Nekdanja manekenka, ki vstopa v svet startupov

Zagotovo ste že slišali za nekdanjo manekenko Tyro Banks. Ta se je iz modnih pist in oddaj, v katerih je iskala obraze mladenk, ki bodo krojili modni svet, preselila v startupovski svet. Poleg svojega startupa se pripravlja tudi na izid nove oddaje, ki bo namenjena podjetnikom.
Nekdanja manekenka, ki vstopa v svet startupov

Tyra Banks bo vodila oddajo Funded, ki bo dala startupom priložnost finančne injekcije (Vir slike: YouTube).

Nekdanja supermanekenka, ki smo jo nekaj let pri lovu na nove obraze modne industrije lahko gledali tudi na slovenskih televizijskih programih, je danes voditeljica, podjetnica in investitorka. Ravno v teh dneh je upihnila prvo svečko in tako zaznamovala prvo obletnico startupa Tyra Beauty. Banksova pravi, da to ni kozmetična linija, temveč kozmetična izkušnja.

To pa ni prvi korak, ki ga je Banksova naredila v startupovskem svetu. Investirala je v različna podjetja, predvsem tista, ki imajo na čelu ženske. Eden takšnih je startup The Muse, ki je nekakšen iskalnik zaposlitev in kadrov.

Startupi bodo v oddaji Funded dobili priložnost investicije

Banksova bo v prihodnjih tednih začela še s snemanjem oddaje, katere koncept je podoben resničnostnemu šovu Shark Tank. V oddaji Funded bo skupaj z Robom Dyrdkom in Rohanom Ozaom startupom dala možnost investiranja. Šlo bo za neke vrste tekmovanje med startupi, ki se bodo potegovali za investicije v višini do milijona dolarjev.

Slavne vse bolj mika svet startupov

Banksova je ena od mnogih slavnih, ki se vse bolj usmerjajo v svet startupov. Med znanimi obrazi, ki investirajo v startupe, najdemo pevca skupine U2 Bona, ki je soustanovil Elevation Partners, sklad tveganega kapitala, ki se fokusira na medije, zabavno in tehnološko industrijo, ki upravlja s kar 1,9 milijarde dolarji. Največjo investicijo je naredilo leta 2010, ko je kupilo za 120 milijonov delnic Facebooka, pozneje, ob nastopu Facebooka na borzo je prodal 11,5 odstotka delnic.

Med njimi najdemo tudi igralca Leonarda DiCapria, ki je med drugim investiral v startup Diamond Foundry, ki trdi, da lahko v laboratoriju razvije diamant, ki ima vse lastnosti naravnega. Igralec Jared Leto ima za seboj že vsaj 40 investicij v različna podjetja, Ashton Kutcher pa je leta 2009 investiral neznano vsoto v Skype, ki ga je dve leti pozneje kupil Microsoft za 8,6 milijarde dolarjev. Startupovski svet je mamljiv tudi za pevce. Raper Nas je precej aktiven, med drugim je investiral v Coinbase in spletno skupnost za umetnost DevianArt, Madonna je leta 2010 investirala v podjetje Vita Coco, ki prodaja kokosovo vodo (to naj bi Madonna pila dnevno), danes pa ima kar 40-odstotni delež na ameriškem trgu. Tudi Justin Bieber je prepoznal vrednost in potencial nekaterih startupov. Prvič je investiral leta 2009, a ime startupa ni znano, pozneje je investiral še v aplikacijo za pošiljanje sporočil Tinychat, aplikacijo Stamped in Spotify. MC Hammer, čigar pravo ime je Stanley Kirk Burrel, je poleg vloge investitorja znan tudi kot mentor.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje