Lokalni potrošniki so tisti, na katere morate ciljati

Potrošniki iz leta v leto postajajo zahtevnejši, saj je konkurenca ponudnikov na tržišču vse večja, produkti oz. storitve pa čedalje bolj kvalitetne. A dejstvo je, da večina potrošnikov še vedno pogosto posega prav po lokalnih ponudnikih.
Lokalni potrošniki so tisti, na katere morate ciljati

Lokalni potrošniki so tisti, na katere morate ciljati (Vir slike: Pixabay.com)

Zadnja raziskava, ki so jo opravili v podjetju Yodle, je prinesla zanimive rezultate, ki bodo v pomoč predvsem mladim podjetnikom in startupovcem, ki s poslovanjem šele začenjajo. Več kot 6 tisoč potrošnikov iz Združenih držav Amerike je v raziskavi namreč razkrilo svoje potrošniške navade in rezultati kažejo, da se jih večina pri svojih nakupih raje odloči za manjše podjetje iz bližnje okolice.

Paul Bascobert, eden izmed vodilnih v podjetju Yodle, nad rezultati ni bil presenečen, saj dobro ve, da potrošniki namenoma iščejo lokalne ponudnike produktov in storitev.Ljudje želijo kvalitetne odnose s ponudniki storitev ali produktov, ki jih potrebujejo, in se zato raje odločijo za lokalna podjetja, čeprav se zavedajo, da ta velikokrat ne morejo ponuditi najugodnejše cene. Odlikuje pa jih kvalitetnejša izvedba storitev ter dejstvo, da posamezni stranki namenijo veliko več časa, zato se raje odločijo zanje, je pojasnil.

Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno >>

Poznavanje potrošniških navad je seveda nujno za vsakega podjetnika, saj lahko le tako prilagaja svojo poslovno taktiko. “Razumeti morate, česa si potrošniki želijo od produkta ali storitve, prav tako pa morate poznati tudi njihove želje glede dostave naročenih izdelkov, izvedbe želenih storitev ter podobnega,” svetuje Bascobert, ki sam deluje prav na področju skrbi za lokalne potrošnike. Družbena omrežja, orodja za spletno komunikacijo, spletni forumi… možnosti za poizvedovanje o željah potrošnikov je dandanes ogromno in na podjetnikih je, ali se bodo lotili tega zahtevnega opravila, ali pa bodo zgolj prepustili naključju, da odloči o usodi njihovega podjetja. V veliki večini se izkaže, da sta prav bližina in personalizirana storitev oz. produkt tista, ki odločata o tem, za katero podjetje se bo kupec na koncu odločil.  

Bascobert je tudi izpostavil eno izmed najpogostejših napak, ki jih podjetniki počnejo: to je pomanjkanje kvalitetne predstavitve svojega podjetja. “Izbrati je treba več različnih kanalov, preko katerih boste obveščali potrošnike o svojem obstoju. To še posebej velja za mlada, neuveljavljena podjetja.” V letu 2015 pri tem seveda ne smete pozabiti tako na spletno kot tudi mobilno predstavitev. Predvsem slednja pridobiva na čedalje večji pomembnosti, saj ima dandanes že skoraj vsak posameznik pri roki pametni mobilni telefon z dostopom do interneta. 

Vir: Entrepreneur.com

V začetku maja je nas je doletela odlična novica, da lahko sedaj tudi v Sloveniji spletne oglase na Googlu začnemo ciljati na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Če prvič zaposlite za nedoločen čas mlade do 26. leta starosti ali matere, ki skrbijo za otroka do 3. leta starosti, lahko za prvi dve leti njihove zaposlitve uveljavljate delno vračilo plačanih prispevkov delodajalca za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Preberite več >>

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno predstavlja problem, ki ga zakonodajalec in pristojni organi neuspešno poskušajo zajeziti že leta. Pri tem računajo, da bodo potencialne kršitelje od prekrškov odvračale tudi vrtoglavo visoke globe. Preberite več >>

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

FURS je pred kratkim izdal podrobnejša pojasnila o načinu davčne obravnave poslovanja s kriptovalutami. Novost predstavlja predvsem razlaga obveznosti podjetij, ki izdajajo kriptožetone, v zvezi s plačilom DDV.   Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje