Podjetje Adobe prevzelo platformo Livefyre

Podjetje Adobe je prevzelo platformo za vodenje pojavljanja na družabnih omrežjih Livefyre. Storitve, ki jih ponuja platforma, namerava podjetje Adobe vključiti v svojo ponudbo. Finančnih vidikov prevzema podjetji še nista javno predstavili, saj posel še ni zaključen.
Podjetje Adobe prevzelo platformo Livefyre

Prevzem platforme Livefyre bo razširil ponudbo podjetja Adobe. (Vir slike: Picjumbo)

Po besedah Jordana Kretchmerja, izvršnega direktorja platforme Livefyre, bodo njeni uporabniki še naprej lahko uporabljali storitve, ki jih ponuja, ne glede na to, ali bodo hkrati uporabljati tudi izdelke, ki jih ponuja Adobe. Po predvidevanjih pa bo spremenjeno ime blagovne znamke – novo ime naj bi bilo znano v naslednjih mesecih. V sklopu prestrukturiranja, ki je sledilo odločitvi o prodaji podjetja, je nekaj zaposlenih pri podjetju Livefyre izgubilo službo, vendar Kretchmer pravi, da bo večina zaposlenih obdržala svoje funkcije.

Livefyre je platforma za upravljanje vsebin na družabnih omrežjih, ki omogoča znamkam, da na Twitterju, Instagramu in drugih omrežjih poiščejo vsebine, ki so povezane z njimi, njihovimi izdelki ali njihovimi tekmeci. Čeprav je najbolj znana kot platforma za komentiranje, je svoje delovanje razširila tudi v razvoj različnih orodij, ki uporabnikom ne omogočajo le spremljanja vsebin, ampak tudi njihovo oblikovanje in služenje na njihov račun. Med uporabniki platforme Livefyre so med drugim podjetja FedEx, Nascar, CNN, Hallmark, Motorola itd.

Pred nekaj meseci je platforma predstavila storitev »engagement cloud«, ki omogoča znamkam iskanje relevantnih vsebin na družabnih omrežjih, analizo komunikacije in aktivno udeležbo v skupnosti. Podjetja so tako lahko videla tvite, fotografije, posnetke in pogovore, povezane z določenim oglasom, športnim dogodkom, poslovnim tekmecem ali svojo blagovno znamko. Pridobljeno vsebino so lahko podjetja nato predstavila v obliki posebnih poročil, mozaikov, prikazov, blogov, klepetov, ocen, anket itd.

Podpredsednik podjetja Adobe Aseem Chandra je v sporočilu z javnost zapisal, da bodo s prevzemom platforme Livefyre v podjetju Adobe svojim uporabnikom lahko ponudili kombinacijo najboljših vsebin z družabnih omrežij in izkušenj, ki jih omogočajo storitve in izdelki podjetja, med drugim Adobe Creative Cloud, Adobe Behance in Adobe Stock.

Z vključitvijo tehnologije platforme Livefyre v ponudbo podjetja Adobe bo tako oglaševalcem in ustvarjalcem vsebin na voljo več možnosti za oblikovanje individualiziranih kampanj, kar predstavlja izboljšavo orodja za trženje na družabnih omrežjih, ki je del Adobove storitve Marketing Cloud. Povezava ponudbe obeh podjetij bo tako znamkam omogočila vodenje celotnega spektra komuniciranja, od spremljanja do predelave in sledenja.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

Nemško zagonsko podjetje Lilium, ki razvija električno letalo v velikosti avtomobila, je pred kratkim prejelo 90 milijonov dolarjev investicije. Preberite več >>

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Največji nemški letalski prevoznik Lufthansa se je povezal s švicarskim podjetjem z namenom, da bi tehnologijo Ethereum prenesel v letalsko industrijo. Preberite več >>

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje