Kako sezonski trendi vplivajo na obisk spletnih strani?

Avtor — 10.04.2016
Spletni sezonski trendi so parametri, ki bi jih moral vsak marketingar spremljati. To mu lahko pomaga pri zastavljanju pravilne strategije digitalnega marketinga. Kaj nas lahko naučijo vse bolj zahtevni uporabniki?
Kako sezonski trendi vplivajo na obisk spletnih strani?

»Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno,« pravijo pri agenciji Red Orbit (Vir slike: RedOrbit).

Uporabniki postajajo vse bolj zahtevni, zato bo v prihodnje za doseg želenih rezultatov potrebno vložiti še več truda, pravijo pri spletni agenciji Red Orbit. Eden od razlogov se nahaja tudi v dostopnosti do interneta. Dandanes lahko do svetovnega spleta dostopamo praktično kjerkoli in kadarkoli, s tem pa se naše potrošniške navade tudi spreminjajo. »Po eni strani so uporabniki cel čas na voljo, po drugi pa so trenutki, ko jih lahko ujamejo, precej specifični,« pravi ekipa Red Orbita in doda, da temu pritrjujejo številke o obisku spletnih strani.

Nihanje trenda organskega obiska spletnih strani bolj umirjeno

Včasih so poletni čas, dopusti in drugi prazniki izrazito vplivali na obisk spletnih strani, danes tega ni več: »Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno.« Marketingarji imajo tako še več priložnost za uspeh, a previdno – povprečen čas, ki ga uporabniki preživijo na spletni strani je lani v primerjavi z letom prej padel, je pa število pregledanih strani močno zraslo. Kot kaže, uporabniki na hitro pregledajo več vsebin, da bi našli tisto, kar iščejo. Povprečen čas tako znaša 1 minuto in 11 sekund, uporabnik pa pregleda 3,65 strani.

Kdo bo zmagovalec?

Zmorete uporabnika v tem času prepričati? »Zavedanje, da so trenutki, ko lahko ujamemo uporabnike, vedno krajši in da je potrebno najti način, kako uporabnikom zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo na spletu, je tisto, kar je v letošnji analizi najbolj izstopalo. In iz tega lahko sklepamo, da bodo na področju digitalnega marketinga ultimativni zmagovalci tisti, ki bodo znali pravilno in pravočasno nasloviti potrebe svojih uporabnikov,« še dodajajo.

Red Orbit je pri svoji analizi šel še globlje – poleg celotnega organskega prometa, ki upošteva promet z različnih naprav, je ločeno analiziral še promet, ki je na stran prišel prek mobilnih telefonov. »Za razliko od skupnih rezultatov so razlike med povprečno preživetim časom na straneh, ki spadajo v izbrane panoge, pri uporabnikih mobilnih telefonov manjše,« pojasnjujejo. Uporabniki največ časa preživijo na straneh financ, najmanj pa na straneh spletnih trgovin.

Google rekordno, Najdi.si izginja

Na področju spletnih iskalnikov, ki nam omogočajo hitrejšo pot do iskanega, ni prišlo do bistvenih sprememb. Delež Googla še vedno ostaja rekorden, so pa člani ekipe Red Orbit zaznali, da je delež uporabe Najdi.si z letom 2015 padel za 0,08 odstotka, njegov je pečat je danes popolnoma zanemarljiv. Sedemindevetdeset odstotkov obiskovalcev na stran pride prek Googla, dva odstotka prek Binga, en odstotek pa prek ostalih iskalnikov. Zato, dodajajo, je pomembno, da se osredotočimo na ključne besede in njihove pozicije v iskalniku Google.si. »Čeprav so tudi drugi iskalniki pomembni, je v Sloveniji trenutno njihov potencial zanemarljiv

Vir: RedOrbit

Preberite tudi
Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov?

Preberite več >>
Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani.

Preberite več >>
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.

Preberite več >>
SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke.

Preberite več >>
Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin.

Preberite več >>
Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost.

Preberite več >>
10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil.

Preberite več >>
Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje.

Preberite več >>
Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok.

Preberite več >>
Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

V podjetju Red Orbit so že šesto leto zapored pripravili infografiko, s katero spremljajo vedenje slovenskih uporabnikov na spletu. Med najpomembnejšimi ugotovitvami je vedno večja moč mobilnih naprav, ki po obisku spletnih strani počasi dohitevajo namizne računalnike.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje