Po Kitajski Uber odpira novo bojišče – Indijo

V začetku tega meseca je tehnološki svet in svet tistih, ki prisegajo na deljenje prevoza, pretresla novica o prodaji Uberjeve kitajske podružnice kitajskemu rivalu Didi Chuxingu. Nekakšen poraz Uberja na Kitajskem ameriški startup poskuša obrniti v svoj prid.
Po Kitajski Uber odpira novo bojišče – Indijo

Uber se po Kitajski usmerja na indijski trg. Tam ga že čaka velika storitev Ola (Vir slike: YouTube).

Uber naj bi s prodajo kitajskega dela podjetja dobil približno milijardo dolarjev. Kaj točno se je zgodilo ob prodaji in kakšne bodo posledice za kitajskega uporabnika, smo pisali v članku Uber odstopil od bitke za prevlado na kitajskem trgu.

Brezizhodne razmere na kitajskem trgu

Medtem ko se je večina osredotočila na pogoje pogodbe, pa je ključno razumevanje situacije, v kateri se je znašel Uber. Razmere na verjetno največjem trgu za deljenje prevoza so bile brezizhodne. To je sicer ena od globalnih strategij, ki jih Didi redno izvaja. Kitajski velikan svoje rivale prek investicij spreminja v zaveznike, kar se kaže v preteklih investicijah, ki jih je imel v startupe Grab, Ola, Lyft in nedavno tudi v Uber.

Po slabi izkušnji na Kitajskem, se je Uber odločil, da je zavezništvo vendarle boljša strategija. Morda tudi ne. Veliko vprašanje, ki ostaja, je, kako bo Uber nadaljeval s svojo rastjo. Kam se bo zdaj usmeril, glede na dejstvo, da so mu v preteklosti mednarodni trg prispevali k največji rasti.

Pojdimo v Indijo!

Indija se ponuja kot alternativa kitajskemu trgu. To je trg, ki ga Uber še ni osvojil. Ta država mu predstavlja dovolj velik prostor za širitev, vendar pa ponuja tudi nekaj pasti. Indija ima nekaj posebnosti, podobne, kot jih je Uber lahko že zasledil na kitajskem trgu. Tam je vodilna storitev Ola, ki ima precej prednosti pred ameriško storitvijo. Storitev je na voljo v več indijskih mestih, omogoča pa tudi plačilo v gotovini. Gotovina je namreč ljubše plačilno sredstvo večini Indijcev, zato je tudi Uber naredil podoben korak – svojim strankam omogočil plačilo v gotovini in začel širiti svojo mrežo.

Analitiki pričakujejo, da bo Uberjev boj proti Oli podoben, tako ognjevit kot tisti, ki ga je imel z Didijem. Boj pa pomeni stroške za obe strani. Uber se bo med drugim moral tudi popolnoma prilagoditi indijskim regultativam. Taksi službe morajo uporabljati stisnjen zemeljski plin namesto bencina.

Kakšen boj bo ubral Uber?

Če se bo Uber odločil za podobno strategijo kot na kitajskem trgu, se lahko zgodita dva scenarija, so prepričani analitiki: Uber bi lahko postal vendarle dobičkonosen na indijskih tleh, saj ima izkušnje s kitajskega trga, ali pa bo prišlo do nakupa Ole s strani Uberja. To bi sicer indijske regulative lahko preprečile. Lahko pa bi prišlo tudi do podobnega koraka, kot ga je naredil na Kitajskem. Prodal bi vse svoje operacije Oli in na indijskem trgu nastopal zgolj kot njegov pooblaščenec, brez glavobolov zaradi regulativ ali mesecev trpljenja zaradi finančne izgube.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje