Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije (1. del)

V svetu tehnologije ne manjka tekmovalnosti. Tehnološka podjetja uspešno ovirajo poslovanje tradicionalne industrije in drugih podjetij, pa naj gre za izstrelitve raket ali primat nad spletnim predvajanjem videoposnetkov. Predstavljamo najostrejša rivalstva v svetu tehnologije.
Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije (1. del)

Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije.

Področje: e-trgovina

Vodilni: Amazon

Amazon, trgovina, ki ponuja vse od knjig, hrane in oblačil, obstaja že od leta 1994. Veliko trgovcev poleg fizične ponuja tudi spletno različico trgovine, Amazon pa je s svojim pristopom, ki na prvo mesto postavlja splet, utrdil svoje vodilno mesto na področju spletnega nakupovanja.

Izzivalec: Jet

Cilj mladega spletnega podjetja, ki je bilo ustanovljeno leta 2015, je premagati Amazon. Spletna trgovina Jet ponuja izdelke po 4 do 5 odstotkov nižji ceni kot Amazon. Nižje cene prepričajo kupce, da se raje odločijo za nakup pri tem ponudniku.

Ocena škode: Amazon ostaja prvi.

Medtem ko se Jet ukvarja z iskanjem ustreznega poslovnega modela, so Amazonovi prihodki še vedno visoki. Vseeno Jeta ne gre odpisati: podjetje je zbralo več kot 565 milijonov dolarjev investicij, ljudje pa pri nakupovanju radi privarčujejo. Članstvo pri Amazonu sicer zagotavlja določene dodatne ugodnosti (npr. brezplačno dostavo), vendar Jetove nizke cene privabljajo stranke, ki jih bolj kot dodatne ugodnosti zanima nižja cena.

Pred petimi leti še niso obstajali, danes pa so vredni milijarde >>

Področje: komercialni prevozi na Kitajskem

Vodilni: Didi Kuaidi

Didi Kuaidi je kitajska aplikacija za posredovanje in iskanje prevozov, ki je nastala z združitvijo dveh konkurenčnih podjetij. Samo v januarju je aplikacijo uporabilo 10 milijonov novih uporabnikov. Podjetje je preseglo prag dobička v več kot 200 mestih od skupno 400, v katerih ponuja svoje storitve. Prihodki podjetja so prvič presegli 800 milijonov dolarjev bruto.

Izzivalec: Uber

V ZDA je delovanje podjetja za posredovanje in iskanje prevozov Uber že zelo razširjeno, kar pa ne velja za Kitajsko. Kitajska podružnica podjetja Uber, ki naj bi bila vredna 8 milijard dolarjev, zapravlja ogromno denarja, da bi poslovala z dobičkom. Soočiti se mora z zapletenim kitajskim trgom in močno konkurenco.

Ocena škode: Didi Kuaidi in Uber pospešeno znižujeta cene svojih storitev in hkrati zapravljata ogromno denarja.

Po besedah direktorja Uberja je Didi Kuaidi nedonosen v vseh mestih. Kitajska podružnica Uberja zapravi 1 milijardo dolarjev letno za tekmovanje s podjetjem Didi Kuaidi.

Kako lahko slovenski startup pomaga Ryanairu?

Področje: vesoljska tekma

Vodilni: Space X

Cilj podjetja SpaceX, ki ga je ustanovil Elon Musk leta 2002, je izdelati rakete za večkratno uporabo, ki bi nosile tovor na Mednarodno vesoljsko postajo, za kar je podjetje podpisalo pogodbo z Naso, in nekoč celo ponesle ljudi na Mars. Podjetju težave povzroča pravilen, navpičen, pristanek raket, ki bi omogočal ponovno uporabo rakete. Na nek način jih je prehitelo podjetje Blue Origin.

Izzivalec: Blue Origin

O podjetju Blue Origin se ni veliko govorilo, dokler se njegov ustanovitelj Jeff Bezos, direktor Amazona, ni pohvalil z uspešnim navpičnim pristankom rakete. Cilj podjetja v nasprotju s SpaceX ni oskrbovanje vesoljske postaje ali pot na Mars, temveč potovanje ljudi v vesolje.

Ocena škode: Spor na Twitterju je povzročil rivalstvo med podjetjema

Spor se je začel, ko je Jeff Bezos tvitnil, da so rakete za večkratno uporabo zelo redke, vendar se lahko njihova uporaba in izdelava zdi preprosta. Direktor SpaceX Elon Musk je hitro odvrnil, da je njegovo podjetje opravilo podobne teste, kar pomeni, da takšne rakete niso tako redke. Čeprav gre za hvalevreden dosežek, Musk pravi, da rakete podjetja Blue Origin dosežejo le desetino hitrosti, ki je potrebna za polet v vesolje in pot na Mars.

Področje: spletni video

Vodilni: YouTube

YouTube je spremenil svetovni splet s platformo, na kateri lahko vsak deli svoje posnetke s celim svetom in postane slaven. Vsekakor ima podjetje, ki je v lasti Googla, še vedno primat na področju spletnega videa, vendar njegov sloves odskočne deske za viralne posnetke ogrožata dve družabni omrežji, ki si prizadevata privabiti čim več uporabnikov.

Izzivalca: Facebook in Snapchat

Časi, ko je Facebook omogočal le preproste objave statusov, so že zdavnaj minili. Uvedba samodejnega predvajanja videov je povzročila porast števila uporabnikov. Facebook veliko pozornosti namenja tudi prenosom v živo; prizadevajo si, da bi bila časovnica bolj kot časopisu podobna televizijskemu kanalu.

Snapchat z možnostjo preprostega snemanja in pošiljanja posnetkov hitro postaja nevaren tekmec YouTubu in Facebooku. Njegova moč leži v popularnosti med mladimi, s čimer se vedno težje spopada Facebook.

Na Facebooku si na dan ogledamo 8 milijard videov, pri čemer kot ogled šteje najmanj trisekundni ogled videa. Direktor Snapchata Evan Spiegel je sporočil, da njegovo podjetje beleži enako število ogledov. Po drugi strani si YouTube prizadeva, da bi se uspešnost podjetja merila glede na dolžino gledanja videov.

Preberite tudi drugi del Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije >>

Vir: Business Insider

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Slovenski start-up leta 2018 je Beeping

Slovenski start-up leta 2018 je Beeping

Prestižno lovoriko Slovenski start-up leta 2018 je prejelo zagonsko podjetje NEXT, ki je razvilo spletno platformo Beeping za hitro, varno in učinkovito najemanje preverjenih čistilcev za dom. Preberite več >>

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Slovensko start-up podjetje Principle pripravlja prve slovenske vzporedne e-volitve v Državni zbor. Te se bodo v celoti odvijale na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov - blockchainu med 28. majem in 1. junijem 2018. Preberite več >>

Video: Računalniški sistemi za prepoznavanja objektov

Video: Računalniški sistemi za prepoznavanja objektov

Računalniški sistemi za prepoznavanje objektov so čedalje bolj napredni. To predstavlja pomemben korak naprej na področju robotike in drugih, s tem povezanih, znanstvenih področjih. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Oznake: , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje