Nenavadni nasveti za uporabo omrežja LinkedIn

Uporabljate poslovno družbeno omrežje LinkedIn? Si želite predstaviti sebe in svoje delovne izkušnje tako, da boste zanimivi za delodajalce? Poskusite slediti naslednjim manj znanim in morda celo nenavadnim nasvetom.
Nenavadni nasveti za uporabo omrežja LinkedIn

Uspešno uporabljajte LinkedIn s pomočjo nenavadnih nasvetov. (Vir slike: Bigstockphoto)

  1. Bodite skrivnostni. Pri posodabljanju informacij bodite pozorni na to, da vaši kontakti ne prejemajo obvestil o vsaki spremembi. Najprej uredite nastavitve zasebnosti in onemogočite obvestila o spremembah.
  2. Bodite oportunistični. Pridružite se skupinam, v katerih se boste lahko povezali z ljudmi, ki predstavljajo vašo ciljno publiko, vendar niso vaši kontakti. Tako boste lahko stopili v stik z njimi in jih dodali v svoje omrežje.
  3. Ponavljajte se. Prepoznajte pet svojih prednosti, ki jih želite predstaviti drugim. Na svojem profilu jih večkrat omenite. Če ste odlični v vodenju projektov, omenite svoje kompetence na tem področju v svojem opisu in v opisu svojih poklicnih izkušenj. Tako boste olajšali iskanje svoji ciljni publiki.
  4. Bodite nehvaležni. Svoje kontakte prosite, naj podprejo le vaše najboljše kompetence. Ljudje bodo bolj zaupali vašim prednostim, če jih bo podprlo veliko ljudi. Ne bojte se zavrniti podpore, če se ne sklada z vašimi cilji.
  5. Bodite skopuški. Priporočite in podprite samo tiste kontakte, ki jih res cenite. Vsako priporočilo je podaljšek vaših vrednot, zato bodite pozorni.
  6. Bodite leni. Ponovno uporabite vsebine, ki ste jih že oblikovali. Tako podprete svoje sporočilo in zagotovite doslednost svoje osebne znamke. Z objavljanjem iste vsebine na različne načine boste utrdili svoje mesto v skupnosti. Svoje bloge spremenite v posodobitve, članke pa objavite na svojem profilu. 
  7. Bodite požrešni. Ne sledite formuli »eno delovno mesto, ena izkušnja«. Če ste na delovnem mestu opravljali več različnih nalog, za vsako ustvarite poseben zapis.
  8. Bodite promiskuitetni. Ignorirajte nasvet, da ni primerno, da sprejmete prošnje oseb, ki jih ne poznate. Tako vas bodo morebitni delodajalci ali stranke težje našli. Iskalni algoritem omrežja LinkedIn daje prednost osebam, ki so v vašem omrežju. V rezultatih iskanja so tako najprej prikazane povezave prve stopnje.
  9. Bodite nevidni. Ko uporabljate LinkedIn za poizvedovanje o svojih zaposlenih ali iskanje novih pridobitev, si včasih ne želite, da bi vsi videli, čigave profile ste obiskali. V nastavitvah lahko svoj status spremenite v »anonimen«.
  10. Imejte svoje mnenje. Svoje stališče lahko vključite v svoj opis in opis svojih izkušenj.
  11. Bodite neorganizirani. Prilagodite svoj profil tako, da bodo na vrhu vsebine, ki so pomembne, in izkušnje, ki jih želite izpostaviti. Na ta način se bo vaš profil razlikoval od profilov vaših tekmecev.
  12. Bodite selektivni. Ne obremenjujte se z malenkostmi, povezanimi z vsako službo, ki ste jo kdaj opravljali – sploh če ne pripomorejo k vašemu sporočilu. Izpustite lahko dela, ki ste jih opravljali na začetku kariere, če se ne navezujejo na vaše trenutno delovanje. Manj pomembne delovne izkušnje lahko tudi združite v skupno kategorijo, na primer »pripravništva« ali »usposabljanja«.
  13. Uporabite »kvadrat«. Usmerite ljudi na svoj profil z uporabo kode QR na vizitki. Ko se boste naslednjič udeležili kakšnega dogodka, se bodo lahko vaši novi znanci s pomočjo kode QR takoj povezali z vami.
  14. Bodite varčni. Če resnično želite stopiti v stik z nekom, izkoristite ponudbo Premium. Nato pošljite sporočila vsem pomembnim kontaktom, ki jih niste uspeli doseči na druge načine. Ko dosežete svoj cilj, odpovejte svojo naročnino.
  15. Bodite iznajdljivi. Vsebine s svojega LinkedIn profila lahko uporabite tudi na drugih družabnih omrežjih. Tako boste povečali svojo prepoznavnost in hkrati zagotovili doslednost svoje blagovne znamke.
  16. Bodite osebni. LinkedIn profil ni življenjepis. Oblikujte ga tako, kot da bi se z nekom pogovarjali. Naj bo iz vaših objav vidna vaša osebnost. Predstavitve svoje vrednote in zanimanja. Omenite tudi, kaj počnete, ko niste v službi. Na ta način boste pridobili zanimanje ljudi.
  17. Poglejte ljudem v oči. Vaša profilna slika naj bo kvalitetna. Pazite na osvetlitev in fokus. Pazite na to, da gledate naprej ali pa ste obrnjeni proti svoji levi rami, torej v smer vsebin na profilu. Če ste obrnjeni v desno in gledate proč od zaslona, obiskovalcem nehote dajete videz, da ne verjamete objavljenim vsebinam.
  18. Zbirajte kontakte. Prizadevajte si za vsaj 500 povezav. Poleg tega, da boste tako razširili svojo ciljno publiko, ima oznaka 500+ tudi psihološki učinek na obiskovalce vašega profila.
  19. Zavlačujte. Ne stopite v stik s kontakti, dokler niste popolnoma zadovoljni s svojim profilom. Ko jim pošljete sporočilo, bodo namreč pogledali vaš profil, preden se bodo odločili, ali vam bodo odgovorili.

Vir: Forbes

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: ,