Uskladite poslanstvo z vsebinskim trženjem

Posvetili ste se oblikovanju poslanstva in vizije svojega podjetja. Prav tako ste oblikovali odlično strategijo vsebinskega trženja, ki k vaši blagovni znamki pritegne veliko novih strank in hkrati ohranja odnose z vašimi rednimi strankami. Zdaj je čas, da ti področji uskladite.
Uskladite poslanstvo z vsebinskim trženjem

Uskladite svojo kampanjo vsebinskega trženja s poslanstvom in cilji svoje blagovne znamke. (Vir slike: Pixabay)

Strategija vsebinskega trženja mora služiti tudi promociji in podpiranju poslanstva in vizije vašega podjetja oziroma blagovne znamke. Svojim strankam lahko tako predstavite ozadje in temelje svojega delovanja ter vrednote, ki jim sledite. Da bi vsebinsko strategijo uskladili s svojo vizijo, vam vanjo ni treba vnesti drastičnih sprememb, temveč le manjše prilagoditve. Če boste upoštevali naslednje nasvete, se bosta prepoznavnost in ugled vaše blagovne znamke hitro povečala.

1. Prepoznajte pomen doslednosti blagovne znamke.

Najprej se morate zavedati pomena doslednosti blagovne znamke na vseh platformah, ki jih uporabljate. Le tako boste lahko postopoma gradili zaupanje svojih strank. Vsaka vsebina, ki jo objavite, se mora ujemati z identiteto vaše blagovne znamke; pri tem ni dovolj le, da v objavo vključite logotip podjetja. Svojim (potencialnim) strankam morate ob vsakem stiku z vašim podjetjem, pa naj bo to na družabnem omrežju ali ob ogledu plačanega oglasa, zagotoviti celovito in dosledno izkušnjo, ki se mora ujemati z identiteto, ustvarjeno na podlagi poslanstva in ciljev blagovne znamke.

2. Ukvarjajte se s temami, povezanimi z vašim poslanstvom in cilji.

Uporaba podob, barv in sloga, povezanih z vašo blagovno znamko, v okviru vsebinskega trženja predstavlja vizualno povezavo med vašo identiteto in oglaševanjem. Vendar ne smete pozabiti na vsebino: teme, s katerimi se ukvarjate, naj temeljijo na vašem poslanstvu in ciljih, saj boste tako še močneje poudarili ključne vrednote svojega podjetja. Če se na primer osredotočate na izboljšanje izobraževanja, lahko na svojem blogu objavljate novice o zanimivih primerih ali razvoju na tem področju.

3. Ne pozabite na svojo ciljno publiko in slog sporočanja.

Pri oblikovanju vsebinske kampanje bodite pozorni na svojo ciljno publiko in ji prilagodite slog svojega sporočanja. Pri tem naj vas ponovno vodijo poslanstvo in cilji podjetja. Če se na primer ukvarjate z izboljševanjem komunikacije znotraj delovnih skupin, lahko svoje poslanstvo predstavite z uporabo lahkotnejšega tona in ponudbo palete možnosti, kako lahko stranke stopijo v stik z vami.

4. Opozorite na svoje dosežke.

Če so poslanstvo in cilji vašega podjetja naravnani socialno, se verjetno udeležujete določenih projektov in dogodkov na tem področju: vaši sodelavci se morda udejstvujejo v prostovoljskih dejavnostih, povezanih z vašo vizijo, vodilni v podjetju se kot slavnostni govorci udeležujejo zanimivih dogodkov … Na svoje dosežke in trud na tem področju opozorite tudi svoje (potencialne) stranke – z objavo na spletni strani in družabnih omrežjih, lahko pa tudi z izjavo za medije.

5. Uporabljajte fotografije in posnetke.

V okviru svoje vsebinske kampanje uporabljajte fotografije in posnetke, ki prikazujejo vaše korake na poti do izpolnjevanja ciljev in poslanstva podjetja. Na svoji spletni strani objavite fotografije svoje ekipe na dobrodelnem dogodku ali neposredno prenašajte dogajanje na srečanju, ki se ga udeležujete. Vizualne vsebine spodbujajo interakcijo, na primer všečkanje ali deljenje objav na družabnih omrežjih, s čimer se bo vaša prepoznavnost povečala.

6. Spremljajte odzive svojih strank.

Pozorno spremljajte učinek usklajevanja svoje vsebinske kampanje s poslanstvom in vizijo svojega podjetja. Vsebin, povezanih s svojim poslanstvom, ne objavljajte prepogosto – še vedno se morate osredotočati na svojo osnovno vsebinsko kampanjo, povezano z vašimi izdelki in storitvami. Opazujte, kako se na vaše delovanje odzivajo stalne in potencialne stranke; po potrebi prilagodite določene vidike svoje kampanje.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Z dr. Jeleno Rašula, vodjo digitalnega marketinga pri Ceneje d.o.o. in eno od ustanoviteljev blagovne znamke Shopper’s Mind, smo se pogovarjali o ključnih marketinških izzivih v naslednjih letih. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922). Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,