Kako napisati čustveno inteligentno elektronsko sporočilo

Čeprav se v zadnjem času vse širi uporaba orodij, kot je Slack, pa elektronska sporočila še zdaleč niso šla v pozabo. Ker so ta sporočila v uporabi že toliko časa, včasih pozabimo, kako pomemben učinek imajo (na prejemnika).
Kako napisati čustveno inteligentno elektronsko sporočilo

Kako napisati elektronsko sporočilo, ki bo vašemu prejemniku dalo vedeti, da ga spoštujete in cenite? (Vir slike: Deathtothestockphoto)

Verjetno ste kdaj v svoj poštni nabiralnik prejeli sporočilo, ki vas je prizadelo. Pa ne zaradi vsebine, temveč zaradi načina komunikacije in tona sporočila. Določene stvari so v elektronskih sporočilih, ko ne komuniciramo na štiri oči, prepovedane. Kako se jim izogniti?

Predstavljajte si, da imate sogovornika pred seboj.

Ko pišete elektronska sporočila, si poskušajte predstavljati prejemnika. Naj vas v mislih spremlja, ko pišete sporočilo, vi pa ga v mislih spremljajte, kako bere vaše sporočilo. Uporabite umirjen ton, uporaba velikih tiskanih črk, pretirana raba klicajev in vprašajev je prepovedana. Uporaba le-teh se v elektronskih sliši razume kot vpitje, nekaj negativnega.

Začnite s pozdravom.

Ko vidite prijatelja, ga pozdravite. Zakaj se potem tolikokrat zgodi, da se v elektronskih sporočilih pozabi na uvodni pozdrav? Že res, če gre za verigo sporočil, si vmes pošiljamo zgolj kratke odzive, pozdrav pa preskočimo. Je pa zato pozdrav obvezna oprema vsakega uvodnega sporočila.

Prisluhnite svojemu tonu v sporočilu.

Slišite svoj ton medtem ko pišete in berete svoje sporočilo? Zagotovo ga slišite, sliši pa ga tudi prejemnik.

Ko smo v časovni stiski, pozabimo na okoliščine, ki spremljajo našega prejemnika sporočila. Če mu novico sporočimo v živo, dodamo ton in volumen svojemu glasu, sporočilo pa dobi drugačno vrednost. Elektronska sporočila pa te prilagodljivosti nimajo, zato je potrebno usmeriti več pozornosti na pravilno izbiro besed med pisanjem. Še zlasti, ko se s čim ne strinjamo.

Ko prosite, razložite.

Ste v elektronskem sporočilu prosili za nekaj ne da bi razložili, zakaj? Oseba, ki je prejela vaše sporočilo, je vašo prošnjo zlahka razumela kot zahtevo. Zato vedno dodajte razlog, zakaj nekaj prosite. Tak način ima precej večji in boljši učinek, poleg tega pa tudi krepi zaupanje in spoštovanje.

Koga vse ste vključili pod prejemnike?

Lahko se zgodi, da postane sporočilo, ki ste ga namenili zgolj eni osebi, viralno. Kako? Prejemnik se odloči za njegovo posredovanje, med prejemnike pa vključi svoje znance, ki vaše sporočilo ponesejo v svet.

Zato stopite korak nazaj, sporočilo pa shranite kot osnutek. Zadevo prespite in vse kočljive elemente sporočila omilite. Sporočila z občutljivo vsebino niso vedno tako zasebna, kot so videti na prvi pogled.

Poskusite v fizičnem svetu.

Če pogovor prek elektronske pošte ne steče v tisto smer, kot ste si želeli, zgrabite svoj telefon, zavrtite številko prejemnika, s katerim bijete elektronski boj, in ga povabite na kavo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Sklepanje najemne pogodbe za poslovni prostor

Sklepanje najemne pogodbe za poslovni prostor

Ko se odločate za nakup ali najem poslovnega prostora je priporočljivo, da najprej preverite, če je zanj pridobljeno dovoljenje za uporabo v poslovne namene. Preberite več >>

Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Marsikdo si ob hkratni omembi domene in blagovne znamke predstavlja, da zaščita blagovne znamke avtomatično zajema tudi zaščito istoimenske domene. Temu seveda ni tako, v članku pa vam razkrivamo zakaj. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: socialni prispevki pri delu za plovični delovni čas

Odgovor strokovnjaka: socialni prispevki pri delu za plovični delovni čas

Tokrat v rubriki odgovarjamo na vprašanje bralke našega portala, na temo prispevkov za invalidsko in pokojninsko zavarovanje. Preberite več >>

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

PayPal je verjetno najbolj poznan in uporabljan posrednik med kupcem in prodajalcem na področju elektronskega poslovanja. Storitve, ki jih nudi so preproste, varne in omogočajo hitro poslovanje na globalni ravni. Preverili smo, kako je s prijavo Paypal računa FURSu. Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Izvajanje nadzora nad spletnimi trgovinami opravlja med drugimi tudi Tržni inšpektorat RS. V nadaljevanju članek opisuje, katere stvari mora imeti spletna trgovina urejene, da ni deležna globe s strani tržnega inšpektorja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje