Uskladite poslanstvo z vsebinskim trženjem

Posvetili ste se oblikovanju poslanstva in vizije svojega podjetja. Prav tako ste oblikovali odlično strategijo vsebinskega trženja, ki k vaši blagovni znamki pritegne veliko novih strank in hkrati ohranja odnose z vašimi rednimi strankami. Zdaj je čas, da ti področji uskladite.
Uskladite poslanstvo z vsebinskim trženjem

Uskladite svojo kampanjo vsebinskega trženja s poslanstvom in cilji svoje blagovne znamke. (Vir slike: Pixabay)

Strategija vsebinskega trženja mora služiti tudi promociji in podpiranju poslanstva in vizije vašega podjetja oziroma blagovne znamke. Svojim strankam lahko tako predstavite ozadje in temelje svojega delovanja ter vrednote, ki jim sledite. Da bi vsebinsko strategijo uskladili s svojo vizijo, vam vanjo ni treba vnesti drastičnih sprememb, temveč le manjše prilagoditve. Če boste upoštevali naslednje nasvete, se bosta prepoznavnost in ugled vaše blagovne znamke hitro povečala.

1. Prepoznajte pomen doslednosti blagovne znamke.

Najprej se morate zavedati pomena doslednosti blagovne znamke na vseh platformah, ki jih uporabljate. Le tako boste lahko postopoma gradili zaupanje svojih strank. Vsaka vsebina, ki jo objavite, se mora ujemati z identiteto vaše blagovne znamke; pri tem ni dovolj le, da v objavo vključite logotip podjetja. Svojim (potencialnim) strankam morate ob vsakem stiku z vašim podjetjem, pa naj bo to na družabnem omrežju ali ob ogledu plačanega oglasa, zagotoviti celovito in dosledno izkušnjo, ki se mora ujemati z identiteto, ustvarjeno na podlagi poslanstva in ciljev blagovne znamke.

2. Ukvarjajte se s temami, povezanimi z vašim poslanstvom in cilji.

Uporaba podob, barv in sloga, povezanih z vašo blagovno znamko, v okviru vsebinskega trženja predstavlja vizualno povezavo med vašo identiteto in oglaševanjem. Vendar ne smete pozabiti na vsebino: teme, s katerimi se ukvarjate, naj temeljijo na vašem poslanstvu in ciljih, saj boste tako še močneje poudarili ključne vrednote svojega podjetja. Če se na primer osredotočate na izboljšanje izobraževanja, lahko na svojem blogu objavljate novice o zanimivih primerih ali razvoju na tem področju.

3. Ne pozabite na svojo ciljno publiko in slog sporočanja.

Pri oblikovanju vsebinske kampanje bodite pozorni na svojo ciljno publiko in ji prilagodite slog svojega sporočanja. Pri tem naj vas ponovno vodijo poslanstvo in cilji podjetja. Če se na primer ukvarjate z izboljševanjem komunikacije znotraj delovnih skupin, lahko svoje poslanstvo predstavite z uporabo lahkotnejšega tona in ponudbo palete možnosti, kako lahko stranke stopijo v stik z vami.

4. Opozorite na svoje dosežke.

Če so poslanstvo in cilji vašega podjetja naravnani socialno, se verjetno udeležujete določenih projektov in dogodkov na tem področju: vaši sodelavci se morda udejstvujejo v prostovoljskih dejavnostih, povezanih z vašo vizijo, vodilni v podjetju se kot slavnostni govorci udeležujejo zanimivih dogodkov … Na svoje dosežke in trud na tem področju opozorite tudi svoje (potencialne) stranke – z objavo na spletni strani in družabnih omrežjih, lahko pa tudi z izjavo za medije.

5. Uporabljajte fotografije in posnetke.

V okviru svoje vsebinske kampanje uporabljajte fotografije in posnetke, ki prikazujejo vaše korake na poti do izpolnjevanja ciljev in poslanstva podjetja. Na svoji spletni strani objavite fotografije svoje ekipe na dobrodelnem dogodku ali neposredno prenašajte dogajanje na srečanju, ki se ga udeležujete. Vizualne vsebine spodbujajo interakcijo, na primer všečkanje ali deljenje objav na družabnih omrežjih, s čimer se bo vaša prepoznavnost povečala.

6. Spremljajte odzive svojih strank.

Pozorno spremljajte učinek usklajevanja svoje vsebinske kampanje s poslanstvom in vizijo svojega podjetja. Vsebin, povezanih s svojim poslanstvom, ne objavljajte prepogosto – še vedno se morate osredotočati na svojo osnovno vsebinsko kampanjo, povezano z vašimi izdelki in storitvami. Opazujte, kako se na vaše delovanje odzivajo stalne in potencialne stranke; po potrebi prilagodite določene vidike svoje kampanje.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje