Kjučni trendi v marketingu, ki jih morate (s)poznati

Eksplozivna rast pametnih telefonov in uporaba družabnih omrežij ustvarjata osnovo za marketing. Mobilni marketing in družabna omrežja se nenehno spreminjata, zato poglejmo, kakšni so najnovejši trendi.
Kjučni trendi v marketingu, ki jih morate (s)poznati

Mobilne naprave, vplivneži, beaconi in aplikacije narekujejo tempo današnjega marketinga (Vir slike: Bigstockphotos).

Porast uporabe pametnih telefonov z vidika potrošnikov je ustvarila velik pečat na marketinške trende.

Pametni telefoni so danes tako glavni stik med potrošnikom in prodajalcem. Kar 60 odstotkov časa, ki ga ameriški potrošniki na pametnih telefonih preždijo na spletu, namenijo ravno povezovanju s prodajalci. V primerjavi z lanskim letom se je ta številka povečala kar za 53 odstotkov.

Še več, čas, ki ga namenijo preživljanju časa s prodajalci prek mobilnih naprav, narašča hitreje kot na kateri koli drugi napravi. Od leta 2013 do 2015 je interakcija prodajalcev na pametnih telefonih narasla kar za 98 odstotkov, na tablicah za 55 odstotkov, na osebnih računalnikih pa le za 38 odstotkov.

Pričakujte povečano rabo aplikacij, znotraj katerih je možno kupovati…

se glasi eden od ključnih trendov na tem področju, ki jih izpostavlja poročilo BI Intelligence. Ameriški potrošniki več, pravzaprav večino časa posvetijo aplikacijam, znotraj katerih je možno opraviti nakup v primerjavi z mobilnimi spletnimi stranmi.

Ni presenetljivo, da je Apple ne dolgo nazaj znotraj App Stora predstavil novo kategorijo, ki se imenuje Shopping (slo. Nakupovanje). Ta izboljšuje način iskanja aplikacij prodajalcev, ki jih je bilo še pred časom težje najti, saj so se skrivale pod kategorijo Lifestyle in si delile mesto z aplikacijami, ki so bile povezane z zmenkarijami in nočnim življenjem.

Poseben kotiček, namenjen zgolj prodajalcem prinaša veliko prednost prodajalcem, ki si želijo povečati interakcijo na mobilnih napravah.

Aplikacije igrajo veliko vlogo v nakupnem procesu. 44 odstotkov uporabnikov pametnih napravic preživi znotraj mobilnih napravic, kažejo podatki analize comScore. Še vedno pa se večina uporabnikov zaveda, da je njihova uporaba vse prej kot to, kar bi morala biti (zato jih večina tudi takoj preneha uporabljati). Pri BI Intelligence so prepričani, da bodo uporabniki s pomočjo kategorije Shopping lažje našli dobre, kakovostne aplikacije.

T.i. beaconi bodo pravi hit že to nakupovalno sezono

Beacone, nekakšne oddajnike, ki nadgrajujejo lokacijske storitve pametnih naprav, bodo trgovci uporabili za pošiljanje kuponov in promocij, ki bodo romali na telefone kupcev – glede na njihovo fizično lokacijo. Rast beaconov je namreč posledica povečanega števila mobilnih aplikacij, prek katerih je možno opraviti nakup. Imajo precej pozitivnih plati, še zlasti za kategorije, kot so brezalkoholne pijače, prigrizki, vino, zdravila in izdelki, ki jih kupimo v delikatesah. Znamke in podjetja, ki uporabljajo tehnologijo beaconov za pošiljanje promocij in kuponov, bi lahko občutila veliko izboljšanje v povezanosti s kupci. Kupci namreč težijo k popustom pri nakupih.

Glavni vodja ostaja Facebook

Če podrobneje spremljate Facebook, potem veste, da vse niti vleče okoli mobilnih napravic. Že res, da je delež nakupov prek mobilnih napravic še relativno majhen (v ZDA predstavljajo približno 15 odstotkov vseh spletnih nakupov), a Facebookova ogromna baza uporabnikov bi lahko to hitro spremenila.

Na račun medijev in zvezdnikov se znova prebuja partnersko trženje (ang. affliate marketing)

Večina partnersko trženje povezuje s prodajo dietne prehrane, pripomočki za beljenje zob in z drugimi kontroverznimi produkti. Prodajalci in proizvajalci pa združujejo svoje moči, da bi izvedli uspešne marketinške kampanje vse od področja elektronike pa do oblačil.

Ta marketing je danes enako močan kot e-mail marketing v ZDA. Oba kanala po navedbah marketinškega podjetja Custora prispevata k 16 odstotkom spletnih naročil v ZDA.

Na račun vzpona partnerskega trženja upada organsko iskanje in direktni promet. Partnersko trženje se je povzpelo s 13 odstotkov leta 2014 na 16 odstotkov leta 2015, medtem ko je organsko iskanje padlo z 24 na 21 odstotkov, direktni promet pa z 23 na 19 odstotkov. Za njegovo rast sta zaslužna dva dejavnika: mediji in spletni vplivneži.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje