Kako je videti sodoben podjetnik

V podjetništvo, kjer imajo dominantno vlogo moški, se podaja vse več žensk in predstavnikov manjšin. Mala podjetja postajajo vse bolj raznolika, je glavno sporočilo novic, ki prihajajo onstran luže.
Kako je videti sodoben podjetnik

Med novimi ameriškimi podjetniki najdemo vse več žensk, Latinoameričanov in priseljencev (Vir slike: Bigstockphotos).

Na svoje gre (po nekih trditvah) vse več ljudi, med njimi pa izstopajo ženske, predstavniki manjšin in imigranti. Na vsakih 100 tisoč ljudi so v ZDA pred dvema letoma našteli 220 podjetnic, lani že 260. Moški še vedno predstavljajo večinski delež v (ameriškem) podjetništvu, lani je znašal njihov delež 60 odstotkov.

Kdaj se bo spremenila podoba ameriškega podjetnika, ki nam jo dajejo filmi?

Če bi si želeli priklicati podobo ameriškega podjetnika, je ta še vedno takšna, kot nam jo prikazujejo filmi tamkajšnje produkcije. To so belopolti moški, ki pa dobivajo konkurenco. Vse več predstavnikov manjšin ustvarja svoja podjetja. Odstotek Latinoameričanov se je glede na letos 1996 več kot podvojil. Danes predstavlja več kot petino podjetnikov, ki začenjajo podjetniško zgodbo. Zagotovo ima pri tem vlogo tudi porast populacije v ZDA, ki se je glede na leto 1990 povečala za 2,5-krat, sporoča raziskovalni center Pew.

Svoj pečat želijo pustiti tudi imigranti. Število imigrantov, ki ustanavljajo podjetja, se je v primerjavi z lanskim letom več kot podvojilo in trenutno predstavljajo 27,5 odstotkov vseh novih podjetnikov. Med tistimi, ki so rojeni v ZDA, pa je kar 7 od 10 takšnih, ki vstopijo v nepredvidljiv svet podjetništva.

Kdo so novi ameriški podjetniki – mlajši ali starejši?

Zadnji dve desetletji sta prinesli še eno novost v ameriškem podjetništvu. Takrat so mladi predstavljali več kot eno tretjino podjetnikov, ki so začenjali podjetniško pot. Danes pa je slika nekoliko drugačna: zastopanost podjetnikov iz starostnih skupin od 20 do 34 let, od 35 do 44 let, od 45 do 54 let in od 55 do 64 let je enakomerno razdeljena. Približno četrtino novih podjetnikov najdemo v vseh omenjenih skupinah.

Najmlajša starostna skupina je zaznamovana z izrednim znanjem, a hkrati tudi obremenjena s študentskim kreditom. Ta jih ovira pri doseganju zastavljenih ciljev, kot je pozitiven denarni tok, pridobivanja investicij in podobnega.

Pogumna in željna novih izzivov pa je tudi starostna skupina, ki je tik pred upokojitvijo. Med temi najdemo kar 15 odstotkov novih podjetnikov. Eden od analitikov pri fundanciji Kauffman, Arnobio Morelix, meni, da je povečan odstotek starejših, ki se odločajo za podjetništvo, rezultat povečanega kapitala in stikov, ki jim omogočajo lažji začetek podjetniške poti.

Kaj jih vodi v podjetništvo?

Vse več novih podjetnikov se odloča za podjetništvo, ker lahko sledijo svojim sanjam in to zato, ker lahko. Ne zato, ker so prisiljeni zaradi brezposelnosti. Nove podjetnike v ZDA vse bolj motivira priložnost, ki se jim ponuja. Za bolj točno predstavo, nam je v pomoč indeks Kauffman, ki pravi, da se 310 odraslih od 100 tisoč ljudi vsak mesec odloča za svoj posel. To pomeni, da vsak mesec svojo podjetniško zgodbo začne več kot pol milijona odraslih Američanov.

»Slaba novica za vse tiste, ki stremijo k podjetništvu: trenutno morda ni pravi čas za zagon lastnega podjetja,« pa se glasi sporočilo poročila Babson Collega. Poročilo namreč kaže, da je število ljudi, ki zaženejo svoj posel, padlo v zadnjem letu. Te ugotovitve so po mnenju analitikov Babson Collega lahko posledica večjega zadovoljstva zaposlenih na trenutnih delovnih mestih. Opazili so tudi vse večje pomanjkanje samozavesti znotraj podjetniškega ekosistema, nekakšno posledico recesije in precejšnje nasprotje uvodoma omenjene raziskave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje