Uskladite poslanstvo z vsebinskim trženjem

Avtor Urška Honzak — 29.06.2016
Komentiraj!
Posvetili ste se oblikovanju poslanstva in vizije svojega podjetja. Prav tako ste oblikovali odlično strategijo vsebinskega trženja, ki k vaši blagovni znamki pritegne veliko novih strank in hkrati ohranja odnose z vašimi rednimi strankami. Zdaj je čas, da ti področji uskladite.
Uskladite poslanstvo z vsebinskim trženjem

Uskladite svojo kampanjo vsebinskega trženja s poslanstvom in cilji svoje blagovne znamke. (Vir slike: Pixabay)

Strategija vsebinskega trženja mora služiti tudi promociji in podpiranju poslanstva in vizije vašega podjetja oziroma blagovne znamke. Svojim strankam lahko tako predstavite ozadje in temelje svojega delovanja ter vrednote, ki jim sledite. Da bi vsebinsko strategijo uskladili s svojo vizijo, vam vanjo ni treba vnesti drastičnih sprememb, temveč le manjše prilagoditve. Če boste upoštevali naslednje nasvete, se bosta prepoznavnost in ugled vaše blagovne znamke hitro povečala.

1. Prepoznajte pomen doslednosti blagovne znamke.

Najprej se morate zavedati pomena doslednosti blagovne znamke na vseh platformah, ki jih uporabljate. Le tako boste lahko postopoma gradili zaupanje svojih strank. Vsaka vsebina, ki jo objavite, se mora ujemati z identiteto vaše blagovne znamke; pri tem ni dovolj le, da v objavo vključite logotip podjetja. Svojim (potencialnim) strankam morate ob vsakem stiku z vašim podjetjem, pa naj bo to na družabnem omrežju ali ob ogledu plačanega oglasa, zagotoviti celovito in dosledno izkušnjo, ki se mora ujemati z identiteto, ustvarjeno na podlagi poslanstva in ciljev blagovne znamke.

2. Ukvarjajte se s temami, povezanimi z vašim poslanstvom in cilji.

Uporaba podob, barv in sloga, povezanih z vašo blagovno znamko, v okviru vsebinskega trženja predstavlja vizualno povezavo med vašo identiteto in oglaševanjem. Vendar ne smete pozabiti na vsebino: teme, s katerimi se ukvarjate, naj temeljijo na vašem poslanstvu in ciljih, saj boste tako še močneje poudarili ključne vrednote svojega podjetja. Če se na primer osredotočate na izboljšanje izobraževanja, lahko na svojem blogu objavljate novice o zanimivih primerih ali razvoju na tem področju.

3. Ne pozabite na svojo ciljno publiko in slog sporočanja.

Pri oblikovanju vsebinske kampanje bodite pozorni na svojo ciljno publiko in ji prilagodite slog svojega sporočanja. Pri tem naj vas ponovno vodijo poslanstvo in cilji podjetja. Če se na primer ukvarjate z izboljševanjem komunikacije znotraj delovnih skupin, lahko svoje poslanstvo predstavite z uporabo lahkotnejšega tona in ponudbo palete možnosti, kako lahko stranke stopijo v stik z vami.

4. Opozorite na svoje dosežke.

Če so poslanstvo in cilji vašega podjetja naravnani socialno, se verjetno udeležujete določenih projektov in dogodkov na tem področju: vaši sodelavci se morda udejstvujejo v prostovoljskih dejavnostih, povezanih z vašo vizijo, vodilni v podjetju se kot slavnostni govorci udeležujejo zanimivih dogodkov … Na svoje dosežke in trud na tem področju opozorite tudi svoje (potencialne) stranke – z objavo na spletni strani in družabnih omrežjih, lahko pa tudi z izjavo za medije.

5. Uporabljajte fotografije in posnetke.

V okviru svoje vsebinske kampanje uporabljajte fotografije in posnetke, ki prikazujejo vaše korake na poti do izpolnjevanja ciljev in poslanstva podjetja. Na svoji spletni strani objavite fotografije svoje ekipe na dobrodelnem dogodku ali neposredno prenašajte dogajanje na srečanju, ki se ga udeležujete. Vizualne vsebine spodbujajo interakcijo, na primer všečkanje ali deljenje objav na družabnih omrežjih, s čimer se bo vaša prepoznavnost povečala.

6. Spremljajte odzive svojih strank.

Pozorno spremljajte učinek usklajevanja svoje vsebinske kampanje s poslanstvom in vizijo svojega podjetja. Vsebin, povezanih s svojim poslanstvom, ne objavljajte prepogosto – še vedno se morate osredotočati na svojo osnovno vsebinsko kampanjo, povezano z vašimi izdelki in storitvami. Opazujte, kako se na vaše delovanje odzivajo stalne in potencialne stranke; po potrebi prilagodite določene vidike svoje kampanje.

Vir: Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!