Na Facebooku bomo videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov

Facebook je predstavil ponovne spremembe svojih algoritmov, ki so tokrat usmerjene v zagotavljanje, da bomo uporabniki na svojih časovnicah videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov.
Na Facebooku bomo videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov

Po novem bomo na Facebooku videli več objav svojih prijateljev in družinskih članov. (Vir slike: Pixabay)

Velikan na področju družabnih omrežij tako sledi svojemu cilju, da njegove storitve ne bi bile samo informativne, temveč tudi zabavne. Pri tem predstavniki podjetja pravijo tudi, da bodo več pozornosti posvetili avtentičnim objavam, ki so med uporabniki najbolj priljubljene.

Facebook je od zagona družabnega omrežja svoje algoritme spremenil že večkrat, njegovi uporabniki pa so spremembe sprejemali z mešanimi občutki. Zato se v podjetju stalno ukvarjajo s prilagajanjem Vira novic (angl. News Feed), ki je del omrežja, na katerem uporabniki preživimo največ časa in prek katerega sledimo objavam svojih prijateljev in družinskih članov, skupinam, v katere smo včlanjeni, dogodkom in stranem, ki smo jih všečkali.

Seveda se Facebookovi uporabniki razlikujemo med seboj glede na to, katere objave želimo videti, zato mora Facebook pri spreminjanju svojih algoritmov upoštevati ogromno število kriterijev. Facebook si je že v preteklosti prizadeval uporabnikom prikazati več objav (fotografij, videov, posodobitev stanja, povezav) prijateljev in družinskih članov, vendar nekatere po besedah Larsa Backstroma, vodje inženirskega oddelka, še vedno skrbi, da zamujajo pomembne objave svojih prijateljev.

Po besedah Adama Mosserija, podpredsednika Facebooka, je prioriteta podjetja, da uporabnike družabnega omrežja povezuje z ljudmi, kraji in stvarmi, s katerimi želijo biti povezani – predvsem s prijatelji. Mosseri je razložil tudi, da se bo algoritem spreminjal glede na vedenje posameznega uporabnika. Če boste tako všečkali fotografijo, ki jo je objavil vaš družinski član, ali komentirali objavo svojega prijatelja, bo Facebook objave teh oseb prikazal na vrhu vašega Vira novic.

Drugi del zadnje prilagoditve algoritmov pa se osredotoča na avtentičnost objav. Facebook bo tako po novem lahko ločeval med resničnimi objavami ter nezaželenimi objavami in zavajajočimi vsebinami. Predstavniki podjetja priznavajo, da splošne definicije v tem primeru ne morejo podati, saj se razumevanje informativnosti in zanimivosti razlikuje od uporabnika do uporabnika, zato se bo tudi na tem področju algoritem sproti prilagajal vsakemu posamezniku posebej. Facebook tako zavrača očitke, da cenzorira določene vire.

Mosseri je zapisal, da cilj podjetja ni določati, o katerih vsebinah se bodo ljudje pogovarjali, temveč povezovati ljudi in ideje. Po njegovih besedah Facebook vključuje različne perspektive in stališča; na podlagi različnih kriterijev pa posameznike poveže z zgodbami in viri, ki se jim zdijo najbolj pomembni in zanimivi.

Po Backstromovih besedah bodo administratorji nekaterih strani morda opazili zmanjšan doseg svojih objav, vendar bo vpliv sprememb algoritmov na doseg in razširjenost strani odvisen od njihovih sledilcev.

Predstavniki Facebooka priznavajo, da njihovo delo še zdaleč ni končano, zato lahko pričakujemo nadaljnje spremembe in prilagoditve algoritmov.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje