Podporniki: kje je naš Coolest Cooler?

Avtor Maruša Žibert — 05.03.2016
Komentiraj!
Coolest Cooler, ki je leta 2014 s 13 milijoni dolarji postal najbolje financiran projekt na Kickstarterju, si njegovi podporniki že močno želijo. Poletje, ki že potiho trka na vrata, bi bil odličen čas za njegov preizkus.
Podporniki: kje je naš Coolest Cooler?

Ryan Grepper, idejni oče torbe Coolest Cooler, je pred dnevi na podpornike naslovil pismo (Vir slike: Kickstarter).

Kot kaže, pa bodo njegovi podporniki morali na preizkus še malce počakati. Pred dnevi se je namreč na spletu pojavilo sporočilo Ryana Grepperja, enega od snovalcev legendarne hladilne skrinje, o kateri so govorili tudi tisti, ki se jih sicer množično financiranje sploh ne dotakne, kaj še, da bi platformo Kickstarter sploh poznali.

Coolest Cooler, ki je za nekaj mesecev veljal za najbolje financiran Kickstarter projekt (pozneje je novi rekord postavila ura Pebble Time) bi moral prvotno priromati do podpornikov že lani. Načrte pa so preprečili visoki proizvodni stroški, ekipa je morala razmisliti o popolni reorganizaciji proizvodnje, da bi lahko zadostili vsem naročilom.

Da je bilo nezadovoljstvo podpornikov še večje, je Grepper v vmesnem času začel Kickstarter produkt prodajati na Amazonu. Zanj so morali kupci odšteti 500 dolarjev, kar je mnoge podpornike, ki so bili pravzaprav zaslužni za oživitev hladilne torbe s številnimi dodatki, še bolj ujezilo kot sama zamuda. Jezne komentarje (prek 15 tisoč) je možno prebrati v sklopu Kickstarter kampanje.

Ekipa se je pri stroških proizvodnje pošteno uštela. Kot pravi Grepper, zdaj iščejo investitorja za izvedbo senzacijske hladilne torbe (Vir slike: Kickstarter).

Da izvedba ne bo mogoča, so vedeli že lani

V nedavnem sporočilu pa je Grepper, ki je dve leti nazaj poskrbel za pravo medijsko senzacijo, podpornikom priznal, da sredstva, zbrana na Kickstarterju, ne bodo zadostovala za izvedbo celotnega števila naročil. Dodal je še, da se je tega podjetje zavedalo že lani, a je vseeno nadaljevalo z delom.

Dejanski znesek za pol manjši

Spomnimo, ekipa je zbrala 13.285.000 dolarjev (za prvotni cilj si je zastavila 50 tisoč dolarjev), potem ko odštejemo vse stroške transakcij in Kickstarterjev kos pogače, je na račun prejela 11.900.000 dolarjev. Odbitek za dizajn, testiranje, certificiranje in ostale dele razvoja, nas pripelje do zneska 9.500.000 dolarjev, kateremu pa moramo odšteti še stroške za ekipo, zunanje svetovalce, logistiko, podporo uporabnikom in administracije v splošnem. Končni, dejanski znesek, tako znaša 7.400.000 dolarjev, kar pomeni skoraj polovico manj od zbranih sredstev. Ta podatek (v kolikor ekipa predvidi plačilo osebju in preostale stroške) bi morale upoštevati vse ekipe, ki se želijo predstaviti na tej priljubljeni platformi.

Grapper: iščemo investitorja!

Podjetje ne bo obupalo, pravi Grepper, ki je bil lani s strani medija Entrepreneur uvrščen na lestvico 10 najslabših podjetnikov. Z ekipo naj bi bil v iskanju investitorja, ki bi jim pomagal pri proizvodnji produkta, v vmesnem času pa se bodo podporniki očitno morali sprijazniti z dejstvom, da hladilne torbe, ki so jo financirali pred dvema letoma, ne bodo prejeli še kar lep čas.

Vabljeni na dogodek Gremo na Kickstarter >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!