Nove priložnosti za razvijalce aplikacij za sistem Android

Google je pred kratkim spremenil svoj sistem naročnin na aplikacije v trgovini Play in razvijalcem aplikacij za sistem Android ponudil možnost prilagajanja višine naročnin na aplikacije. Tako je razvijalcem na platformi Android na voljo več možnosti kot pri Applovem sistemu iOS.
Nove priložnosti za razvijalce aplikacij za sistem Android

Google je razvijalcem aplikacij ponudil nove možnosti. (Vir slike: Startupstockphotos)

Pri Googlu bodo z namenom, da bi povečali število naročnikov na posamezne aplikacije, njihovim razvijalcem omogočili oblikovanje nižje začetne višine naročnine na aplikacijo. To pomeni, da bodo lahko razvijalci določili začasno nižjo ceno, ki bo veljala le določen čas.

Če na primer razvijalec za aplikacijo, ki omogoča shranjevanje podatkov v oblaku, uporabnikom zaračunava mesečno naročnino 2,99 €, se bo lahko odločil, da novim uporabnikom pri višini naročnine za prvih nekaj mesecev ponudi popust.

Sprememba temelji na prepričanju, da bodo uporabniki raje plačali polno ceno za storitev, ki jo uporabljajo že nekaj časa. Po mnenju Googla se bo tako število naročnin na aplikacije še povečalo; v zadnjih treh letih se je namreč povečalo že za desetkrat. Uspeh naročniških aplikacij temelji tudi na že dalj časa obstoječih možnostih brezplačnih poskusnih obdobij in lokalnega prilagajanja višine naročnine.

Za razliko od Googla, ki razvijalcem omogoča oblikovanje aplikacij z mesečno naročnino že od leta 2012, je Apple to funkcijo razvijalcem aplikacij za sistem iOS ponudil šele pred kratkim.

Še ena zanimiva metoda za zagotavljanje večje priljubljenosti aplikacij, ki jo je Google predstavil pred kratkim, je možnost, da se uporabniki predhodno naročijo na neko aplikacijo in prejmejo obvestilo, ko je ta dejansko na voljo v trgovini Play. Na tak način je Google na primer predstavil svojo aplikacijo za pošiljanje sporočil Allo. Po podatkih, predstavljenih na Googlovem blogu, je funkcija privedla do več kot 30 milijonov prenosov aplikacij. V podjetju se kljub temu še niso odločili, ali bodo to storitev ponudili vsem razvijalcem.

Googlova trgovina Play se lahko pohvali z več kot milijardo aktivnih uporabnikov, zato je smiselno, da Google razvijalcem ponuja vedno več možnosti za prilagoditve in monetizacijo. Kljub večjemu tržnemu deležu namreč uporabniki mobilnih naprav s sistemom Android za aplikacije še vedno porabijo veliko manj denarja kot uporabniki Applovih naprav. Morda se bo situacija v kratkem spremenila.

Viri: Mashable, VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje