Uskladite poslanstvo z vsebinskim trženjem

Posvetili ste se oblikovanju poslanstva in vizije svojega podjetja. Prav tako ste oblikovali odlično strategijo vsebinskega trženja, ki k vaši blagovni znamki pritegne veliko novih strank in hkrati ohranja odnose z vašimi rednimi strankami. Zdaj je čas, da ti področji uskladite.
Uskladite poslanstvo z vsebinskim trženjem

Uskladite svojo kampanjo vsebinskega trženja s poslanstvom in cilji svoje blagovne znamke. (Vir slike: Pixabay)

Strategija vsebinskega trženja mora služiti tudi promociji in podpiranju poslanstva in vizije vašega podjetja oziroma blagovne znamke. Svojim strankam lahko tako predstavite ozadje in temelje svojega delovanja ter vrednote, ki jim sledite. Da bi vsebinsko strategijo uskladili s svojo vizijo, vam vanjo ni treba vnesti drastičnih sprememb, temveč le manjše prilagoditve. Če boste upoštevali naslednje nasvete, se bosta prepoznavnost in ugled vaše blagovne znamke hitro povečala.

1. Prepoznajte pomen doslednosti blagovne znamke.

Najprej se morate zavedati pomena doslednosti blagovne znamke na vseh platformah, ki jih uporabljate. Le tako boste lahko postopoma gradili zaupanje svojih strank. Vsaka vsebina, ki jo objavite, se mora ujemati z identiteto vaše blagovne znamke; pri tem ni dovolj le, da v objavo vključite logotip podjetja. Svojim (potencialnim) strankam morate ob vsakem stiku z vašim podjetjem, pa naj bo to na družabnem omrežju ali ob ogledu plačanega oglasa, zagotoviti celovito in dosledno izkušnjo, ki se mora ujemati z identiteto, ustvarjeno na podlagi poslanstva in ciljev blagovne znamke.

2. Ukvarjajte se s temami, povezanimi z vašim poslanstvom in cilji.

Uporaba podob, barv in sloga, povezanih z vašo blagovno znamko, v okviru vsebinskega trženja predstavlja vizualno povezavo med vašo identiteto in oglaševanjem. Vendar ne smete pozabiti na vsebino: teme, s katerimi se ukvarjate, naj temeljijo na vašem poslanstvu in ciljih, saj boste tako še močneje poudarili ključne vrednote svojega podjetja. Če se na primer osredotočate na izboljšanje izobraževanja, lahko na svojem blogu objavljate novice o zanimivih primerih ali razvoju na tem področju.

3. Ne pozabite na svojo ciljno publiko in slog sporočanja.

Pri oblikovanju vsebinske kampanje bodite pozorni na svojo ciljno publiko in ji prilagodite slog svojega sporočanja. Pri tem naj vas ponovno vodijo poslanstvo in cilji podjetja. Če se na primer ukvarjate z izboljševanjem komunikacije znotraj delovnih skupin, lahko svoje poslanstvo predstavite z uporabo lahkotnejšega tona in ponudbo palete možnosti, kako lahko stranke stopijo v stik z vami.

4. Opozorite na svoje dosežke.

Če so poslanstvo in cilji vašega podjetja naravnani socialno, se verjetno udeležujete določenih projektov in dogodkov na tem področju: vaši sodelavci se morda udejstvujejo v prostovoljskih dejavnostih, povezanih z vašo vizijo, vodilni v podjetju se kot slavnostni govorci udeležujejo zanimivih dogodkov … Na svoje dosežke in trud na tem področju opozorite tudi svoje (potencialne) stranke – z objavo na spletni strani in družabnih omrežjih, lahko pa tudi z izjavo za medije.

5. Uporabljajte fotografije in posnetke.

V okviru svoje vsebinske kampanje uporabljajte fotografije in posnetke, ki prikazujejo vaše korake na poti do izpolnjevanja ciljev in poslanstva podjetja. Na svoji spletni strani objavite fotografije svoje ekipe na dobrodelnem dogodku ali neposredno prenašajte dogajanje na srečanju, ki se ga udeležujete. Vizualne vsebine spodbujajo interakcijo, na primer všečkanje ali deljenje objav na družabnih omrežjih, s čimer se bo vaša prepoznavnost povečala.

6. Spremljajte odzive svojih strank.

Pozorno spremljajte učinek usklajevanja svoje vsebinske kampanje s poslanstvom in vizijo svojega podjetja. Vsebin, povezanih s svojim poslanstvom, ne objavljajte prepogosto – še vedno se morate osredotočati na svojo osnovno vsebinsko kampanjo, povezano z vašimi izdelki in storitvami. Opazujte, kako se na vaše delovanje odzivajo stalne in potencialne stranke; po potrebi prilagodite določene vidike svoje kampanje.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje