Naj inovacija leta 2015 vstopa na trg

Matjaž Loc, športni vaditelj otrok, je na lanskem 10. Slovenskem forumu inovacij prejel nagrado za naj inovacijo. Nagrada mu je odprla številna vrata za sodelovanje, prejel je tudi nekaj ponudb za investicijo, a se ni uspel uskladiti o sodelovanju.
Naj inovacija leta 2015 vstopa na trg

Lanskoletni prejemnik nagrade naj inovacija po številnih težav z Lucky 3 in 1 vstopa na trg (Vir slike: Lucky 3 in 1).

Na 10. Slovenskem forumu inovacij je prejel številna naročila, a takrat produkta ni smel prodajati. »Nimam podjetja oziroma zadostnih finančnih sredstev za odprtje. Zato iščem partnerja, ki bi me podprl,« je lani po prejemu nagrade razkril za Mladi podjetnik (kdo so bili lanski prejemniki priznanj za najboljše inovacije lahko preberete tukaj). Sodelovanje z enim od investitorjev se mu je obetalo po prejetju nagrade za naj inovacije, a do realizacije ni prišlo. Kaj je bil vzrok, Loc ne razkrije, pojasni le, da se niso uspeli uskladiti o sodelovanju. Po prejemu nagrade je prejel tudi masovno naročilo iz Nizozemske, a ga prav tako ni mogel realizirati.

Študentski kredit in pomoč staršev

Morebitna investicija bi mu precej olajšala prve korake pri odpiranju podjetja in zagonu prve večje količine produkta Lucky 3 in 1. Pozneje je podjetje z ekipo odprl s pomočjo staršev in najemom študentskega kredita.

V vmesnem času je uspel še zavarovati modele na evropskem in ameriškem tržišču. »Postopek pridobitve modelnega patenta ni težak. Slike modelov predložiš institucijam, ki se ukvarjajo s patentiranjem in zavarovanjem intelektualne lastnine. Za vse ostalo poskrbijo oni,« pravi Loc, ki pa ne želi razkriti višine stroška postopka.

Zdaj Lucky 3 in 1 vstopa na trg, na voljo je za prednaročila na njihovi spletni strani. Za vzpostavitev proizvodnje bo zadostovala, pravi Loc. S proizvodnjo večje količine produktov pa se bodo zmanjšali tudi proizvodni stroški.

Matjaž Loc pravi, da so na vidiku že novi produkti, o katerih za zdaj še molči. Trenutno se želi z ekipo posvetiti prodaji in proizvodnji Lucky 3 in 1.

Promocijska cena prvih 150 primerkov je 150 evrov, poznejši kosi pa bodo dražji. »Cena bo znana, ko bodo znani ostali stroški dodatkov, ki bodo malenkostno nadgradili današnji model,« pojasnjuje. A vseeno bo cenejši, kot če bi vse modele, torej poganjalček, skiro in trikolo, kupili posebej. Povprečna cena vseh treh rekvizitov se po grobih ocenah giblje okoli 240 evrov.

Kaj je Lucky 3 in 1? Lucky 3 in 1 je unikatno vozilo, ki ga lahko sestavimo kot tricikel, skiro ali poganjalca. Ima CE certifikat kakovosti za igrače, odlikuje pa ga visokokakovosten les (kombinacija vezane plošče breze in masiva bukve) in uporaben dizajn, s katerim je Loc dosegel, da je vpliv na okolje minimalen, igrača pa zavzame kar se da malo prostora (tri vozila zavzamejo prostor enega vozila). Primeren je za otroke od 18 mesecev do štirih let. O nastanku inovativne igrače smo pisali v članku V hobi delavnici ustvaril inovativno leseno igračo.

Na vidiku že novi produkti

Zanimanja za sodelovanje z izvajalci, ki se ukvarjajo s predelavo lesa, je v Sloveniji zelo malo, pravi mladi inovator, zato se mora vsak startup znajti po svoje. »Skoraj nemogoče je, da bi dobil izvajalca že takoj na začetku, takšnega, ki bi se na proizvodnjo produkta vezal pogodbeno.« Videti je, da mladega inovatorja slabši pogoji v branži ne ustavijo. Kolesa bodo v kratkem predstavili vrtcem in športnim društvom, ki skrbijo za mlajše otroke, na vidiku pa so tudi drugi produkti. O teh za zdaj še molči.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: