Pri poimenovanju svoje aplikacije bodite pozorni na 7 pogostih napak

Applovi in Androidovi uporabniki lahko izbiramo med tremi milijoni aplikacij, naša zmožnost koncentracije pa se postopoma zmanjšuje. V takem svetu je privlačno ime aplikacije pomembno, saj poskrbi za pozitiven prvi vtis. Zato se pri poimenovanju izogibajte naslednjim napakam.
Pri poimenovanju svoje aplikacije bodite pozorni na 7 pogostih napak

Premišljeno izbrano ime je pomemben del pri zagotavljanju uspešnosti vaše aplikacije. (Vir slike: Pixabay)

1. Neprivlačnost

Na nenehno rastočem trgu aplikacij je izjemno težko pridobiti prepoznavnost. Če je vaša aplikacija odlična, jo bodo ljudje uporabljali; vendar morate najprej doseči določeno število uporabnikov. Pri tem vam lahko pomaga zanimivo, privlačno in nepozabno ime.

Nasvet: Združite funkcijo in zven.

Imena uspešnih aplikacij zvenijo privlačno, hkrati pa nakazujejo njihovo funkcijo. Za poimenovanje aplikacij seveda ne obstajajo jasna pravila, vendar pa je za poslovne in koristne aplikacije značilno, da se nagibajo k funkcionalnim imenom, medtem ko si lahko igre in družabne aplikacije privoščijo več kreativnosti.

Primeri: Evernote, Flipboard, Wunderlist, GrubHub, Eventbrite.

2. Dolgovezenje

Kratko in sladko, pravijo. Preprosta kratka (do trizložna) imena so najbolj privlačna in delujejo najbolj profesionalno, hkrati pa si jih je lahko zapomniti. Imena, daljša od 11 znakov, so v okviru mobilnih operacijskih sistemov obsojena na včasih neposrečene in nezaželene okrajšave. Če v imenu aplikacije ne morete zajeti celotnega sporočila, ki ga želite predstaviti ciljni publiki, oblikujte še kratek spremljevalni slogan.

Nasvet: Ne bojte se združevanja besed.

Če vašo aplikacijo izvrstno opiše nekaj besed ali besedna zveza, hkrati pa ste se odločili za kratko, enobesedno ime, poskusite z združevanjem besed. Nekatere najbolj priljubljene aplikacije so dobile svoja imena na ta način.

Primeri: Instagram, Snapchat, Pinterest, Facebook, Soundcloud, Wunderlist, StumbleUpon, Evernote.

3. Uporaba samih velikih črk

V imenu aplikacije (ali kateremkoli drugem imenu) ne uporabite samih velikih črk. Namesto tega lahko uporabite velike črke v sredini imena, če se želite izogniti napakam pri izgovorjavi imena.

Nasvet: Uporaba velikih črk v sredini imena (npr. FaceBook, SnapChat) ni več priljubljena, zato se ji izogibajte. Kot rečeno, je smiselna le, če bi lahko prišlo do napačne izgovorjave.

4. Nepoznavanje ciljne publike

Za podjetnike je poznavanje ciljne publike ključnega pomena. Prav gotovo ste se postavili v kožo svojih potencialnih strank, ko ste razmišljali o problemu, ki ga naslavlja vaša novo razvita aplikacija. Ne pozabite na ta korak, ko izbirate ime zanjo.

Raziščite ključne pojme, ki jih pri iskanju uporablja vaša ciljna publika, in oblikujte domiselno ime, ki ga bodo uporabniki hitro prepoznali in povezali z vašim produktom. Skrbno izberite pridevnike, s katerimi boste oblikovali relevantno ime, ki vam bo pomagalo pri prodaji.

Nasvet: Spoznajte svojo ciljno publiko. Z različnimi orodji lahko prepoznate ključne pojme, ki so pomembni za vaše potencialne stranke in ki jih uporabljajo priljubljene aplikacije v vaši kategoriji.

5. Posnemanje

Prepričanje, da lahko na podlagi imena, ki je podobno imenu druge priljubljene aplikacije, tudi sami pridobite prepoznavnost in privlačnost, je izjemno razširjeno. Dejstvo pa je, da je bolje, da sami ustvarite trend in ne sledite že obstoječim. Preprosto povedano, najboljša imena so izvirna imena.

Nasvet: Bodite drzni.

Pri poimenovanju aplikacije pomislite na metafore ali nenavadne besede. Ime Shazam na primer nima neposredne povezave z namenom aplikacije, ki je prepoznati skladbo, ki jo pravkar poslušate, vendar ustvari občutek magičnosti.

6. Ignoriranje blagovne znamke

Ko oblikujete ime svoje aplikacije, ne pozabite na blagovno znamko. V vsaki trgovini za aplikacije veljajo notranja pravila in postopki za pridobivanje pravice za uporabo imena.

Pozorni morate biti tudi na to, da izbrano ime ne posega v pravice blagovnih znamk drugih oseb oziroma podjetij. Zato morate temeljito raziskati blagovne znamke, ki so povezane z imeni, ki so vam všeč. Še bolje je, da za to najamete strokovnjaka, da ne boste zašli v težave, zaradi katerih bo vaša aplikacija umaknjena iz trgovine ali boste morali spremeniti njeno ime.

Nasvet: Kot blagovno znamko lahko zaščitite različne elemente aplikacije, med drugim ime, povezane besede ali besedne zveze, logotip, ikone ali grafično podobo, slogan, barve, videz in zvoke.

7. Slaba optimizacija za storitev iTunes

Pri izbiri imena aplikacije se morate prilagoditi tudi omejitvam storitve iTunes. V okence za ime aplikacije lahko sicer vnesete kar 255 znakov (ime in kratek opis), vendar bodo uporabniki pri iskanju videli le prvih 25 znakov. Zato bodite pozorni, da besede in besedne zveze, ki najbolje opisujejo vašo aplikacijo, niso daljše od 25 znakov.

Druga stvar, na katero morate biti pozorni, pa je dejansko ime aplikacije, ki bo prikazano pod njeno ikono na zaslonu iPhona ali iPada. To ime je omejeno na 11 znakov, zato velja splošno pravilo, da se je te omejitve smiselno držati, če ne želite, da ime vaše aplikacije ne bo prikazano v celoti.

Nasvet: Čeprav veliko število aplikacij prepoznamo samo po imenu, saj nimajo kratkega opisa, se ne obremenjujte s tem. Z izbranimi ključnimi besedami boste zagotovili, da vas bodo potencialni uporabniki lažje našli v trgovini.

Zaključne misli

Najboljša imena so preprosta – tako pri zapisu kot izgovorjavi. Če ime vaše aplikacije ne nakazuje njene funkcije, naj bo tako izvirno, da ga bodo uporabniki hitro začeli povezovati z vašo storitvijo.

Vir: TheNextWeb

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana! Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Maribor

Blockchain Roadshow: Maribor

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Maribor, dobimo se v Hotelu City Maribor.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Nova Gorica

Blockchain Roadshow: Nova Gorica

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Novo Gorico, kjer nas bodo prijazno gostili v Primorskem tehnološkem parku. Preberite več >>

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje