Kako se slovenska platforma za vodene vadbe širi na češki in italijanski trg

Ekipa, ki je ustvarila spletno stran Vodene-Vadbe.si in nudi dostop do vadb v izbranih fitnes centrih in studiih, se je v slabem letu povečala ter vse bolj uresničuje lanskoletne napovedi: širitev v tujino. Na zemljevidu se njihovi prsti najpogosteje ustavijo pri italijanskem Milanu in češki Pragi.
Kako se slovenska platforma za vodene vadbe širi na češki in italijanski trg

Ekipa koncept vodenih vadb uporabnicam približuje tudi s posebnimi dogodki (Vir slike: Facebook stran Vodene-Vadbe.si).

V Italijo se bodo širili samostojno, odprli pisarne in zaposlili ljudi, ki bodo skrbeli za dnevno poslovanje na italijanskem trgu. Milano je zanimiv iz treh razlogov, pravi Domen Gluhar, ki je skupaj z Nedo Vičič ustanovil spletno stran Vodene-Vadbe.si: števila populacije, v Milanu je namreč kar 3,5 milijona ljudi, visoke kupne moči, ta znaša kar 35 tisoč evrov. Je pa to tudi metropola z velikim številom fitnesov. »V raziskavi trga smo videli, da ima Milano več kot 600 fitnes centrov, v to številko pa niso všteti butični studii in društva. Potencial je zato res velik,« pojasnjuje sogovornik.

Vstop na trg stane 100 tisoč evrov

Računajo, da bo vsak nov zagon trga stal okoli 100 tisoč evrov. »Najpomembneje je zagotoviti inventar in prepoznavnost. Pridobivanje novih partnerjev je zamudno in delovno intenzivno. Poleg tega je treba konstantno voditi administracijo, zato bomo potrebovali t.i. account menedžerje, ki bodo skrbeli, da bo komunikacija med našim in njihovim podjetjem kar se da tekoča,« napove nadaljnje delo, ki čaka ekipo.

Lažji in cenejši vstop, a z nekaj minusi

Zato ni presenetljiva odločitev, da se na češki trg odpravljajo s pomočjo dveh zunanjih članov ekipe, ki skrbita za tehnični razvoj platforme. Imata namreč močne povezave v fitnes industriji na Češkem, zato ocenjujejo, da bo prodor precej lažji – tudi s finančnega vidika. »Slabost pa je ta, da bomo imeli omejen dobiček na tem trgu in manjši delež lastništva.

Ocenjujemo pa, da bi ob samostojnem vstopu potrebovali veliko več kapitala za zagon na takšnem trgu. Češkega trga ne poznamo v podrobnosti, ovira je tudi jezik,« pojasnjuje.

Če razmišljate o partnerskem sodelovanju, preberite tole

Drugim podjetnikom, ki se bodo lotili podobnega koraka (partnerstva), svetuje, da se najprej natančno pogovorijo in dogovorijo, dogovor pa naj bo podprt s pogodbo. Ta naj zajema tako pogoje poslovanja, delitev dobička in razdelitev deleža v podjetju na določenem trgu: »Najbolj pa priporočamo, da zunanjo ekipo, s katero sodelujete, dobro poznate in si zaupate, ter da so vključeni v uspeh celotnega podjetja tudi na ostalih trgih. Pri nas se je to dobro izteklo, saj zunanji člani ekipe za nas razvijajo celoten tehnični del, od sistema za rezervacije do spletne strani.«

Zakaj so na voljo v Ljubljani in ne v Domžalah?

Njihov koncept v prvi vrsti pomaga ponudnikom vodenih vadb (od tod tudi ime) zapolniti proste termine vadb. Več o nastanku platforme smo pisali v članku Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu. »Od zagona podjetja novembra 2015 je število rezervacij v drugem četrtletju v primerjavi s prejšnjim naraslo za kar 206, v četrtletju, ki je sledilo, pa še za dodatnih 106 odstotkov,« pojasnjuje Gluhar. »Enemu od naših najbolj priljubljenih partnerjev mesečno pripeljemo tudi do 100 dodatnih rezervacij,« pričakuje pa, da se bo to število še povečalo. Na od 400 do 500 novih rezervacij mesečno.

Število rezervacij pa »je seveda tudi sezonsko pogojeno in odvisno od vadb, ure in števila prostih mest,« dodaja Domžalčanka Teja Levačič (na sliki zgoraj, skupaj z Nedo Vičič. Vir slike: David Šavli), ki se je ekipi pridružila letos poleti. K svojemu konceptu so do danes privabili že skoraj 800 predstavnic nežnejšega spola in menda celo nekaj moških obiskovalcev. Najbolj obiskane vadbe so Les Mills (Body Pump), Bootcamp in Pilates, pravi ekipa, ki se je na slovenskem trgu osredotočila na Ljubljano. V naši prestolnici sodelujejo s 15 fitnesi in ponudniki vodenih vadb. »Povsem logično je, da smo se osredotočili na Ljubljano. Če bi imeli zgolj en fitnes v nekem manjšem kraju, ne bi bil enak učinek. Podobno kot ClassPass smo se tudi mi osredotočili na večja mesta, ki so primernejša za tovrstne platforme,« pravi Levačičeva.

»Menim, da so tovrstne platforme prihodnost fitnesa in mnogih drugih storitev,« pravi Teja Levačič (Vir slike: Facebook stran Vodene-Vadbe.si).

Kakšni so trendi?

Konkurence je vse več, trend pa gre v smeri avdia in videa. »Menim, da so tovrstne platforme prihodnost fitnesa in mnogih drugih storitev. Torej ena platforma, na kateri je možno dobiti vse informacije in se prek spleta ali aplikacije naročiti,« je prepričana mlada navdušenka nad športom, in dodaja: »O video vsebinah že razmišljamo, vendar pa ne morem še ničesar potrditi.«

London, Domžale in Hrpelje

Ekipa še vedno dela na daljavo, prek Skypa, saj Domen ostaja v Londonu, Neda pa živi v Hrpeljah. »Načrt je, da Domen ostane v Londonu. Sliši se težko in zapleteno, vendar nam odlično uspeva. Na srečo je današnja tehnologija takšna, da nam omogoča brezhibno komunikacijo in kljub razdalji uspešno delo,« dodaja sogovornica, ki razkrije, da se bo ekipa v prihodnjih mesecih povečala.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: ,