Kako uspešno uporabiti LinkedIn?

Družabna omrežja so se zasidrala v naš vsakdan. Ažurirani statusi na Facebooku, ujeti čudoviti trenutki na Instagramu ter zanimive misli, ki se takoj znajdejo na Twitterju. Težko si predstavljamo življenje brez dokumentiranja svojega življenja in spremljanja dogajanja naših prijateljev.
Kako uspešno uporabiti LinkedIn?

Kako uspešno uporabiti LinkedIn?

Kaj pa online družabnost v poslovnem svetu? S 400 milijoni uporabnikov LinkedIn nedvomno sedi na prestolu in je obvezna oprema tako za izkušene poslovneže kot vse tiste, ki vedoželjni in polni podjetnih idej iščete prvo priložnost.

Kaj je LinkedIn?

Da bomo razumeli pomembnost naše prisotnosti v morju belih srajc in črnih kostimov, najprej pojasnimo osnove. LinkedIn je družabno omrežje, prvenstveno namenjeno spletni predstavitvi, iskanju novih poslovnih partnerjev, povečanja prodaje ter iskanju kadrov.

Kaj ni LinkedIn?

To ni prostor za neformalno komunikacijo, objavljanje fotografij in videov simpatičnih mačk ali iskanje ljubezenskih vezi.

Je virtualni svet, kjer se srečujejo ponudba in povpraševanje v najbolj osebni obliki.

LinkedIn ni samo še eno družabno omrežje

Z njegovo pomočjo lahko pričnete z odlično kariero, najdete mentorja, ki vam bo pomagal poslovno napredovati, ali novega poslovnega partnerja, morda celo investitorja za posel, ki ga razvijate že nekaj časa.

Kako postaviti temelj za takšno prisotnost, ki bo pomagala doseči vaš cilj?

Prvi korak k uspešni komunikaciji na LinkedInu je profesionalno kreiran profil. Služil bo kot spletni življenjepis, kamor vpišete svojo izobrazbo, veščine, dosedanjo poslovno pot, posebne dosežke, razne projekte in podobno. Oglejte si video, ki bo v pomoč: 

YouTube

LinkedIn vas bo lepo vodil skozi proces dopolnjevanja informacij in opozarjal na manjkajoče vpise, s katerimi lahko postanete t.i. all star:

YouTube

Ne pozabite napisati dobrega povzetka (summary) na svojem profilu, kjer poudarite svoje konkurenčne prednosti:

YouTube

Ko uredite svoj profil, je čas za engagement. Podobno kot velja za druga družabna omrežja je res tudi na LinkedInu – bolj ste aktivni, bolj boste za to nagrajeni. Pridobivali boste nove sledilce, priporočila, pisali blog in podobno.

Več o tem v naslednjem prispevku, do takrat pa dopolnite profil in se povežimo na LinkedInu.

Manci Korelc lahko sledite tudi na njenem blogu LoveLjubljana.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,