Findo zbral 3 milijone dolarjev za storitev iskanja datotek v naravnem jeziku

Zagonsko podjetje Findo, ki se ukvarja z umetno inteligenco, je zbralo 3 milijone dolarjev in predstavilo svoj prvi izdelek, ki je namenjen pomoči uporabnikom pri iskanju informacij v različnih dokumentih, datotekah, priponkah itd.
Findo zbral 3 milijone dolarjev za storitev iskanja datotek v naravnem jeziku

Storitev Findo bo izboljšala iskanje informacij in datotek v različnih napravah in storitvah v oblaku. (Vir slike: VentureBeat)

Podjetje, ki sta ga ustanovila Gary Fowler in dr. David Yang, je pred kratkim predstavilo inteligentnega asistenta Findo.io za iPhone in svetovni splet. Storitev omogoča uporabnikom iskanje datotek na lokalnih pomnilnikih ali v okviru uporabniških računov v oblaku, na primer v okviru storitev Facebook, Dropbox, Google Drive, Evernote, Box, Gmail, Exchange Outlook itd., in odkrivanje informacij v datotekah tudi na podlagi nejasnih poizvedb.

Običajna orodja za iskanje omogočajo uporabnikom iskanje na podlagi besed, ki se nahajajo v imenih datotek ali v naslovih sporočil. Findo pa uporablja metodo procesiranja naravnega jezika, ki omogoča razumevanje zelo splošnih poizvedb, na primer »telefonska številka znanca, ki sem ga srečal v Londonu« ali »dokument, ki mi ga je prejšnji četrtek poslal sodelavec«. Storitev omogoča tudi preprosto iskanje vseh datotek istega tipa z vnosom končnice (ppt ali doc itd.).

V podjetju Findo želijo razviti napredno orodje za iskanje, ki bi omogočalo tudi iskanje na podlagi analize vsebine fotografij ali posnetkov. Po besedah Fowlerja, direktorja podjetja, si prizadevajo rešiti vsakodnevni problem uporabnikov, ki vedo, da neka datoteka obstaja, vendar je ne morejo najti. Po njegovih podatkih ima povprečni uporabnik več kot pol milijona elektronskih sporočil, priponk, kontaktov in drugih datotek, ki so shranjeni na različnih napravah ali v spletnih oblakih.

Na podlagi procesiranja naravnega jezika in »razumevanja« podatkov bo tako storitev, ki temelji na umetni inteligenci, omogočila bolj učinkovito iskanje tako posameznim uporabnikom kot tudi podjetjem.

Findo vstopa na tržišče

Na kalifornijskem sedežu podjetja dve leti po njegovi ustanovitvi dela 18 zaposlenih. V zagonsko podjetje je vključenih nekaj znanih oseb; med drugim sta člana upravnega odbora Bill Reichert iz podjetja Garage Technology Ventures, ki je tudi svetovalec, in Rick Orloff, bivši vodja za varnost in zaščito pri podjetju Apple. Seveda pa ne smemo pozabiti na soustanovitelja in predsednika upravnega odbora Davida Yanga, ruskega podjetnika, ki je razvil Abbyy, vodilno podjetje na področju prepoznavanja dokumentov na podlagi jezika.

David Yang in Gary A. Fowler (Vir slike: Findo.io)

Yang pravi, da je iskanje relevantnih informacij tako na spletu kot na napravah za uporabnike vedno bolj naporno opravilo. V podjetju ocenjujejo, da v je enem dnevu neuspešnih več kot 300 milijonov poizvedb v okviru iskanja elektronskih sporočil in datotek.

Skupaj s predstavitvijo prvega izdelka je podjetje Abbyy iz Rusije v podjetje Findo vložilo 3 milijone semenskega kapitala, v naslednjih mesecih pa naj bi svoj vložek še podvojilo. Sodelovanje s podjetjem Abbyy verjetno predstavlja ključ do uspeha storitve Findo; storitev FindReader, ki jo ponuja Abbyy, s pomočjo 12 milijonov skenerjev namreč uporabnikom omogoča pretvorbo skeniranih datotek v dokumente, ki jih je mogoče urejati. Po Fowlerjevem mnenju lahko z vključitvijo storitve Findo v omenjene skenerje to storitev predstavijo milijonom potencialnih uporabnikov.

Trenutno je storitev na voljo le prek svetovnega spleta in uporabnikom pametnih telefonov iPhone, v prihodnjih mesecih pa v podjetju načrtujejo širitev na druge platforme, med drugim tudi na Android. Še pred tem pa bo storitev na voljo v okviru platform za pošiljanje sporočil, vključno s storitvami Slack, Facebook Messenger in Skype.

Preberite članek: Dve plati tveganega kapitala

To pomeni, da lahko uporabniki storitev Findo uporabljajo v okviru katerekoli platforme za pošiljanje sporočil, ne da bi zapustili aplikacijo – Findo bo rezultate iskanja, pa naj bo podatek iz elektronskega sporočila ali določena datoteka iz Dropboxovega oblaka, prikazal kar znotraj aplikacije.

Fowler meni, da se poslovni svet spreminja: poslovna komunikacija se vedno bolj odvija v klepetalnicah. Storitev, ki jo razvija njegovo podjetje, se temu prilagaja, saj predstavlja izviren način prikazovanja rezultatov iskanja kar v aplikaciji oz. na platformi za pošiljanje sporočil in tako omogoča uporabnikom, da se osredotočijo na svoje delo, ne da bi izgubljali čas za preklapljanje med aplikacijami.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

Nemško zagonsko podjetje Lilium, ki razvija električno letalo v velikosti avtomobila, je pred kratkim prejelo 90 milijonov dolarjev investicije. Preberite več >>

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Največji nemški letalski prevoznik Lufthansa se je povezal s švicarskim podjetjem z namenom, da bi tehnologijo Ethereum prenesel v letalsko industrijo. Preberite več >>

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje