Kjučni trendi v marketingu, ki jih morate (s)poznati

Eksplozivna rast pametnih telefonov in uporaba družabnih omrežij ustvarjata osnovo za marketing. Mobilni marketing in družabna omrežja se nenehno spreminjata, zato poglejmo, kakšni so najnovejši trendi.
Kjučni trendi v marketingu, ki jih morate (s)poznati

Mobilne naprave, vplivneži, beaconi in aplikacije narekujejo tempo današnjega marketinga (Vir slike: Bigstockphotos).

Porast uporabe pametnih telefonov z vidika potrošnikov je ustvarila velik pečat na marketinške trende.

Pametni telefoni so danes tako glavni stik med potrošnikom in prodajalcem. Kar 60 odstotkov časa, ki ga ameriški potrošniki na pametnih telefonih preždijo na spletu, namenijo ravno povezovanju s prodajalci. V primerjavi z lanskim letom se je ta številka povečala kar za 53 odstotkov.

Še več, čas, ki ga namenijo preživljanju časa s prodajalci prek mobilnih naprav, narašča hitreje kot na kateri koli drugi napravi. Od leta 2013 do 2015 je interakcija prodajalcev na pametnih telefonih narasla kar za 98 odstotkov, na tablicah za 55 odstotkov, na osebnih računalnikih pa le za 38 odstotkov.

Pričakujte povečano rabo aplikacij, znotraj katerih je možno kupovati…

se glasi eden od ključnih trendov na tem področju, ki jih izpostavlja poročilo BI Intelligence. Ameriški potrošniki več, pravzaprav večino časa posvetijo aplikacijam, znotraj katerih je možno opraviti nakup v primerjavi z mobilnimi spletnimi stranmi.

Ni presenetljivo, da je Apple ne dolgo nazaj znotraj App Stora predstavil novo kategorijo, ki se imenuje Shopping (slo. Nakupovanje). Ta izboljšuje način iskanja aplikacij prodajalcev, ki jih je bilo še pred časom težje najti, saj so se skrivale pod kategorijo Lifestyle in si delile mesto z aplikacijami, ki so bile povezane z zmenkarijami in nočnim življenjem.

Poseben kotiček, namenjen zgolj prodajalcem prinaša veliko prednost prodajalcem, ki si želijo povečati interakcijo na mobilnih napravah.

Aplikacije igrajo veliko vlogo v nakupnem procesu. 44 odstotkov uporabnikov pametnih napravic preživi znotraj mobilnih napravic, kažejo podatki analize comScore. Še vedno pa se večina uporabnikov zaveda, da je njihova uporaba vse prej kot to, kar bi morala biti (zato jih večina tudi takoj preneha uporabljati). Pri BI Intelligence so prepričani, da bodo uporabniki s pomočjo kategorije Shopping lažje našli dobre, kakovostne aplikacije.

T.i. beaconi bodo pravi hit že to nakupovalno sezono

Beacone, nekakšne oddajnike, ki nadgrajujejo lokacijske storitve pametnih naprav, bodo trgovci uporabili za pošiljanje kuponov in promocij, ki bodo romali na telefone kupcev – glede na njihovo fizično lokacijo. Rast beaconov je namreč posledica povečanega števila mobilnih aplikacij, prek katerih je možno opraviti nakup. Imajo precej pozitivnih plati, še zlasti za kategorije, kot so brezalkoholne pijače, prigrizki, vino, zdravila in izdelki, ki jih kupimo v delikatesah. Znamke in podjetja, ki uporabljajo tehnologijo beaconov za pošiljanje promocij in kuponov, bi lahko občutila veliko izboljšanje v povezanosti s kupci. Kupci namreč težijo k popustom pri nakupih.

Glavni vodja ostaja Facebook

Če podrobneje spremljate Facebook, potem veste, da vse niti vleče okoli mobilnih napravic. Že res, da je delež nakupov prek mobilnih napravic še relativno majhen (v ZDA predstavljajo približno 15 odstotkov vseh spletnih nakupov), a Facebookova ogromna baza uporabnikov bi lahko to hitro spremenila.

Na račun medijev in zvezdnikov se znova prebuja partnersko trženje (ang. affliate marketing)

Večina partnersko trženje povezuje s prodajo dietne prehrane, pripomočki za beljenje zob in z drugimi kontroverznimi produkti. Prodajalci in proizvajalci pa združujejo svoje moči, da bi izvedli uspešne marketinške kampanje vse od področja elektronike pa do oblačil.

Ta marketing je danes enako močan kot e-mail marketing v ZDA. Oba kanala po navedbah marketinškega podjetja Custora prispevata k 16 odstotkom spletnih naročil v ZDA.

Na račun vzpona partnerskega trženja upada organsko iskanje in direktni promet. Partnersko trženje se je povzpelo s 13 odstotkov leta 2014 na 16 odstotkov leta 2015, medtem ko je organsko iskanje padlo z 24 na 21 odstotkov, direktni promet pa z 23 na 19 odstotkov. Za njegovo rast sta zaslužna dva dejavnika: mediji in spletni vplivneži.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>


Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Google uvaja privzeto blokiranje oglasov v brskalniku Chrome

Google uvaja privzeto blokiranje oglasov v brskalniku Chrome

Google v svoj brskalnik Chrome uvaja pomembno novost: najbolj vsiljivi oglasi bodo avtomatsko blokirani in se uporabnikom brskalnika na različnih napravah ne bodo prikazovali. Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Na področju varovanja zasebnosti in podatkov se v kratkem obetajo pomembne spremembe. Kako bo nova politika vplivala na trženje? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje