Podjetje Adobe prevzelo platformo Livefyre

Podjetje Adobe je prevzelo platformo za vodenje pojavljanja na družabnih omrežjih Livefyre. Storitve, ki jih ponuja platforma, namerava podjetje Adobe vključiti v svojo ponudbo. Finančnih vidikov prevzema podjetji še nista javno predstavili, saj posel še ni zaključen.
Podjetje Adobe prevzelo platformo Livefyre

Prevzem platforme Livefyre bo razširil ponudbo podjetja Adobe. (Vir slike: Picjumbo)

Po besedah Jordana Kretchmerja, izvršnega direktorja platforme Livefyre, bodo njeni uporabniki še naprej lahko uporabljali storitve, ki jih ponuja, ne glede na to, ali bodo hkrati uporabljati tudi izdelke, ki jih ponuja Adobe. Po predvidevanjih pa bo spremenjeno ime blagovne znamke – novo ime naj bi bilo znano v naslednjih mesecih. V sklopu prestrukturiranja, ki je sledilo odločitvi o prodaji podjetja, je nekaj zaposlenih pri podjetju Livefyre izgubilo službo, vendar Kretchmer pravi, da bo večina zaposlenih obdržala svoje funkcije.

Livefyre je platforma za upravljanje vsebin na družabnih omrežjih, ki omogoča znamkam, da na Twitterju, Instagramu in drugih omrežjih poiščejo vsebine, ki so povezane z njimi, njihovimi izdelki ali njihovimi tekmeci. Čeprav je najbolj znana kot platforma za komentiranje, je svoje delovanje razširila tudi v razvoj različnih orodij, ki uporabnikom ne omogočajo le spremljanja vsebin, ampak tudi njihovo oblikovanje in služenje na njihov račun. Med uporabniki platforme Livefyre so med drugim podjetja FedEx, Nascar, CNN, Hallmark, Motorola itd.

Pred nekaj meseci je platforma predstavila storitev »engagement cloud«, ki omogoča znamkam iskanje relevantnih vsebin na družabnih omrežjih, analizo komunikacije in aktivno udeležbo v skupnosti. Podjetja so tako lahko videla tvite, fotografije, posnetke in pogovore, povezane z določenim oglasom, športnim dogodkom, poslovnim tekmecem ali svojo blagovno znamko. Pridobljeno vsebino so lahko podjetja nato predstavila v obliki posebnih poročil, mozaikov, prikazov, blogov, klepetov, ocen, anket itd.

Podpredsednik podjetja Adobe Aseem Chandra je v sporočilu z javnost zapisal, da bodo s prevzemom platforme Livefyre v podjetju Adobe svojim uporabnikom lahko ponudili kombinacijo najboljših vsebin z družabnih omrežij in izkušenj, ki jih omogočajo storitve in izdelki podjetja, med drugim Adobe Creative Cloud, Adobe Behance in Adobe Stock.

Z vključitvijo tehnologije platforme Livefyre v ponudbo podjetja Adobe bo tako oglaševalcem in ustvarjalcem vsebin na voljo več možnosti za oblikovanje individualiziranih kampanj, kar predstavlja izboljšavo orodja za trženje na družabnih omrežjih, ki je del Adobove storitve Marketing Cloud. Povezava ponudbe obeh podjetij bo tako znamkam omogočila vodenje celotnega spektra komuniciranja, od spremljanja do predelave in sledenja.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Sklad VentureEU naj bi pripomogel k konkurenčnosti Evropske unije v višini tveganega kapitala na trgu v primerjavi z ZDA. Na ta način bodo evropski podjetniki lažje prišli do sredstev, ki jih potrebujejo za inovacije in rast svojih zagonskih podjetij. Preberite več >>

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Za slovenska mala in srednje velika podjetja se z vstopom Slovenskega podjetniška sklada v novo naložbeno pobudo CEFoF odpirajo nove priložnosti. Podjetjem v srednjeevropski regiji bo v naslednjih štirih letih na voljo vsaj 200 milijonov evrov lastniškega kapitala.   Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

Nemško zagonsko podjetje Lilium, ki razvija električno letalo v velikosti avtomobila, je pred kratkim prejelo 90 milijonov dolarjev investicije. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje