Letošnji Prime Day Amazonu prinesel nov rekord

Avtor — 20.07.2016

Letos je že drugič potekal poseben nakupovalni dan na Amazonu. Prime Day so očitno prepoznali mnogi kupci, saj je število nakupov v primerjavi z lanskim letom naraslo za 60 odstotkov.

Letošnji Prime Day Amazonu prinesel nov rekord

Letošnji Prime Day je Amazonu prinesel 650 milijonov dolarjev, menijo analitiki (Vir slike: YouTube).

Število naročil je ob letošnjem dnevu Prime Day samo iz ZDA naraslo za več kot 50 odstotkov. Povečalo se je tudi število nakupov, opravljenih prek mobilne aplikacije. Se je pa zmanjšala povprečna vrednost košarice, ki je padla kar za tretjino. Iz 107 na 74 dolarjev.

Ugibanja o prodajnih številkah

»Če so naročila zrasla za 60 odstotkov od lanskega leta, to pomeni, da je letošnja prodaja presegla 650 milijonov dolarjev,« ugotavlja Supriya Chaudhury, vodja analitičnega podjetja Clavis Insight, saj Amazon prodajnih številk ni razkril. Koliko novih naročnin na storitev, ki prinaša brezplačno dostavo, dostop do več kot tisoč brezplačnih TV serij, filmov, glasbe in knjig, je z nedavnim dogodkom Amazon pridobil, trgovec prav tako ni razkril.

Elektronika, čevlji, filmi in knjige prava prodajna uspešnica

Razkril je le, da je v sklopu dneva Prime prodal več kot 90 tisoč televizij, več sto tisoč e-bralnikov Kindle in več kot milijon čevljev. Med priljubljenimi izdelki so bili – poleg elektronike – še filmi, knjige in avdio knjige.

Najboljšo prodajo so zabeležili Amazonovi lastni izdelki. Število prodanih Fire Tv se je povečalo za 2,5-krat v primerjavi z lanskim letom. Amazon, ki je nad letošnjim izkupičkom naravnost navdušen, je že napovedal, da bodo ta poseben nakupovalni dan izvajali tudi v prihodnje.

Naročnike privabijo privlačno nizke cene

Kaj je Prime Day? Prime Day je poseben dan v letu, ko naročniki na storitev Amazon Prime dobijo posebno nakupovalno priložnost. Teh je po zadnjih podatkov približno 65 milijonov po svetu (storitev ni na voljo v vseh državah). Kupce privabijo številni popusti, tudi 50-odstotni. Amazon svojim naročnikom ponuja precej več kot v času črnega petka ali cyber ponedeljka.

Prime Day je prvič potekal lani, ko je Amazon praznoval 20. rojstni dan. To je dogodek, pravijo analitiki, ko Amazon opozori na svojo vodilno vlogo v fizični in spletni prodaji. Amazon ima namreč pomembno vlogo v spletni prodaji vse od leta 2005, njegova storitev Prime pa je spodbudila tudi ostale konkurente, kot sta Walmart in eBay, da sta svojim kupcem ponudila naročniške programe.

Oznake: