Po strmem vzponu startupa Skully sedaj nenaden propad?

Mnogi so imeli velika pričakovanja, ko so pred nekaj leti prvič slišali za startup Skully. Podjetje Mitchella in Marcusa Wellerja je tedaj predstavilo futuristično motoristično čelado, ki je navdušila množice, sedaj pa je odjeknila novica, da Skully Helmets Inc. zapira svoja vrata.
Po strmem vzponu startupa Skully sedaj nenaden propad?

Čelada Skully (Vir slike: neogaf.com)

Vse kaže na to, da startup Skully zapira svoja vrata. Spletni časnik TechCrunch je bil prvi, ki je objavil novico o propadu obetavnega startupa, ki je pred dvema letoma navdušil na Indiegogu in milijonski znesek zbral v rekordnem času – zgolj v nekaj urah.

Številni crowdfunding podporniki so na pametne motoristične čelade, ki naj bi pri vožnji z motorjem uporabnikom pričarale prednosti obogatene resničnosti, potrpežljivo čakali, sedaj pa postaja jasno, da teh najverjetneje sploh nikoli ne bodo prejeli. Podjetje je namreč že popolnoma prenehalo z obratovanjem, že od ponedeljka pa na spletni strani tudi ni več mogoče naročati novih čelad Skully. V kratkem naj bi lastniki tudi popolnoma ukinili spletno stran podjetja Skully Helmets Inc.

Najprej odslovili soustanovitelja, nato zaprli podjetje

Stvari so se pričele resneje zapletati že pred dobrima dvema tednoma, ko je odbor investitorjev iz podjetja odslovil brata in soustanovitelja startupa Mitchella in Marcusa Wellerja.

O novici, da njegov startup zapirajo, odstavljeni izvršni direktor Marcus Weller sploh ni bil obveščen, je pa dejal, da je bilo podjetje še nekaj tednov nazaj pred pomembno odločitvijo: zbrati investitorska sredstva v novi seriji zbiranja sredstev (serija B) ali pa podjetje prodati. Obe možnosti sta bili realni, saj je podjetje imelo tako zainteresirane investitorje kot tudi zainteresirane kupce. Očitno so se investitorji in lastniki, podjetje Intel Capital, odločili za drugačno, tretjo možnost: za zaprtje podjetja.

Skully bo težko izpolnil naročila iz kampanje na Indiegogo (Vir slike: TechCrunch)

S propadom Skullyja so mnogi izgubili svoj vloženi denar

Propad Skullyja ne prinaša ničesar dobrega. Številni prodajalci in proizvajalci bodo ostali brez svojega zasluženega denarja. Prav tako bo več kot 50 zaposlenih izgubilo zaposlitev. Seveda so tu tudi podporniki na Indiegogu in kupci na spletni strani podjetja Skully: teh je bilo skupaj več kot 3 tisoč, ki se lahko za zelo drage čelade (zanje so v povprečju odšteli okoli 1.499 dolarjev) obrišejo pod nosom. 

Upanja za obstanek podjetja skorajda ni več 

Po objavi novice na spletnem časniku TechCrunch so se pojavila številna ugibanja, ali je podjetje še mogoče rešiti. Kot vse kaže, so lastniki podjetja odločeni, da podjetje zaprejo, saj so težave s poslovanjem imeli že dlje časa: podjetje je zaostajalo z urnikom, prav tako so dejanski stroški obratovanja precej presegli pričakovane. 

Kljub temu pa so se čudeži, še posebej v Silicijevi dolini, kjer je lociran tudi Skully Helmets Inc. v preteklosti že zgodili. Ali bo temu tako tudi v temu primeru, pa bo pokazal čas. 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje