Kako uspešno uporabiti LinkedIn?

Avtor — 13.04.2016
Družabna omrežja so se zasidrala v naš vsakdan. Ažurirani statusi na Facebooku, ujeti čudoviti trenutki na Instagramu ter zanimive misli, ki se takoj znajdejo na Twitterju. Težko si predstavljamo življenje brez dokumentiranja svojega življenja in spremljanja dogajanja naših prijateljev.
Kako uspešno uporabiti LinkedIn?

Kako uspešno uporabiti LinkedIn?

Kaj pa online družabnost v poslovnem svetu? S 400 milijoni uporabnikov LinkedIn nedvomno sedi na prestolu in je obvezna oprema tako za izkušene poslovneže kot vse tiste, ki vedoželjni in polni podjetnih idej iščete prvo priložnost.

Kaj je LinkedIn?

Da bomo razumeli pomembnost naše prisotnosti v morju belih srajc in črnih kostimov, najprej pojasnimo osnove. LinkedIn je družabno omrežje, prvenstveno namenjeno spletni predstavitvi, iskanju novih poslovnih partnerjev, povečanja prodaje ter iskanju kadrov.

Kaj ni LinkedIn?

To ni prostor za neformalno komunikacijo, objavljanje fotografij in videov simpatičnih mačk ali iskanje ljubezenskih vezi.

Je virtualni svet, kjer se srečujejo ponudba in povpraševanje v najbolj osebni obliki.

LinkedIn ni samo še eno družabno omrežje

Z njegovo pomočjo lahko pričnete z odlično kariero, najdete mentorja, ki vam bo pomagal poslovno napredovati, ali novega poslovnega partnerja, morda celo investitorja za posel, ki ga razvijate že nekaj časa.

Kako postaviti temelj za takšno prisotnost, ki bo pomagala doseči vaš cilj?

Prvi korak k uspešni komunikaciji na LinkedInu je profesionalno kreiran profil. Služil bo kot spletni življenjepis, kamor vpišete svojo izobrazbo, veščine, dosedanjo poslovno pot, posebne dosežke, razne projekte in podobno. Oglejte si video, ki bo v pomoč: 

YouTube

LinkedIn vas bo lepo vodil skozi proces dopolnjevanja informacij in opozarjal na manjkajoče vpise, s katerimi lahko postanete t.i. all star:

YouTube

Ne pozabite napisati dobrega povzetka (summary) na svojem profilu, kjer poudarite svoje konkurenčne prednosti:

YouTube

Ko uredite svoj profil, je čas za engagement. Podobno kot velja za druga družabna omrežja je res tudi na LinkedInu – bolj ste aktivni, bolj boste za to nagrajeni. Pridobivali boste nove sledilce, priporočila, pisali blog in podobno.

Več o tem v naslednjem prispevku, do takrat pa dopolnite profil in se povežimo na LinkedInu.

Manci Korelc lahko sledite tudi na njenem blogu LoveLjubljana.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>


Oznake: ,