Na Facebooku bomo videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov

Facebook je predstavil ponovne spremembe svojih algoritmov, ki so tokrat usmerjene v zagotavljanje, da bomo uporabniki na svojih časovnicah videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov.
Na Facebooku bomo videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov

Po novem bomo na Facebooku videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov. (Vir slike: Pixabay)

Velikan na področju družabnih omrežij tako sledi svojemu cilju, da njegove storitve ne bi bile samo informativne, temveč tudi zabavne. Pri tem predstavniki podjetja pravijo tudi, da bodo več pozornosti posvetili avtentičnim objavam, ki so med uporabniki najbolj priljubljene.

Facebook je od zagona družabnega omrežja svoje algoritme spremenil že večkrat, njegovi uporabniki pa so spremembe sprejemali z mešanimi občutki. Zato se v podjetju stalno ukvarjajo s prilagajanjem Vira novic (angl. News Feed), ki je del omrežja, na katerem uporabniki preživimo največ časa in prek katerega sledimo objavam svojih prijateljev in družinskih članov, skupinam, v katere smo včlanjeni, dogodkom in stranem, ki smo jih všečkali.

Seveda se Facebookovi uporabniki razlikujemo med seboj glede na to, katere objave želimo videti, zato mora Facebook pri spreminjanju svojih algoritmov upoštevati ogromno število kriterijev. Facebook si je že v preteklosti prizadeval uporabnikom prikazati več objav (fotografij, videov, posodobitev stanja, povezav) prijateljev in družinskih članov, vendar nekatere po besedah Larsa Backstroma, vodje inženirskega oddelka, še vedno skrbi, da zamujajo pomembne objave svojih prijateljev.

Po besedah Adama Mosserija, podpredsednika Facebooka, je prioriteta podjetja, da uporabnike družabnega omrežja povezuje z ljudmi, kraji in stvarmi, s katerimi želijo biti povezani – predvsem s prijatelji. Mosseri je razložil tudi, da se bo algoritem spreminjal glede na vedenje posameznega uporabnika. Če boste tako všečkali fotografijo, ki jo je objavil vaš družinski član, ali komentirali objavo svojega prijatelja, bo Facebook objave teh oseb prikazal na vrhu vašega Vira novic.

Drugi del zadnje prilagoditve algoritmov pa se osredotoča na avtentičnost objav. Facebook bo tako po novem lahko ločeval med resničnimi objavami ter nezaželenimi objavami in zavajajočimi vsebinami. Predstavniki podjetja priznavajo, da splošne definicije v tem primeru ne morejo podati, saj se razumevanje informativnosti in zanimivosti razlikuje od uporabnika do uporabnika, zato se bo tudi na tem področju algoritem sproti prilagajal vsakemu posamezniku posebej. Facebook tako zavrača očitke, da cenzorira določene vire.

Mosseri je zapisal, da cilj podjetja ni določati, o katerih vsebinah se bodo ljudje pogovarjali, temveč povezovati ljudi in ideje. Po njegovih besedah Facebook vključuje različne perspektive in stališča; na podlagi različnih kriterijev pa posameznike poveže z zgodbami in viri, ki se jim zdijo najbolj pomembni in zanimivi.

Po Backstromovih besedah bodo administratorji nekaterih strani morda opazili zmanjšan doseg svojih objav, vendar bo vpliv sprememb algoritmov na doseg in razširjenost strani odvisen od njihovih sledilcev.

Predstavniki Facebooka priznavajo, da njihovo delo še zdaleč ni končano, zato lahko pričakujemo nadaljnje spremembe in prilagoditve algoritmov.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje