Nove priložnosti za razvijalce aplikacij za sistem Android

Avtor Urška Honzak — 24.11.2016
Komentiraj!
Google je pred kratkim spremenil svoj sistem naročnin na aplikacije v trgovini Play in razvijalcem aplikacij za sistem Android ponudil možnost prilagajanja višine naročnin na aplikacije. Tako je razvijalcem na platformi Android na voljo več možnosti kot pri Applovem sistemu iOS.
Nove priložnosti za razvijalce aplikacij za sistem Android

Google je razvijalcem aplikacij ponudil nove možnosti. (Vir slike: Startupstockphotos)

Pri Googlu bodo z namenom, da bi povečali število naročnikov na posamezne aplikacije, njihovim razvijalcem omogočili oblikovanje nižje začetne višine naročnine na aplikacijo. To pomeni, da bodo lahko razvijalci določili začasno nižjo ceno, ki bo veljala le določen čas.

Če na primer razvijalec za aplikacijo, ki omogoča shranjevanje podatkov v oblaku, uporabnikom zaračunava mesečno naročnino 2,99 €, se bo lahko odločil, da novim uporabnikom pri višini naročnine za prvih nekaj mesecev ponudi popust.

Sprememba temelji na prepričanju, da bodo uporabniki raje plačali polno ceno za storitev, ki jo uporabljajo že nekaj časa. Po mnenju Googla se bo tako število naročnin na aplikacije še povečalo; v zadnjih treh letih se je namreč povečalo že za desetkrat. Uspeh naročniških aplikacij temelji tudi na že dalj časa obstoječih možnostih brezplačnih poskusnih obdobij in lokalnega prilagajanja višine naročnine.

Za razliko od Googla, ki razvijalcem omogoča oblikovanje aplikacij z mesečno naročnino že od leta 2012, je Apple to funkcijo razvijalcem aplikacij za sistem iOS ponudil šele pred kratkim.

Še ena zanimiva metoda za zagotavljanje večje priljubljenosti aplikacij, ki jo je Google predstavil pred kratkim, je možnost, da se uporabniki predhodno naročijo na neko aplikacijo in prejmejo obvestilo, ko je ta dejansko na voljo v trgovini Play. Na tak način je Google na primer predstavil svojo aplikacijo za pošiljanje sporočil Allo. Po podatkih, predstavljenih na Googlovem blogu, je funkcija privedla do več kot 30 milijonov prenosov aplikacij. V podjetju se kljub temu še niso odločili, ali bodo to storitev ponudili vsem razvijalcem.

Googlova trgovina Play se lahko pohvali z več kot milijardo aktivnih uporabnikov, zato je smiselno, da Google razvijalcem ponuja vedno več možnosti za prilagoditve in monetizacijo. Kljub večjemu tržnemu deležu namreč uporabniki mobilnih naprav s sistemom Android za aplikacije še vedno porabijo veliko manj denarja kot uporabniki Applovih naprav. Morda se bo situacija v kratkem spremenila.

Viri: Mashable, VentureBeat

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice