Podporniki: kje je naš Coolest Cooler?

Coolest Cooler, ki je leta 2014 s 13 milijoni dolarji postal najbolje financiran projekt na Kickstarterju, si njegovi podporniki že močno želijo. Poletje, ki že potiho trka na vrata, bi bil odličen čas za njegov preizkus.
Podporniki: kje je naš Coolest Cooler?

Ryan Grepper, idejni oče torbe Coolest Cooler, je pred dnevi na podpornike naslovil pismo (Vir slike: Kickstarter).

Kot kaže, pa bodo njegovi podporniki morali na preizkus še malce počakati. Pred dnevi se je namreč na spletu pojavilo sporočilo Ryana Grepperja, enega od snovalcev legendarne hladilne skrinje, o kateri so govorili tudi tisti, ki se jih sicer množično financiranje sploh ne dotakne, kaj še, da bi platformo Kickstarter sploh poznali.

Coolest Cooler, ki je za nekaj mesecev veljal za najbolje financiran Kickstarter projekt (pozneje je novi rekord postavila ura Pebble Time) bi moral prvotno priromati do podpornikov že lani. Načrte pa so preprečili visoki proizvodni stroški, ekipa je morala razmisliti o popolni reorganizaciji proizvodnje, da bi lahko zadostili vsem naročilom.

Da je bilo nezadovoljstvo podpornikov še večje, je Grepper v vmesnem času začel Kickstarter produkt prodajati na Amazonu. Zanj so morali kupci odšteti 500 dolarjev, kar je mnoge podpornike, ki so bili pravzaprav zaslužni za oživitev hladilne torbe s številnimi dodatki, še bolj ujezilo kot sama zamuda. Jezne komentarje (prek 15 tisoč) je možno prebrati v sklopu Kickstarter kampanje.

Ekipa se je pri stroških proizvodnje pošteno uštela. Kot pravi Grepper, zdaj iščejo investitorja za izvedbo senzacijske hladilne torbe (Vir slike: Kickstarter).

Da izvedba ne bo mogoča, so vedeli že lani

V nedavnem sporočilu pa je Grepper, ki je dve leti nazaj poskrbel za pravo medijsko senzacijo, podpornikom priznal, da sredstva, zbrana na Kickstarterju, ne bodo zadostovala za izvedbo celotnega števila naročil. Dodal je še, da se je tega podjetje zavedalo že lani, a je vseeno nadaljevalo z delom.

Dejanski znesek za pol manjši

Spomnimo, ekipa je zbrala 13.285.000 dolarjev (za prvotni cilj si je zastavila 50 tisoč dolarjev), potem ko odštejemo vse stroške transakcij in Kickstarterjev kos pogače, je na račun prejela 11.900.000 dolarjev. Odbitek za dizajn, testiranje, certificiranje in ostale dele razvoja, nas pripelje do zneska 9.500.000 dolarjev, kateremu pa moramo odšteti še stroške za ekipo, zunanje svetovalce, logistiko, podporo uporabnikom in administracije v splošnem. Končni, dejanski znesek, tako znaša 7.400.000 dolarjev, kar pomeni skoraj polovico manj od zbranih sredstev. Ta podatek (v kolikor ekipa predvidi plačilo osebju in preostale stroške) bi morale upoštevati vse ekipe, ki se želijo predstaviti na tej priljubljeni platformi.

Grapper: iščemo investitorja!

Podjetje ne bo obupalo, pravi Grepper, ki je bil lani s strani medija Entrepreneur uvrščen na lestvico 10 najslabših podjetnikov. Z ekipo naj bi bil v iskanju investitorja, ki bi jim pomagal pri proizvodnji produkta, v vmesnem času pa se bodo podporniki očitno morali sprijazniti z dejstvom, da hladilne torbe, ki so jo financirali pred dvema letoma, ne bodo prejeli še kar lep čas.

Vabljeni na dogodek Gremo na Kickstarter >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Preberite več >>

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Preberite več >>

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Preberite več >>

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt LayOn travel pad. Gre za idealen pripomoček za popotnike, ki se lahko uporablja kot ležalka ali vzglavnik. Preberite več >>

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Na slovenski platformi za množično financiranje Adrifund lahko podprete kampanjo za projekt EDINA. Gre za okolju prijazno nagrobno svečo, ki jo je možno v celoti reciklirati. Za njeno izdelavo bodo uporabljeni naravni materiali, ki so proizvedeni izključno v Sloveniji. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje