Kako je videti sodoben podjetnik

V podjetništvo, kjer imajo dominantno vlogo moški, se podaja vse več žensk in predstavnikov manjšin. Mala podjetja postajajo vse bolj raznolika, je glavno sporočilo novic, ki prihajajo onstran luže.
Kako je videti sodoben podjetnik

Med novimi ameriškimi podjetniki najdemo vse več žensk, Latinoameričanov in priseljencev (Vir slike: Bigstockphotos).

Na svoje gre (po nekih trditvah) vse več ljudi, med njimi pa izstopajo ženske, predstavniki manjšin in imigranti. Na vsakih 100 tisoč ljudi so v ZDA pred dvema letoma našteli 220 podjetnic, lani že 260. Moški še vedno predstavljajo večinski delež v (ameriškem) podjetništvu, lani je znašal njihov delež 60 odstotkov.

Kdaj se bo spremenila podoba ameriškega podjetnika, ki nam jo dajejo filmi?

Če bi si želeli priklicati podobo ameriškega podjetnika, je ta še vedno takšna, kot nam jo prikazujejo filmi tamkajšnje produkcije. To so belopolti moški, ki pa dobivajo konkurenco. Vse več predstavnikov manjšin ustvarja svoja podjetja. Odstotek Latinoameričanov se je glede na letos 1996 več kot podvojil. Danes predstavlja več kot petino podjetnikov, ki začenjajo podjetniško zgodbo. Zagotovo ima pri tem vlogo tudi porast populacije v ZDA, ki se je glede na leto 1990 povečala za 2,5-krat, sporoča raziskovalni center Pew.

Svoj pečat želijo pustiti tudi imigranti. Število imigrantov, ki ustanavljajo podjetja, se je v primerjavi z lanskim letom več kot podvojilo in trenutno predstavljajo 27,5 odstotkov vseh novih podjetnikov. Med tistimi, ki so rojeni v ZDA, pa je kar 7 od 10 takšnih, ki vstopijo v nepredvidljiv svet podjetništva.

Kdo so novi ameriški podjetniki – mlajši ali starejši?

Zadnji dve desetletji sta prinesli še eno novost v ameriškem podjetništvu. Takrat so mladi predstavljali več kot eno tretjino podjetnikov, ki so začenjali podjetniško pot. Danes pa je slika nekoliko drugačna: zastopanost podjetnikov iz starostnih skupin od 20 do 34 let, od 35 do 44 let, od 45 do 54 let in od 55 do 64 let je enakomerno razdeljena. Približno četrtino novih podjetnikov najdemo v vseh omenjenih skupinah.

Najmlajša starostna skupina je zaznamovana z izrednim znanjem, a hkrati tudi obremenjena s študentskim kreditom. Ta jih ovira pri doseganju zastavljenih ciljev, kot je pozitiven denarni tok, pridobivanja investicij in podobnega.

Pogumna in željna novih izzivov pa je tudi starostna skupina, ki je tik pred upokojitvijo. Med temi najdemo kar 15 odstotkov novih podjetnikov. Eden od analitikov pri fundanciji Kauffman, Arnobio Morelix, meni, da je povečan odstotek starejših, ki se odločajo za podjetništvo, rezultat povečanega kapitala in stikov, ki jim omogočajo lažji začetek podjetniške poti.

Kaj jih vodi v podjetništvo?

Vse več novih podjetnikov se odloča za podjetništvo, ker lahko sledijo svojim sanjam in to zato, ker lahko. Ne zato, ker so prisiljeni zaradi brezposelnosti. Nove podjetnike v ZDA vse bolj motivira priložnost, ki se jim ponuja. Za bolj točno predstavo, nam je v pomoč indeks Kauffman, ki pravi, da se 310 odraslih od 100 tisoč ljudi vsak mesec odloča za svoj posel. To pomeni, da vsak mesec svojo podjetniško zgodbo začne več kot pol milijona odraslih Američanov.

»Slaba novica za vse tiste, ki stremijo k podjetništvu: trenutno morda ni pravi čas za zagon lastnega podjetja,« pa se glasi sporočilo poročila Babson Collega. Poročilo namreč kaže, da je število ljudi, ki zaženejo svoj posel, padlo v zadnjem letu. Te ugotovitve so po mnenju analitikov Babson Collega lahko posledica večjega zadovoljstva zaposlenih na trenutnih delovnih mestih. Opazili so tudi vse večje pomanjkanje samozavesti znotraj podjetniškega ekosistema, nekakšno posledico recesije in precejšnje nasprotje uvodoma omenjene raziskave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Predlogi za uspešno načrtovanje podjetniške poti

Predlogi za uspešno načrtovanje podjetniške poti

Kljub temu, da je zanimanja za podjetništvo čedalje večje, pa v praksi večina podjetij propade v prvih dveh letih obstoja. Kakšni so razlogi za to in kaj lahko naredite, da bi se temu izognili? Preberite več >>

Škatla dobrot prispeva k zadovoljstvu zaposlenih

Škatla dobrot prispeva k zadovoljstvu zaposlenih

Na spletnem portalu BoostBox si lahko sestavite zdravo in kakovostno malico iz vrhunskih sestavin. Izbirate lahko med izbranimi oreščki in suhim sadjem, ki so odličen vir energije za naporne podjetniške dni. Preberite več >>

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje