Kako se slovenska platforma za vodene vadbe širi na češki in italijanski trg

Ekipa, ki je ustvarila spletno stran Vodene-Vadbe.si in nudi dostop do vadb v izbranih fitnes centrih in studiih, se je v slabem letu povečala ter vse bolj uresničuje lanskoletne napovedi: širitev v tujino. Na zemljevidu se njihovi prsti najpogosteje ustavijo pri italijanskem Milanu in češki Pragi.
Kako se slovenska platforma za vodene vadbe širi na češki in italijanski trg

Ekipa koncept vodenih vadb uporabnicam približuje tudi s posebnimi dogodki (Vir slike: Facebook stran Vodene-Vadbe.si).

V Italijo se bodo širili samostojno, odprli pisarne in zaposlili ljudi, ki bodo skrbeli za dnevno poslovanje na italijanskem trgu. Milano je zanimiv iz treh razlogov, pravi Domen Gluhar, ki je skupaj z Nedo Vičič ustanovil spletno stran Vodene-Vadbe.si: števila populacije, v Milanu je namreč kar 3,5 milijona ljudi, visoke kupne moči, ta znaša kar 35 tisoč evrov. Je pa to tudi metropola z velikim številom fitnesov. »V raziskavi trga smo videli, da ima Milano več kot 600 fitnes centrov, v to številko pa niso všteti butični studii in društva. Potencial je zato res velik,« pojasnjuje sogovornik.

Vstop na trg stane 100 tisoč evrov

Računajo, da bo vsak nov zagon trga stal okoli 100 tisoč evrov. »Najpomembneje je zagotoviti inventar in prepoznavnost. Pridobivanje novih partnerjev je zamudno in delovno intenzivno. Poleg tega je treba konstantno voditi administracijo, zato bomo potrebovali t.i. account menedžerje, ki bodo skrbeli, da bo komunikacija med našim in njihovim podjetjem kar se da tekoča,« napove nadaljnje delo, ki čaka ekipo.

Lažji in cenejši vstop, a z nekaj minusi

Zato ni presenetljiva odločitev, da se na češki trg odpravljajo s pomočjo dveh zunanjih članov ekipe, ki skrbita za tehnični razvoj platforme. Imata namreč močne povezave v fitnes industriji na Češkem, zato ocenjujejo, da bo prodor precej lažji – tudi s finančnega vidika. »Slabost pa je ta, da bomo imeli omejen dobiček na tem trgu in manjši delež lastništva.

Ocenjujemo pa, da bi ob samostojnem vstopu potrebovali veliko več kapitala za zagon na takšnem trgu. Češkega trga ne poznamo v podrobnosti, ovira je tudi jezik,« pojasnjuje.

Če razmišljate o partnerskem sodelovanju, preberite tole

Drugim podjetnikom, ki se bodo lotili podobnega koraka (partnerstva), svetuje, da se najprej natančno pogovorijo in dogovorijo, dogovor pa naj bo podprt s pogodbo. Ta naj zajema tako pogoje poslovanja, delitev dobička in razdelitev deleža v podjetju na določenem trgu: »Najbolj pa priporočamo, da zunanjo ekipo, s katero sodelujete, dobro poznate in si zaupate, ter da so vključeni v uspeh celotnega podjetja tudi na ostalih trgih. Pri nas se je to dobro izteklo, saj zunanji člani ekipe za nas razvijajo celoten tehnični del, od sistema za rezervacije do spletne strani.«

Zakaj so na voljo v Ljubljani in ne v Domžalah?

Njihov koncept v prvi vrsti pomaga ponudnikom vodenih vadb (od tod tudi ime) zapolniti proste termine vadb. Več o nastanku platforme smo pisali v članku Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu. »Od zagona podjetja novembra 2015 je število rezervacij v drugem četrtletju v primerjavi s prejšnjim naraslo za kar 206, v četrtletju, ki je sledilo, pa še za dodatnih 106 odstotkov,« pojasnjuje Gluhar. »Enemu od naših najbolj priljubljenih partnerjev mesečno pripeljemo tudi do 100 dodatnih rezervacij,« pričakuje pa, da se bo to število še povečalo. Na od 400 do 500 novih rezervacij mesečno.

Število rezervacij pa »je seveda tudi sezonsko pogojeno in odvisno od vadb, ure in števila prostih mest,« dodaja Domžalčanka Teja Levačič (na sliki zgoraj, skupaj z Nedo Vičič. Vir slike: David Šavli), ki se je ekipi pridružila letos poleti. K svojemu konceptu so do danes privabili že skoraj 800 predstavnic nežnejšega spola in menda celo nekaj moških obiskovalcev. Najbolj obiskane vadbe so Les Mills (Body Pump), Bootcamp in Pilates, pravi ekipa, ki se je na slovenskem trgu osredotočila na Ljubljano. V naši prestolnici sodelujejo s 15 fitnesi in ponudniki vodenih vadb. »Povsem logično je, da smo se osredotočili na Ljubljano. Če bi imeli zgolj en fitnes v nekem manjšem kraju, ne bi bil enak učinek. Podobno kot ClassPass smo se tudi mi osredotočili na večja mesta, ki so primernejša za tovrstne platforme,« pravi Levačičeva.

»Menim, da so tovrstne platforme prihodnost fitnesa in mnogih drugih storitev,« pravi Teja Levačič (Vir slike: Facebook stran Vodene-Vadbe.si).

Kakšni so trendi?

Konkurence je vse več, trend pa gre v smeri avdia in videa. »Menim, da so tovrstne platforme prihodnost fitnesa in mnogih drugih storitev. Torej ena platforma, na kateri je možno dobiti vse informacije in se prek spleta ali aplikacije naročiti,« je prepričana mlada navdušenka nad športom, in dodaja: »O video vsebinah že razmišljamo, vendar pa ne morem še ničesar potrditi.«

London, Domžale in Hrpelje

Ekipa še vedno dela na daljavo, prek Skypa, saj Domen ostaja v Londonu, Neda pa živi v Hrpeljah. »Načrt je, da Domen ostane v Londonu. Sliši se težko in zapleteno, vendar nam odlično uspeva. Na srečo je današnja tehnologija takšna, da nam omogoča brezhibno komunikacijo in kljub razdalji uspešno delo,« dodaja sogovornica, ki razkrije, da se bo ekipa v prihodnjih mesecih povečala.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje