Na Facebooku bomo videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov

Avtor — 03.08.2016
Facebook je predstavil ponovne spremembe svojih algoritmov, ki so tokrat usmerjene v zagotavljanje, da bomo uporabniki na svojih časovnicah videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov.
Na Facebooku bomo videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov

Po novem bomo na Facebooku videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov. (Vir slike: Pixabay)

Velikan na področju družabnih omrežij tako sledi svojemu cilju, da njegove storitve ne bi bile samo informativne, temveč tudi zabavne. Pri tem predstavniki podjetja pravijo tudi, da bodo več pozornosti posvetili avtentičnim objavam, ki so med uporabniki najbolj priljubljene.

Facebook je od zagona družabnega omrežja svoje algoritme spremenil že večkrat, njegovi uporabniki pa so spremembe sprejemali z mešanimi občutki. Zato se v podjetju stalno ukvarjajo s prilagajanjem Vira novic (angl. News Feed), ki je del omrežja, na katerem uporabniki preživimo največ časa in prek katerega sledimo objavam svojih prijateljev in družinskih članov, skupinam, v katere smo včlanjeni, dogodkom in stranem, ki smo jih všečkali.

Seveda se Facebookovi uporabniki razlikujemo med seboj glede na to, katere objave želimo videti, zato mora Facebook pri spreminjanju svojih algoritmov upoštevati ogromno število kriterijev. Facebook si je že v preteklosti prizadeval uporabnikom prikazati več objav (fotografij, videov, posodobitev stanja, povezav) prijateljev in družinskih članov, vendar nekatere po besedah Larsa Backstroma, vodje inženirskega oddelka, še vedno skrbi, da zamujajo pomembne objave svojih prijateljev.

Po besedah Adama Mosserija, podpredsednika Facebooka, je prioriteta podjetja, da uporabnike družabnega omrežja povezuje z ljudmi, kraji in stvarmi, s katerimi želijo biti povezani – predvsem s prijatelji. Mosseri je razložil tudi, da se bo algoritem spreminjal glede na vedenje posameznega uporabnika. Če boste tako všečkali fotografijo, ki jo je objavil vaš družinski član, ali komentirali objavo svojega prijatelja, bo Facebook objave teh oseb prikazal na vrhu vašega Vira novic.

Drugi del zadnje prilagoditve algoritmov pa se osredotoča na avtentičnost objav. Facebook bo tako po novem lahko ločeval med resničnimi objavami ter nezaželenimi objavami in zavajajočimi vsebinami. Predstavniki podjetja priznavajo, da splošne definicije v tem primeru ne morejo podati, saj se razumevanje informativnosti in zanimivosti razlikuje od uporabnika do uporabnika, zato se bo tudi na tem področju algoritem sproti prilagajal vsakemu posamezniku posebej. Facebook tako zavrača očitke, da cenzorira določene vire.

Mosseri je zapisal, da cilj podjetja ni določati, o katerih vsebinah se bodo ljudje pogovarjali, temveč povezovati ljudi in ideje. Po njegovih besedah Facebook vključuje različne perspektive in stališča; na podlagi različnih kriterijev pa posameznike poveže z zgodbami in viri, ki se jim zdijo najbolj pomembni in zanimivi.

Po Backstromovih besedah bodo administratorji nekaterih strani morda opazili zmanjšan doseg svojih objav, vendar bo vpliv sprememb algoritmov na doseg in razširjenost strani odvisen od njihovih sledilcev.

Predstavniki Facebooka priznavajo, da njihovo delo še zdaleč ni končano, zato lahko pričakujemo nadaljnje spremembe in prilagoditve algoritmov.

Vir: VentureBeat

Preberite tudi
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki.

Preberite več >>
Bo LinkedIn še aktualen? Po službo kar prek Facebooka!

Bo LinkedIn še aktualen? Po službo kar prek Facebooka!

Facebook je pred kratkim predstavil novost, ki lahko spremeni razmerja na področju družabnih omrežij: delodajalci v ZDA in Kanadi lahko po novem prek svojih strani neposredno objavljajo prosta delovna mesta, iskalci zaposlitve pa se lahko nanje odzovejo kar prek Messengerja.

Preberite več >>
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.

Preberite več >>
Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku.

Preberite več >>
Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje podjetja. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Preberite več >>
So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram.

Preberite več >>
Video oglaševanje na spletu – z zvokom ali brez njega?

Video oglaševanje na spletu – z zvokom ali brez njega?

Veliko podjetij svoje televizijske reklame objavi še na Facebooku. Vendar obstaja pomembna razlika med televizijo in Facebookom: televizije nikoli ne gledamo z utišanim zvokom, na Facebooku pa pogosto uporabimo to funkcijo – čemur se morajo prilagoditi tudi oglaševalci.

Preberite več >>
Zuckerberg razkriva načrt, kako nad lažnive novice na Facebooku

Zuckerberg razkriva načrt, kako nad lažnive novice na Facebooku

Največje družabno omrežje je že nekaj časa preplavljeno z lažnimi novicami. Te naj bi vplivale celo na rezultat ameriških volitev, ki so se odvijale pred tedni. Mark Zuckerberg je v ta namen pripravil načrt boja proti neresničnim novicam.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje