Kako napisati čustveno inteligentno elektronsko sporočilo

Čeprav se v zadnjem času vse širi uporaba orodij, kot je Slack, pa elektronska sporočila še zdaleč niso šla v pozabo. Ker so ta sporočila v uporabi že toliko časa, včasih pozabimo, kako pomemben učinek imajo (na prejemnika).
Kako napisati čustveno inteligentno elektronsko sporočilo

Kako napisati elektronsko sporočilo, ki bo vašemu prejemniku dalo vedeti, da ga spoštujete in cenite? (Vir slike: Deathtothestockphoto)

Verjetno ste kdaj v svoj poštni nabiralnik prejeli sporočilo, ki vas je prizadelo. Pa ne zaradi vsebine, temveč zaradi načina komunikacije in tona sporočila. Določene stvari so v elektronskih sporočilih, ko ne komuniciramo na štiri oči, prepovedane. Kako se jim izogniti?

Predstavljajte si, da imate sogovornika pred seboj.

Ko pišete elektronska sporočila, si poskušajte predstavljati prejemnika. Naj vas v mislih spremlja, ko pišete sporočilo, vi pa ga v mislih spremljajte, kako bere vaše sporočilo. Uporabite umirjen ton, uporaba velikih tiskanih črk, pretirana raba klicajev in vprašajev je prepovedana. Uporaba le-teh se v elektronskih sliši razume kot vpitje, nekaj negativnega.

Začnite s pozdravom.

Ko vidite prijatelja, ga pozdravite. Zakaj se potem tolikokrat zgodi, da se v elektronskih sporočilih pozabi na uvodni pozdrav? Že res, če gre za verigo sporočil, si vmes pošiljamo zgolj kratke odzive, pozdrav pa preskočimo. Je pa zato pozdrav obvezna oprema vsakega uvodnega sporočila.

Prisluhnite svojemu tonu v sporočilu.

Slišite svoj ton medtem ko pišete in berete svoje sporočilo? Zagotovo ga slišite, sliši pa ga tudi prejemnik.

Ko smo v časovni stiski, pozabimo na okoliščine, ki spremljajo našega prejemnika sporočila. Če mu novico sporočimo v živo, dodamo ton in volumen svojemu glasu, sporočilo pa dobi drugačno vrednost. Elektronska sporočila pa te prilagodljivosti nimajo, zato je potrebno usmeriti več pozornosti na pravilno izbiro besed med pisanjem. Še zlasti, ko se s čim ne strinjamo.

Ko prosite, razložite.

Ste v elektronskem sporočilu prosili za nekaj ne da bi razložili, zakaj? Oseba, ki je prejela vaše sporočilo, je vašo prošnjo zlahka razumela kot zahtevo. Zato vedno dodajte razlog, zakaj nekaj prosite. Tak način ima precej večji in boljši učinek, poleg tega pa tudi krepi zaupanje in spoštovanje.

Koga vse ste vključili pod prejemnike?

Lahko se zgodi, da postane sporočilo, ki ste ga namenili zgolj eni osebi, viralno. Kako? Prejemnik se odloči za njegovo posredovanje, med prejemnike pa vključi svoje znance, ki vaše sporočilo ponesejo v svet.

Zato stopite korak nazaj, sporočilo pa shranite kot osnutek. Zadevo prespite in vse kočljive elemente sporočila omilite. Sporočila z občutljivo vsebino niso vedno tako zasebna, kot so videti na prvi pogled.

Poskusite v fizičnem svetu.

Če pogovor prek elektronske pošte ne steče v tisto smer, kot ste si želeli, zgrabite svoj telefon, zavrtite številko prejemnika, s katerim bijete elektronski boj, in ga povabite na kavo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje