Podporniki: kje je naš Coolest Cooler?

Coolest Cooler, ki je leta 2014 s 13 milijoni dolarji postal najbolje financiran projekt na Kickstarterju, si njegovi podporniki že močno želijo. Poletje, ki že potiho trka na vrata, bi bil odličen čas za njegov preizkus.
Podporniki: kje je naš Coolest Cooler?

Ryan Grepper, idejni oče torbe Coolest Cooler, je pred dnevi na podpornike naslovil pismo (Vir slike: Kickstarter).

Kot kaže, pa bodo njegovi podporniki morali na preizkus še malce počakati. Pred dnevi se je namreč na spletu pojavilo sporočilo Ryana Grepperja, enega od snovalcev legendarne hladilne skrinje, o kateri so govorili tudi tisti, ki se jih sicer množično financiranje sploh ne dotakne, kaj še, da bi platformo Kickstarter sploh poznali.

Coolest Cooler, ki je za nekaj mesecev veljal za najbolje financiran Kickstarter projekt (pozneje je novi rekord postavila ura Pebble Time) bi moral prvotno priromati do podpornikov že lani. Načrte pa so preprečili visoki proizvodni stroški, ekipa je morala razmisliti o popolni reorganizaciji proizvodnje, da bi lahko zadostili vsem naročilom.

Da je bilo nezadovoljstvo podpornikov še večje, je Grepper v vmesnem času začel Kickstarter produkt prodajati na Amazonu. Zanj so morali kupci odšteti 500 dolarjev, kar je mnoge podpornike, ki so bili pravzaprav zaslužni za oživitev hladilne torbe s številnimi dodatki, še bolj ujezilo kot sama zamuda. Jezne komentarje (prek 15 tisoč) je možno prebrati v sklopu Kickstarter kampanje.

Ekipa se je pri stroških proizvodnje pošteno uštela. Kot pravi Grepper, zdaj iščejo investitorja za izvedbo senzacijske hladilne torbe (Vir slike: Kickstarter).

Da izvedba ne bo mogoča, so vedeli že lani

V nedavnem sporočilu pa je Grepper, ki je dve leti nazaj poskrbel za pravo medijsko senzacijo, podpornikom priznal, da sredstva, zbrana na Kickstarterju, ne bodo zadostovala za izvedbo celotnega števila naročil. Dodal je še, da se je tega podjetje zavedalo že lani, a je vseeno nadaljevalo z delom.

Dejanski znesek za pol manjši

Spomnimo, ekipa je zbrala 13.285.000 dolarjev (za prvotni cilj si je zastavila 50 tisoč dolarjev), potem ko odštejemo vse stroške transakcij in Kickstarterjev kos pogače, je na račun prejela 11.900.000 dolarjev. Odbitek za dizajn, testiranje, certificiranje in ostale dele razvoja, nas pripelje do zneska 9.500.000 dolarjev, kateremu pa moramo odšteti še stroške za ekipo, zunanje svetovalce, logistiko, podporo uporabnikom in administracije v splošnem. Končni, dejanski znesek, tako znaša 7.400.000 dolarjev, kar pomeni skoraj polovico manj od zbranih sredstev. Ta podatek (v kolikor ekipa predvidi plačilo osebju in preostale stroške) bi morale upoštevati vse ekipe, ki se želijo predstaviti na tej priljubljeni platformi.

Grapper: iščemo investitorja!

Podjetje ne bo obupalo, pravi Grepper, ki je bil lani s strani medija Entrepreneur uvrščen na lestvico 10 najslabših podjetnikov. Z ekipo naj bi bil v iskanju investitorja, ki bi jim pomagal pri proizvodnji produkta, v vmesnem času pa se bodo podporniki očitno morali sprijazniti z dejstvom, da hladilne torbe, ki so jo financirali pred dvema letoma, ne bodo prejeli še kar lep čas.

Vabljeni na dogodek Gremo na Kickstarter >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje