Kako sezonski trendi vplivajo na obisk spletnih strani?

Spletni sezonski trendi so parametri, ki bi jih moral vsak marketingar spremljati. To mu lahko pomaga pri zastavljanju pravilne strategije digitalnega marketinga. Kaj nas lahko naučijo vse bolj zahtevni uporabniki?
Kako sezonski trendi vplivajo na obisk spletnih strani?

»Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno,« pravijo pri agenciji Red Orbit (Vir slike: RedOrbit).

Uporabniki postajajo vse bolj zahtevni, zato bo v prihodnje za doseg želenih rezultatov potrebno vložiti še več truda, pravijo pri spletni agenciji Red Orbit. Eden od razlogov se nahaja tudi v dostopnosti do interneta. Dandanes lahko do svetovnega spleta dostopamo praktično kjerkoli in kadarkoli, s tem pa se naše potrošniške navade tudi spreminjajo. »Po eni strani so uporabniki cel čas na voljo, po drugi pa so trenutki, ko jih lahko ujamejo, precej specifični,« pravi ekipa Red Orbita in doda, da temu pritrjujejo številke o obisku spletnih strani.

Nihanje trenda organskega obiska spletnih strani bolj umirjeno

Včasih so poletni čas, dopusti in drugi prazniki izrazito vplivali na obisk spletnih strani, danes tega ni več: »Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno.« Marketingarji imajo tako še več priložnost za uspeh, a previdno – povprečen čas, ki ga uporabniki preživijo na spletni strani je lani v primerjavi z letom prej padel, je pa število pregledanih strani močno zraslo. Kot kaže, uporabniki na hitro pregledajo več vsebin, da bi našli tisto, kar iščejo. Povprečen čas tako znaša 1 minuto in 11 sekund, uporabnik pa pregleda 3,65 strani.

Kdo bo zmagovalec?

Zmorete uporabnika v tem času prepričati? »Zavedanje, da so trenutki, ko lahko ujamemo uporabnike, vedno krajši in da je potrebno najti način, kako uporabnikom zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo na spletu, je tisto, kar je v letošnji analizi najbolj izstopalo. In iz tega lahko sklepamo, da bodo na področju digitalnega marketinga ultimativni zmagovalci tisti, ki bodo znali pravilno in pravočasno nasloviti potrebe svojih uporabnikov,« še dodajajo.

Red Orbit je pri svoji analizi šel še globlje – poleg celotnega organskega prometa, ki upošteva promet z različnih naprav, je ločeno analiziral še promet, ki je na stran prišel prek mobilnih telefonov. »Za razliko od skupnih rezultatov so razlike med povprečno preživetim časom na straneh, ki spadajo v izbrane panoge, pri uporabnikih mobilnih telefonov manjše,« pojasnjujejo. Uporabniki največ časa preživijo na straneh financ, najmanj pa na straneh spletnih trgovin.

Google rekordno, Najdi.si izginja

Na področju spletnih iskalnikov, ki nam omogočajo hitrejšo pot do iskanega, ni prišlo do bistvenih sprememb. Delež Googla še vedno ostaja rekorden, so pa člani ekipe Red Orbit zaznali, da je delež uporabe Najdi.si z letom 2015 padel za 0,08 odstotka, njegov je pečat je danes popolnoma zanemarljiv. Sedemindevetdeset odstotkov obiskovalcev na stran pride prek Googla, dva odstotka prek Binga, en odstotek pa prek ostalih iskalnikov. Zato, dodajajo, je pomembno, da se osredotočimo na ključne besede in njihove pozicije v iskalniku Google.si. »Čeprav so tudi drugi iskalniki pomembni, je v Sloveniji trenutno njihov potencial zanemarljiv

Vir: RedOrbit

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje