Podjetje Ford vložilo 182 milijonov dolarjev v podjetje Pivotal

Avtor Urška Honzak — 11.05.2016
Komentiraj!
Med partnerje podjetja Pivotal, katerega ocenjena vrednost je 2,8 milijard dolarjev, sta se vpisali tudi podjetji Microsoft in Ford, ki sta prispevali svoj delež h kar 253 milijonov dolarjev vredni naložbi. Tako sta si zagotovili nadaljnje sodelovanje.
Podjetje Ford vložilo 182 milijonov dolarjev v podjetje Pivotal

Podjetje Pivotal je podjetju Ford med drugim pomagalo razviti aplikacijo za nadzor nad avtomobilom. (Vir slike: Picjumbo)

Podjetje Pivotal ni tipično zagonsko podjetje, saj njegov nastanek ni povezan s tveganim kapitalom, temveč sta ga tri leta nazaj ustanovili podjetji EMC in VMware. Podjetje svojim uporabnikom ponuja tehnologijo in programsko metodologijo za spreminjanje načina razvijanja izdelkov. Osnovni cilj delovanja podjetja Pivotal je podjetjem, ki delujejo na tradicionalen način, predstaviti digitalni način mišljenja in programiranje.

Podjetje je najbolj znano po dveh storitvah: Pivotal Cloud Foundry je odprtokodna platforma, ki uporabnikom omogoča razvijanje aplikacij v računalniškem oblaku, Big Data Suite pa je orodje za procesiranje in analizo velikih količin podatkov.

V zadnjem letu je podjetje Pivotal tesno sodelovalo s podjetjem Ford, da bi mu pomagalo pri preoblikovanju iz avtomobilskega giganta v podjetje, ki se na podlagi razvijanja programske opreme ukvarja z mobilnostjo. Podjetje Ford je tako v podjetje Pivotal vložilo 182 milijona dolarjev, vodja Fordovega oddelka za informacijsko tehnologijo Marcy Klevorn pa bo postala članica upravnega odbora podjetja Pivotal.

Eden prvih rezultatov sodelovanja med podjetjema je pred kratkim predstavljena aplikacija FordPass, ki uporabnikom med drugim omogoča nadziranje avtomobila prek mobilne aplikacije, dostop do storitev za skupno rabo avtomobilov (angl. car sharing) in iskanje parkirnih mest. Podobne storitve ponujajo tudi drugi ponudniki, vendar se inovativnost aplikacije FordPass kaže v programski metodologiji, na podlagi katere je bila razvita. V podjetju Ford tako upajo, da bodo tudi s pomočjo investicije v podjetje Pivotal lahko nadgradili uspešno sodelovanje.

Pivotal se že sedaj lahko pohvali z dejstvom, da je med njegovimi strankami 7 od 10 najbolj pomembnih ameriških bank, 3 od 5 najbolj pomembnih podjetij avtomobilske industrije (vključno s podjetjem Ford) in 5 od 10 najbolj pomembnih telekomunikacijskih podjetij.

Naložba omogoča podjetju Pivotal, v katerem je zaposlenih kar 2000 ljudi, širitev razvoja, zaposlitev inženirjev in razvijalcev ter širitev na tuje trge. Po besedah Billa Cooka, predsednika in vodje operative podjetja, se bo število zaposlenih v podjetju povečalo, o natančnih številkah in razporeditvi novih zaposlitev pa ni želel govoriti.

Največja neznanka v celotni zgodbi pa je, kako se bo metodologija, ki jo ponuja podjetje Pivotal, izkazala v prihodnje. Velikim podjetjem je sicer omogočila začetek prehoda v digitalizacijo, vendar jo zdaj čakajo novi izzivi v obliki vedno večjega števila uporabnikov.

Vir: TechCrunch

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice