Kjučni trendi v marketingu, ki jih morate (s)poznati

Avtor Maruša Žibert — 06.10.2016
Komentiraj!
Eksplozivna rast pametnih telefonov in uporaba družabnih omrežij ustvarjata osnovo za marketing. Mobilni marketing in družabna omrežja se nenehno spreminjata, zato poglejmo, kakšni so najnovejši trendi.
Kjučni trendi v marketingu, ki jih morate (s)poznati

Mobilne naprave, vplivneži, beaconi in aplikacije narekujejo tempo današnjega marketinga (Vir slike: Bigstockphotos).

Porast uporabe pametnih telefonov z vidika potrošnikov je ustvarila velik pečat na marketinške trende.

Pametni telefoni so danes tako glavni stik med potrošnikom in prodajalcem. Kar 60 odstotkov časa, ki ga ameriški potrošniki na pametnih telefonih preždijo na spletu, namenijo ravno povezovanju s prodajalci. V primerjavi z lanskim letom se je ta številka povečala kar za 53 odstotkov.

Še več, čas, ki ga namenijo preživljanju časa s prodajalci prek mobilnih naprav, narašča hitreje kot na kateri koli drugi napravi. Od leta 2013 do 2015 je interakcija prodajalcev na pametnih telefonih narasla kar za 98 odstotkov, na tablicah za 55 odstotkov, na osebnih računalnikih pa le za 38 odstotkov.

Pričakujte povečano rabo aplikacij, znotraj katerih je možno kupovati...

... se glasi eden od ključnih trendov na tem področju, ki jih izpostavlja poročilo BI Intelligence. Ameriški potrošniki več, pravzaprav večino časa posvetijo aplikacijam, znotraj katerih je možno opraviti nakup v primerjavi z mobilnimi spletnimi stranmi.

Ni presenetljivo, da je Apple ne dolgo nazaj znotraj App Stora predstavil novo kategorijo, ki se imenuje Shopping (slo. Nakupovanje). Ta izboljšuje način iskanja aplikacij prodajalcev, ki jih je bilo še pred časom težje najti, saj so se skrivale pod kategorijo Lifestyle in si delile mesto z aplikacijami, ki so bile povezane z zmenkarijami in nočnim življenjem.

Poseben kotiček, namenjen zgolj prodajalcem prinaša veliko prednost prodajalcem, ki si želijo povečati interakcijo na mobilnih napravah.

Aplikacije igrajo veliko vlogo v nakupnem procesu. 44 odstotkov uporabnikov pametnih napravic preživi znotraj mobilnih napravic, kažejo podatki analize comScore. Še vedno pa se večina uporabnikov zaveda, da je njihova uporaba vse prej kot to, kar bi morala biti (zato jih večina tudi takoj preneha uporabljati). Pri BI Intelligence so prepričani, da bodo uporabniki s pomočjo kategorije Shopping lažje našli dobre, kakovostne aplikacije.

T.i. beaconi bodo pravi hit že to nakupovalno sezono

Beacone, nekakšne oddajnike, ki nadgrajujejo lokacijske storitve pametnih naprav, bodo trgovci uporabili za pošiljanje kuponov in promocij, ki bodo romali na telefone kupcev – glede na njihovo fizično lokacijo. Rast beaconov je namreč posledica povečanega števila mobilnih aplikacij, prek katerih je možno opraviti nakup. Imajo precej pozitivnih plati, še zlasti za kategorije, kot so brezalkoholne pijače, prigrizki, vino, zdravila in izdelki, ki jih kupimo v delikatesah. Znamke in podjetja, ki uporabljajo tehnologijo beaconov za pošiljanje promocij in kuponov, bi lahko občutila veliko izboljšanje v povezanosti s kupci. Kupci namreč težijo k popustom pri nakupih.

Glavni vodja ostaja Facebook

Če podrobneje spremljate Facebook, potem veste, da vse niti vleče okoli mobilnih napravic. Že res, da je delež nakupov prek mobilnih napravic še relativno majhen (v ZDA predstavljajo približno 15 odstotkov vseh spletnih nakupov), a Facebookova ogromna baza uporabnikov bi lahko to hitro spremenila.

Na račun medijev in zvezdnikov se znova prebuja partnersko trženje (ang. affliate marketing)

Večina partnersko trženje povezuje s prodajo dietne prehrane, pripomočki za beljenje zob in z drugimi kontroverznimi produkti. Prodajalci in proizvajalci pa združujejo svoje moči, da bi izvedli uspešne marketinške kampanje vse od področja elektronike pa do oblačil.

Ta marketing je danes enako močan kot e-mail marketing v ZDA. Oba kanala po navedbah marketinškega podjetja Custora prispevata k 16 odstotkom spletnih naročil v ZDA.

Na račun vzpona partnerskega trženja upada organsko iskanje in direktni promet. Partnersko trženje se je povzpelo s 13 odstotkov leta 2014 na 16 odstotkov leta 2015, medtem ko je organsko iskanje padlo z 24 na 21 odstotkov, direktni promet pa z 23 na 19 odstotkov. Za njegovo rast sta zaslužna dva dejavnika: mediji in spletni vplivneži.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice