Lead generation in lead nurturing pomagata pri povišanju prodaje

Digitalni marketing v osnovi pomeni promocijo izdelkov in storitev s pomočjo digitalnih kanalov, kot so spletne strani, iskalniki, socialna omrežja, spletno oglaševanje, elektronska pošta in podobno. Osredotoča se na ustvarjanje spletnega prometa in konverzij.
Lead generation in lead nurturing pomagata pri povišanju prodaje

Do povišanja prodaje z lead nurturingom in lead generation (Vir slike: Bigstock).

Podjetju, ki želi uspeti na spletu, mora digitalni marketingaš prinesti promet na stran po najnižji ceni na obiskovalca ter ustvarjati kar se da visoko konverzijo. Konverzij je več, njena sestavna dela pa sta med drugim tudi lead generation (pridobivanja zainteresiranih strank) in lead nurturing (ustvarjanje odnosa s stranko), ki pomagata povečevati njeno stopnjo.

Kaj je lead?

Lead ima v angleščini različne pomene, v našem primeru pa pomeni spletnega obiskovalca, ki pokaže interes za naše produkte oziroma storitve. Njegov interes se kaže na različne načine: registrira se na brezplačen webinar, e-knjigo, izpolni obrazec, v katerega zapiše elektronski naslov ali telefonsko številko. Ti podatki, ki predstavljajo potencialnega kupca, predstavlja lead za marketingaša oziroma prodajnika, saj se ta lahko odrazi v konverziji – torej, v prodaji.

Če stopnja konverzije znaša 5 odstotkov, lahko na vsakih 20 leadov pričakujemo eno prodajo. Stopnja konverzije nekoliko niha, bolj konstantna postane z večjim številom leadov. Razlikuje se tudi glede na trg, produkt in učinkovitost marketinga, prodaje in blagovne znamke. Glede na število leadov, kolikor jih zgeneriramo, smo sposobni napovedati, kakšno prodajo bomo imeli v prihodnosti.

Lead generation in njegov namen

Potreba po lead generationu in nurturingu nastane, ko prodajamo relativno unikaten izdelek neizobraženemu kupcu. Kupec se za nakup ne odloči takoj, saj ima veliko vprašanj, zato z nakupom okleva. Naloga marketingaša in prodajnika je, da predvidita čim več teh vprašanj in nanje odgovorita.

Marsikdo prav zaradi misli, da lead generation in lead nurturing silita stranke k nakupu izdelkov, ki oziroma ko jih dejansko ne potrebujejo. Temu ni tako, saj si stranke želijo kupiti produkt, a potrebujejo več informacij, da pride do nakupne odločitve. Eden izmed najlažjih načinov, pa tudi najhitrejših za generiranje leadov na spletu je konvertiranje obiskovalcev bloga ali spletne strani v naročnike na vašo ekskluzivno vsebino.

Kaj je lead nurturing?

Spreminjanje hladnih leadov v vroče leade, če kratko povzamemo. Hladen lead je oseba, zainteresirana za vaš produkt, a ni pripravljena opraviti nakupa, saj ji primanjkuje informacij, da bi izvedla nakupno odločitev. Vroč lead pa je ozaveščen in izobražen lead, ki je pripravljen kupiti vaš izdelek. Proces izobraževanja in ozaščevanja vaših leadov prek prodaje in/ali marketinga imenujemo lead nurturing.

Naj dodamo, da lead nurturing in lead generation nista omejena zgolj na splet, saj ju uporabljamo tudi v fizični prodaji. Vsaka nepoučena stranka mora biti ozaveščena o tematiki produkta ali storitve, preden jo kupi. Lead nurturing prav zato nekateri markentingaši imenujejo tudi izobraževalni marketing.

Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Preberite več >>

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Preberite več >>

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Preberite več >>

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zavedate se dejstva, da vsi obiskovalci vaše spletne strani še niso pripravljeni kupiti vašega izdelka. Če imate težave pri pretvarjanju obiska spletne strani v dejanske nakupe, v svoje delovanje vpeljite proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje