Na Facebooku bomo videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov

Facebook je predstavil ponovne spremembe svojih algoritmov, ki so tokrat usmerjene v zagotavljanje, da bomo uporabniki na svojih časovnicah videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov.
Na Facebooku bomo videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov

Po novem bomo na Facebooku videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov. (Vir slike: Pixabay)

Velikan na področju družabnih omrežij tako sledi svojemu cilju, da njegove storitve ne bi bile samo informativne, temveč tudi zabavne. Pri tem predstavniki podjetja pravijo tudi, da bodo več pozornosti posvetili avtentičnim objavam, ki so med uporabniki najbolj priljubljene.

Facebook je od zagona družabnega omrežja svoje algoritme spremenil že večkrat, njegovi uporabniki pa so spremembe sprejemali z mešanimi občutki. Zato se v podjetju stalno ukvarjajo s prilagajanjem Vira novic (angl. News Feed), ki je del omrežja, na katerem uporabniki preživimo največ časa in prek katerega sledimo objavam svojih prijateljev in družinskih članov, skupinam, v katere smo včlanjeni, dogodkom in stranem, ki smo jih všečkali.

Seveda se Facebookovi uporabniki razlikujemo med seboj glede na to, katere objave želimo videti, zato mora Facebook pri spreminjanju svojih algoritmov upoštevati ogromno število kriterijev. Facebook si je že v preteklosti prizadeval uporabnikom prikazati več objav (fotografij, videov, posodobitev stanja, povezav) prijateljev in družinskih članov, vendar nekatere po besedah Larsa Backstroma, vodje inženirskega oddelka, še vedno skrbi, da zamujajo pomembne objave svojih prijateljev.

Po besedah Adama Mosserija, podpredsednika Facebooka, je prioriteta podjetja, da uporabnike družabnega omrežja povezuje z ljudmi, kraji in stvarmi, s katerimi želijo biti povezani – predvsem s prijatelji. Mosseri je razložil tudi, da se bo algoritem spreminjal glede na vedenje posameznega uporabnika. Če boste tako všečkali fotografijo, ki jo je objavil vaš družinski član, ali komentirali objavo svojega prijatelja, bo Facebook objave teh oseb prikazal na vrhu vašega Vira novic.

Drugi del zadnje prilagoditve algoritmov pa se osredotoča na avtentičnost objav. Facebook bo tako po novem lahko ločeval med resničnimi objavami ter nezaželenimi objavami in zavajajočimi vsebinami. Predstavniki podjetja priznavajo, da splošne definicije v tem primeru ne morejo podati, saj se razumevanje informativnosti in zanimivosti razlikuje od uporabnika do uporabnika, zato se bo tudi na tem področju algoritem sproti prilagajal vsakemu posamezniku posebej. Facebook tako zavrača očitke, da cenzorira določene vire.

Mosseri je zapisal, da cilj podjetja ni določati, o katerih vsebinah se bodo ljudje pogovarjali, temveč povezovati ljudi in ideje. Po njegovih besedah Facebook vključuje različne perspektive in stališča; na podlagi različnih kriterijev pa posameznike poveže z zgodbami in viri, ki se jim zdijo najbolj pomembni in zanimivi.

Po Backstromovih besedah bodo administratorji nekaterih strani morda opazili zmanjšan doseg svojih objav, vendar bo vpliv sprememb algoritmov na doseg in razširjenost strani odvisen od njihovih sledilcev.

Predstavniki Facebooka priznavajo, da njihovo delo še zdaleč ni končano, zato lahko pričakujemo nadaljnje spremembe in prilagoditve algoritmov.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: ,