Naj inovacija leta 2015 vstopa na trg

Matjaž Loc, športni vaditelj otrok, je na lanskem 10. Slovenskem forumu inovacij prejel nagrado za naj inovacijo. Nagrada mu je odprla številna vrata za sodelovanje, prejel je tudi nekaj ponudb za investicijo, a se ni uspel uskladiti o sodelovanju.
Naj inovacija leta 2015 vstopa na trg

Lanskoletni prejemnik nagrade naj inovacija po številnih težav z Lucky 3 in 1 vstopa na trg (Vir slike: Lucky 3 in 1).

Na 10. Slovenskem forumu inovacij je prejel številna naročila, a takrat produkta ni smel prodajati. »Nimam podjetja oziroma zadostnih finančnih sredstev za odprtje. Zato iščem partnerja, ki bi me podprl,« je lani po prejemu nagrade razkril za Mladi podjetnik (kdo so bili lanski prejemniki priznanj za najboljše inovacije lahko preberete tukaj). Sodelovanje z enim od investitorjev se mu je obetalo po prejetju nagrade za naj inovacije, a do realizacije ni prišlo. Kaj je bil vzrok, Loc ne razkrije, pojasni le, da se niso uspeli uskladiti o sodelovanju. Po prejemu nagrade je prejel tudi masovno naročilo iz Nizozemske, a ga prav tako ni mogel realizirati.

Študentski kredit in pomoč staršev

Morebitna investicija bi mu precej olajšala prve korake pri odpiranju podjetja in zagonu prve večje količine produkta Lucky 3 in 1. Pozneje je podjetje z ekipo odprl s pomočjo staršev in najemom študentskega kredita.

V vmesnem času je uspel še zavarovati modele na evropskem in ameriškem tržišču. »Postopek pridobitve modelnega patenta ni težak. Slike modelov predložiš institucijam, ki se ukvarjajo s patentiranjem in zavarovanjem intelektualne lastnine. Za vse ostalo poskrbijo oni,« pravi Loc, ki pa ne želi razkriti višine stroška postopka.

Zdaj Lucky 3 in 1 vstopa na trg, na voljo je za prednaročila na njihovi spletni strani. Za vzpostavitev proizvodnje bo zadostovala, pravi Loc. S proizvodnjo večje količine produktov pa se bodo zmanjšali tudi proizvodni stroški.

Matjaž Loc pravi, da so na vidiku že novi produkti, o katerih za zdaj še molči. Trenutno se želi z ekipo posvetiti prodaji in proizvodnji Lucky 3 in 1.

Promocijska cena prvih 150 primerkov je 150 evrov, poznejši kosi pa bodo dražji. »Cena bo znana, ko bodo znani ostali stroški dodatkov, ki bodo malenkostno nadgradili današnji model,« pojasnjuje. A vseeno bo cenejši, kot če bi vse modele, torej poganjalček, skiro in trikolo, kupili posebej. Povprečna cena vseh treh rekvizitov se po grobih ocenah giblje okoli 240 evrov.

Kaj je Lucky 3 in 1? Lucky 3 in 1 je unikatno vozilo, ki ga lahko sestavimo kot tricikel, skiro ali poganjalca. Ima CE certifikat kakovosti za igrače, odlikuje pa ga visokokakovosten les (kombinacija vezane plošče breze in masiva bukve) in uporaben dizajn, s katerim je Loc dosegel, da je vpliv na okolje minimalen, igrača pa zavzame kar se da malo prostora (tri vozila zavzamejo prostor enega vozila). Primeren je za otroke od 18 mesecev do štirih let. O nastanku inovativne igrače smo pisali v članku V hobi delavnici ustvaril inovativno leseno igračo.

Na vidiku že novi produkti

Zanimanja za sodelovanje z izvajalci, ki se ukvarjajo s predelavo lesa, je v Sloveniji zelo malo, pravi mladi inovator, zato se mora vsak startup znajti po svoje. »Skoraj nemogoče je, da bi dobil izvajalca že takoj na začetku, takšnega, ki bi se na proizvodnjo produkta vezal pogodbeno.« Videti je, da mladega inovatorja slabši pogoji v branži ne ustavijo. Kolesa bodo v kratkem predstavili vrtcem in športnim društvom, ki skrbijo za mlajše otroke, na vidiku pa so tudi drugi produkti. O teh za zdaj še molči.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje