Kjučni trendi v marketingu, ki jih morate (s)poznati

Eksplozivna rast pametnih telefonov in uporaba družabnih omrežij ustvarjata osnovo za marketing. Mobilni marketing in družabna omrežja se nenehno spreminjata, zato poglejmo, kakšni so najnovejši trendi.
Kjučni trendi v marketingu, ki jih morate (s)poznati

Mobilne naprave, vplivneži, beaconi in aplikacije narekujejo tempo današnjega marketinga (Vir slike: Bigstockphotos).

Porast uporabe pametnih telefonov z vidika potrošnikov je ustvarila velik pečat na marketinške trende.

Pametni telefoni so danes tako glavni stik med potrošnikom in prodajalcem. Kar 60 odstotkov časa, ki ga ameriški potrošniki na pametnih telefonih preždijo na spletu, namenijo ravno povezovanju s prodajalci. V primerjavi z lanskim letom se je ta številka povečala kar za 53 odstotkov.

Še več, čas, ki ga namenijo preživljanju časa s prodajalci prek mobilnih naprav, narašča hitreje kot na kateri koli drugi napravi. Od leta 2013 do 2015 je interakcija prodajalcev na pametnih telefonih narasla kar za 98 odstotkov, na tablicah za 55 odstotkov, na osebnih računalnikih pa le za 38 odstotkov.

Pričakujte povečano rabo aplikacij, znotraj katerih je možno kupovati…

se glasi eden od ključnih trendov na tem področju, ki jih izpostavlja poročilo BI Intelligence. Ameriški potrošniki več, pravzaprav večino časa posvetijo aplikacijam, znotraj katerih je možno opraviti nakup v primerjavi z mobilnimi spletnimi stranmi.

Ni presenetljivo, da je Apple ne dolgo nazaj znotraj App Stora predstavil novo kategorijo, ki se imenuje Shopping (slo. Nakupovanje). Ta izboljšuje način iskanja aplikacij prodajalcev, ki jih je bilo še pred časom težje najti, saj so se skrivale pod kategorijo Lifestyle in si delile mesto z aplikacijami, ki so bile povezane z zmenkarijami in nočnim življenjem.

Poseben kotiček, namenjen zgolj prodajalcem prinaša veliko prednost prodajalcem, ki si želijo povečati interakcijo na mobilnih napravah.

Aplikacije igrajo veliko vlogo v nakupnem procesu. 44 odstotkov uporabnikov pametnih napravic preživi znotraj mobilnih napravic, kažejo podatki analize comScore. Še vedno pa se večina uporabnikov zaveda, da je njihova uporaba vse prej kot to, kar bi morala biti (zato jih večina tudi takoj preneha uporabljati). Pri BI Intelligence so prepričani, da bodo uporabniki s pomočjo kategorije Shopping lažje našli dobre, kakovostne aplikacije.

T.i. beaconi bodo pravi hit že to nakupovalno sezono

Beacone, nekakšne oddajnike, ki nadgrajujejo lokacijske storitve pametnih naprav, bodo trgovci uporabili za pošiljanje kuponov in promocij, ki bodo romali na telefone kupcev – glede na njihovo fizično lokacijo. Rast beaconov je namreč posledica povečanega števila mobilnih aplikacij, prek katerih je možno opraviti nakup. Imajo precej pozitivnih plati, še zlasti za kategorije, kot so brezalkoholne pijače, prigrizki, vino, zdravila in izdelki, ki jih kupimo v delikatesah. Znamke in podjetja, ki uporabljajo tehnologijo beaconov za pošiljanje promocij in kuponov, bi lahko občutila veliko izboljšanje v povezanosti s kupci. Kupci namreč težijo k popustom pri nakupih.

Glavni vodja ostaja Facebook

Če podrobneje spremljate Facebook, potem veste, da vse niti vleče okoli mobilnih napravic. Že res, da je delež nakupov prek mobilnih napravic še relativno majhen (v ZDA predstavljajo približno 15 odstotkov vseh spletnih nakupov), a Facebookova ogromna baza uporabnikov bi lahko to hitro spremenila.

Na račun medijev in zvezdnikov se znova prebuja partnersko trženje (ang. affliate marketing)

Večina partnersko trženje povezuje s prodajo dietne prehrane, pripomočki za beljenje zob in z drugimi kontroverznimi produkti. Prodajalci in proizvajalci pa združujejo svoje moči, da bi izvedli uspešne marketinške kampanje vse od področja elektronike pa do oblačil.

Ta marketing je danes enako močan kot e-mail marketing v ZDA. Oba kanala po navedbah marketinškega podjetja Custora prispevata k 16 odstotkom spletnih naročil v ZDA.

Na račun vzpona partnerskega trženja upada organsko iskanje in direktni promet. Partnersko trženje se je povzpelo s 13 odstotkov leta 2014 na 16 odstotkov leta 2015, medtem ko je organsko iskanje padlo z 24 na 21 odstotkov, direktni promet pa z 23 na 19 odstotkov. Za njegovo rast sta zaslužna dva dejavnika: mediji in spletni vplivneži.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922). Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Oznake: