Pinterestu bo pomagala nekdanja Amazonova zaposlena

Michelle Wilson, ki je pri trgovinskem gigantu delala kar 13 let, je v teh dneh postala del ekipe Pinterest. Wilsonova ima številne izkušnje z mednarodno prodajo in vsebinskim delom, kar bo lahko unovčila tudi pri novem delodajalcu.
Pinterestu bo pomagala nekdanja Amazonova zaposlena

Pinterest je močnejši za Amazonovo nekdanjo podpredsednico (Vir slike: YouTube).

Wilsonova, ki čuti posebno strast do podjetij, ki imajo vizijo za izboljšanje človekovega vsakdana, je bila v Pinterest povabljena z razlogom. Družabno omrežje, ki deluje kot oglasna tabla, na katero lahko uporabniki pripenjajo kreativne in zanimive slike, vse bolj širi svojo bazo uporabnikov. Podatki iz lanskega leta kažejo, da ima najmočnejšo rast izven ZDA. Namreč kar 60 odstotkov novih uporabnikov prihaja izven ameriških meja. Najhitreje rastoče trge predstavljajo Velika Britanija, Japonska, Francija, Nemčija in Brazilija. Lani se je število uporabnikov iz Nemčije skoraj potrojilo, podvojilo pa se je v Franciji, Braziliji in na Japoskem. Podoben trend zaznavajo tudi letos: dve tretjini novih uporabnikov, ki so se na platformo registrirali od januarja letos, prihaja iz držav izven ZDA.

Pred slabim mesecem je Pinterest sporočil, da je na njegovem omrežju okoli 100 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, manj kot polovica je ameriških. Omrežje je precej priljubljeno pri ženskah, ki predstavljajo okoli 80 odstotkov vseh uporabnikov omrežja.

Zaradi omenjenih podatkov ni presenetljivo, da je Pinterest med svoje vrste sprejel osebo z znanjem o širitvah na tuje trge in povečevanju rasti. Poleg tega pa je Wilsonova oseba, ki bi lahko razumela Pinterestovo množico (žensk). Kot mnogi drugi uporabniki, je tudi sama starš. Leta 2012 je pustila mesto podpredsednice v Amazonu in se odpravila v Šanghaj, kjer je posvojila 19-mesečno deklico. Večino leta je posvetila druženju in povezovanju z novo članico družine.

Wilsonova bo postala del Pinterestove uprave, v preteklosti je podobna mesta že zasedala v podjetjih, kot so Zendsek, Okta, svetovala pa je tudi različnim startupom, ki delujejo v prodaji, logistiki in na finančnem področju.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: