Kjučni trendi v marketingu, ki jih morate (s)poznati

Eksplozivna rast pametnih telefonov in uporaba družabnih omrežij ustvarjata osnovo za marketing. Mobilni marketing in družabna omrežja se nenehno spreminjata, zato poglejmo, kakšni so najnovejši trendi.
Kjučni trendi v marketingu, ki jih morate (s)poznati

Mobilne naprave, vplivneži, beaconi in aplikacije narekujejo tempo današnjega marketinga (Vir slike: Bigstockphotos).

Porast uporabe pametnih telefonov z vidika potrošnikov je ustvarila velik pečat na marketinške trende.

Pametni telefoni so danes tako glavni stik med potrošnikom in prodajalcem. Kar 60 odstotkov časa, ki ga ameriški potrošniki na pametnih telefonih preždijo na spletu, namenijo ravno povezovanju s prodajalci. V primerjavi z lanskim letom se je ta številka povečala kar za 53 odstotkov.

Še več, čas, ki ga namenijo preživljanju časa s prodajalci prek mobilnih naprav, narašča hitreje kot na kateri koli drugi napravi. Od leta 2013 do 2015 je interakcija prodajalcev na pametnih telefonih narasla kar za 98 odstotkov, na tablicah za 55 odstotkov, na osebnih računalnikih pa le za 38 odstotkov.

Pričakujte povečano rabo aplikacij, znotraj katerih je možno kupovati…

se glasi eden od ključnih trendov na tem področju, ki jih izpostavlja poročilo BI Intelligence. Ameriški potrošniki več, pravzaprav večino časa posvetijo aplikacijam, znotraj katerih je možno opraviti nakup v primerjavi z mobilnimi spletnimi stranmi.

Ni presenetljivo, da je Apple ne dolgo nazaj znotraj App Stora predstavil novo kategorijo, ki se imenuje Shopping (slo. Nakupovanje). Ta izboljšuje način iskanja aplikacij prodajalcev, ki jih je bilo še pred časom težje najti, saj so se skrivale pod kategorijo Lifestyle in si delile mesto z aplikacijami, ki so bile povezane z zmenkarijami in nočnim življenjem.

Poseben kotiček, namenjen zgolj prodajalcem prinaša veliko prednost prodajalcem, ki si želijo povečati interakcijo na mobilnih napravah.

Aplikacije igrajo veliko vlogo v nakupnem procesu. 44 odstotkov uporabnikov pametnih napravic preživi znotraj mobilnih napravic, kažejo podatki analize comScore. Še vedno pa se večina uporabnikov zaveda, da je njihova uporaba vse prej kot to, kar bi morala biti (zato jih večina tudi takoj preneha uporabljati). Pri BI Intelligence so prepričani, da bodo uporabniki s pomočjo kategorije Shopping lažje našli dobre, kakovostne aplikacije.

T.i. beaconi bodo pravi hit že to nakupovalno sezono

Beacone, nekakšne oddajnike, ki nadgrajujejo lokacijske storitve pametnih naprav, bodo trgovci uporabili za pošiljanje kuponov in promocij, ki bodo romali na telefone kupcev – glede na njihovo fizično lokacijo. Rast beaconov je namreč posledica povečanega števila mobilnih aplikacij, prek katerih je možno opraviti nakup. Imajo precej pozitivnih plati, še zlasti za kategorije, kot so brezalkoholne pijače, prigrizki, vino, zdravila in izdelki, ki jih kupimo v delikatesah. Znamke in podjetja, ki uporabljajo tehnologijo beaconov za pošiljanje promocij in kuponov, bi lahko občutila veliko izboljšanje v povezanosti s kupci. Kupci namreč težijo k popustom pri nakupih.

Glavni vodja ostaja Facebook

Če podrobneje spremljate Facebook, potem veste, da vse niti vleče okoli mobilnih napravic. Že res, da je delež nakupov prek mobilnih napravic še relativno majhen (v ZDA predstavljajo približno 15 odstotkov vseh spletnih nakupov), a Facebookova ogromna baza uporabnikov bi lahko to hitro spremenila.

Na račun medijev in zvezdnikov se znova prebuja partnersko trženje (ang. affliate marketing)

Večina partnersko trženje povezuje s prodajo dietne prehrane, pripomočki za beljenje zob in z drugimi kontroverznimi produkti. Prodajalci in proizvajalci pa združujejo svoje moči, da bi izvedli uspešne marketinške kampanje vse od področja elektronike pa do oblačil.

Ta marketing je danes enako močan kot e-mail marketing v ZDA. Oba kanala po navedbah marketinškega podjetja Custora prispevata k 16 odstotkom spletnih naročil v ZDA.

Na račun vzpona partnerskega trženja upada organsko iskanje in direktni promet. Partnersko trženje se je povzpelo s 13 odstotkov leta 2014 na 16 odstotkov leta 2015, medtem ko je organsko iskanje padlo z 24 na 21 odstotkov, direktni promet pa z 23 na 19 odstotkov. Za njegovo rast sta zaslužna dva dejavnika: mediji in spletni vplivneži.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje