Podjetje Adobe prevzelo platformo Livefyre

Podjetje Adobe je prevzelo platformo za vodenje pojavljanja na družabnih omrežjih Livefyre. Storitve, ki jih ponuja platforma, namerava podjetje Adobe vključiti v svojo ponudbo. Finančnih vidikov prevzema podjetji še nista javno predstavili, saj posel še ni zaključen.
Podjetje Adobe prevzelo platformo Livefyre

Prevzem platforme Livefyre bo razširil ponudbo podjetja Adobe. (Vir slike: Picjumbo)

Po besedah Jordana Kretchmerja, izvršnega direktorja platforme Livefyre, bodo njeni uporabniki še naprej lahko uporabljali storitve, ki jih ponuja, ne glede na to, ali bodo hkrati uporabljati tudi izdelke, ki jih ponuja Adobe. Po predvidevanjih pa bo spremenjeno ime blagovne znamke – novo ime naj bi bilo znano v naslednjih mesecih. V sklopu prestrukturiranja, ki je sledilo odločitvi o prodaji podjetja, je nekaj zaposlenih pri podjetju Livefyre izgubilo službo, vendar Kretchmer pravi, da bo večina zaposlenih obdržala svoje funkcije.

Livefyre je platforma za upravljanje vsebin na družabnih omrežjih, ki omogoča znamkam, da na Twitterju, Instagramu in drugih omrežjih poiščejo vsebine, ki so povezane z njimi, njihovimi izdelki ali njihovimi tekmeci. Čeprav je najbolj znana kot platforma za komentiranje, je svoje delovanje razširila tudi v razvoj različnih orodij, ki uporabnikom ne omogočajo le spremljanja vsebin, ampak tudi njihovo oblikovanje in služenje na njihov račun. Med uporabniki platforme Livefyre so med drugim podjetja FedEx, Nascar, CNN, Hallmark, Motorola itd.

Pred nekaj meseci je platforma predstavila storitev »engagement cloud«, ki omogoča znamkam iskanje relevantnih vsebin na družabnih omrežjih, analizo komunikacije in aktivno udeležbo v skupnosti. Podjetja so tako lahko videla tvite, fotografije, posnetke in pogovore, povezane z določenim oglasom, športnim dogodkom, poslovnim tekmecem ali svojo blagovno znamko. Pridobljeno vsebino so lahko podjetja nato predstavila v obliki posebnih poročil, mozaikov, prikazov, blogov, klepetov, ocen, anket itd.

Podpredsednik podjetja Adobe Aseem Chandra je v sporočilu z javnost zapisal, da bodo s prevzemom platforme Livefyre v podjetju Adobe svojim uporabnikom lahko ponudili kombinacijo najboljših vsebin z družabnih omrežij in izkušenj, ki jih omogočajo storitve in izdelki podjetja, med drugim Adobe Creative Cloud, Adobe Behance in Adobe Stock.

Z vključitvijo tehnologije platforme Livefyre v ponudbo podjetja Adobe bo tako oglaševalcem in ustvarjalcem vsebin na voljo več možnosti za oblikovanje individualiziranih kampanj, kar predstavlja izboljšavo orodja za trženje na družabnih omrežjih, ki je del Adobove storitve Marketing Cloud. Povezava ponudbe obeh podjetij bo tako znamkam omogočila vodenje celotnega spektra komuniciranja, od spremljanja do predelave in sledenja.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

Nemško zagonsko podjetje Lilium, ki razvija električno letalo v velikosti avtomobila, je pred kratkim prejelo 90 milijonov dolarjev investicije. Preberite več >>

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Največji nemški letalski prevoznik Lufthansa se je povezal s švicarskim podjetjem z namenom, da bi tehnologijo Ethereum prenesel v letalsko industrijo. Preberite več >>

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje