Kako sezonski trendi vplivajo na obisk spletnih strani?

Spletni sezonski trendi so parametri, ki bi jih moral vsak marketingar spremljati. To mu lahko pomaga pri zastavljanju pravilne strategije digitalnega marketinga. Kaj nas lahko naučijo vse bolj zahtevni uporabniki?
Kako sezonski trendi vplivajo na obisk spletnih strani?

»Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno,« pravijo pri agenciji Red Orbit (Vir slike: RedOrbit).

Uporabniki postajajo vse bolj zahtevni, zato bo v prihodnje za doseg želenih rezultatov potrebno vložiti še več truda, pravijo pri spletni agenciji Red Orbit. Eden od razlogov se nahaja tudi v dostopnosti do interneta. Dandanes lahko do svetovnega spleta dostopamo praktično kjerkoli in kadarkoli, s tem pa se naše potrošniške navade tudi spreminjajo. »Po eni strani so uporabniki cel čas na voljo, po drugi pa so trenutki, ko jih lahko ujamejo, precej specifični,« pravi ekipa Red Orbita in doda, da temu pritrjujejo številke o obisku spletnih strani.

Nihanje trenda organskega obiska spletnih strani bolj umirjeno

Včasih so poletni čas, dopusti in drugi prazniki izrazito vplivali na obisk spletnih strani, danes tega ni več: »Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno.« Marketingarji imajo tako še več priložnost za uspeh, a previdno – povprečen čas, ki ga uporabniki preživijo na spletni strani je lani v primerjavi z letom prej padel, je pa število pregledanih strani močno zraslo. Kot kaže, uporabniki na hitro pregledajo več vsebin, da bi našli tisto, kar iščejo. Povprečen čas tako znaša 1 minuto in 11 sekund, uporabnik pa pregleda 3,65 strani.

Kdo bo zmagovalec?

Zmorete uporabnika v tem času prepričati? »Zavedanje, da so trenutki, ko lahko ujamemo uporabnike, vedno krajši in da je potrebno najti način, kako uporabnikom zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo na spletu, je tisto, kar je v letošnji analizi najbolj izstopalo. In iz tega lahko sklepamo, da bodo na področju digitalnega marketinga ultimativni zmagovalci tisti, ki bodo znali pravilno in pravočasno nasloviti potrebe svojih uporabnikov,« še dodajajo.

Red Orbit je pri svoji analizi šel še globlje – poleg celotnega organskega prometa, ki upošteva promet z različnih naprav, je ločeno analiziral še promet, ki je na stran prišel prek mobilnih telefonov. »Za razliko od skupnih rezultatov so razlike med povprečno preživetim časom na straneh, ki spadajo v izbrane panoge, pri uporabnikih mobilnih telefonov manjše,« pojasnjujejo. Uporabniki največ časa preživijo na straneh financ, najmanj pa na straneh spletnih trgovin.

Google rekordno, Najdi.si izginja

Na področju spletnih iskalnikov, ki nam omogočajo hitrejšo pot do iskanega, ni prišlo do bistvenih sprememb. Delež Googla še vedno ostaja rekorden, so pa člani ekipe Red Orbit zaznali, da je delež uporabe Najdi.si z letom 2015 padel za 0,08 odstotka, njegov je pečat je danes popolnoma zanemarljiv. Sedemindevetdeset odstotkov obiskovalcev na stran pride prek Googla, dva odstotka prek Binga, en odstotek pa prek ostalih iskalnikov. Zato, dodajajo, je pomembno, da se osredotočimo na ključne besede in njihove pozicije v iskalniku Google.si. »Čeprav so tudi drugi iskalniki pomembni, je v Sloveniji trenutno njihov potencial zanemarljiv

Vir: RedOrbit

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Z dr. Jeleno Rašula, vodjo digitalnega marketinga pri Ceneje d.o.o. in eno od ustanoviteljev blagovne znamke Shopper’s Mind, smo se pogovarjali o ključnih marketinških izzivih v naslednjih letih. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922). Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,