Findo zbral 3 milijone dolarjev za storitev iskanja datotek v naravnem jeziku

Avtor Urška Honzak — 10.06.2016
Komentiraj!
Zagonsko podjetje Findo, ki se ukvarja z umetno inteligenco, je zbralo 3 milijone dolarjev in predstavilo svoj prvi izdelek, ki je namenjen pomoči uporabnikom pri iskanju informacij v različnih dokumentih, datotekah, priponkah itd.
Findo zbral 3 milijone dolarjev za storitev iskanja datotek v naravnem jeziku

Storitev Findo bo izboljšala iskanje informacij in datotek v različnih napravah in storitvah v oblaku. (Vir slike: VentureBeat)

Podjetje, ki sta ga ustanovila Gary Fowler in dr. David Yang, je pred kratkim predstavilo inteligentnega asistenta Findo.io za iPhone in svetovni splet. Storitev omogoča uporabnikom iskanje datotek na lokalnih pomnilnikih ali v okviru uporabniških računov v oblaku, na primer v okviru storitev Facebook, Dropbox, Google Drive, Evernote, Box, Gmail, Exchange Outlook itd., in odkrivanje informacij v datotekah tudi na podlagi nejasnih poizvedb.

Običajna orodja za iskanje omogočajo uporabnikom iskanje na podlagi besed, ki se nahajajo v imenih datotek ali v naslovih sporočil. Findo pa uporablja metodo procesiranja naravnega jezika, ki omogoča razumevanje zelo splošnih poizvedb, na primer »telefonska številka znanca, ki sem ga srečal v Londonu« ali »dokument, ki mi ga je prejšnji četrtek poslal sodelavec«. Storitev omogoča tudi preprosto iskanje vseh datotek istega tipa z vnosom končnice (ppt ali doc itd.).

V podjetju Findo želijo razviti napredno orodje za iskanje, ki bi omogočalo tudi iskanje na podlagi analize vsebine fotografij ali posnetkov. Po besedah Fowlerja, direktorja podjetja, si prizadevajo rešiti vsakodnevni problem uporabnikov, ki vedo, da neka datoteka obstaja, vendar je ne morejo najti. Po njegovih podatkih ima povprečni uporabnik več kot pol milijona elektronskih sporočil, priponk, kontaktov in drugih datotek, ki so shranjeni na različnih napravah ali v spletnih oblakih.

Na podlagi procesiranja naravnega jezika in »razumevanja« podatkov bo tako storitev, ki temelji na umetni inteligenci, omogočila bolj učinkovito iskanje tako posameznim uporabnikom kot tudi podjetjem.

Findo vstopa na tržišče

Na kalifornijskem sedežu podjetja dve leti po njegovi ustanovitvi dela 18 zaposlenih. V zagonsko podjetje je vključenih nekaj znanih oseb; med drugim sta člana upravnega odbora Bill Reichert iz podjetja Garage Technology Ventures, ki je tudi svetovalec, in Rick Orloff, bivši vodja za varnost in zaščito pri podjetju Apple. Seveda pa ne smemo pozabiti na soustanovitelja in predsednika upravnega odbora Davida Yanga, ruskega podjetnika, ki je razvil Abbyy, vodilno podjetje na področju prepoznavanja dokumentov na podlagi jezika.

David Yang in Gary A. Fowler (Vir slike: Findo.io)

Yang pravi, da je iskanje relevantnih informacij tako na spletu kot na napravah za uporabnike vedno bolj naporno opravilo. V podjetju ocenjujejo, da v je enem dnevu neuspešnih več kot 300 milijonov poizvedb v okviru iskanja elektronskih sporočil in datotek.

Skupaj s predstavitvijo prvega izdelka je podjetje Abbyy iz Rusije v podjetje Findo vložilo 3 milijone semenskega kapitala, v naslednjih mesecih pa naj bi svoj vložek še podvojilo. Sodelovanje s podjetjem Abbyy verjetno predstavlja ključ do uspeha storitve Findo; storitev FindReader, ki jo ponuja Abbyy, s pomočjo 12 milijonov skenerjev namreč uporabnikom omogoča pretvorbo skeniranih datotek v dokumente, ki jih je mogoče urejati. Po Fowlerjevem mnenju lahko z vključitvijo storitve Findo v omenjene skenerje to storitev predstavijo milijonom potencialnih uporabnikov.

Trenutno je storitev na voljo le prek svetovnega spleta in uporabnikom pametnih telefonov iPhone, v prihodnjih mesecih pa v podjetju načrtujejo širitev na druge platforme, med drugim tudi na Android. Še pred tem pa bo storitev na voljo v okviru platform za pošiljanje sporočil, vključno s storitvami Slack, Facebook Messenger in Skype.

Preberite članek: Dve plati tveganega kapitala

To pomeni, da lahko uporabniki storitev Findo uporabljajo v okviru katerekoli platforme za pošiljanje sporočil, ne da bi zapustili aplikacijo – Findo bo rezultate iskanja, pa naj bo podatek iz elektronskega sporočila ali določena datoteka iz Dropboxovega oblaka, prikazal kar znotraj aplikacije.

Fowler meni, da se poslovni svet spreminja: poslovna komunikacija se vedno bolj odvija v klepetalnicah. Storitev, ki jo razvija njegovo podjetje, se temu prilagaja, saj predstavlja izviren način prikazovanja rezultatov iskanja kar v aplikaciji oz. na platformi za pošiljanje sporočil in tako omogoča uporabnikom, da se osredotočijo na svoje delo, ne da bi izgubljali čas za preklapljanje med aplikacijami.

Vir: VentureBeat

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!