Pri poimenovanju svoje aplikacije bodite pozorni na 7 pogostih napak

Applovi in Androidovi uporabniki lahko izbiramo med tremi milijoni aplikacij, naša zmožnost koncentracije pa se postopoma zmanjšuje. V takem svetu je privlačno ime aplikacije pomembno, saj poskrbi za pozitiven prvi vtis. Zato se pri poimenovanju izogibajte naslednjim napakam.
Pri poimenovanju svoje aplikacije bodite pozorni na 7 pogostih napak

Premišljeno izbrano ime je pomemben del pri zagotavljanju uspešnosti vaše aplikacije. (Vir slike: Pixabay)

1. Neprivlačnost

Na nenehno rastočem trgu aplikacij je izjemno težko pridobiti prepoznavnost. Če je vaša aplikacija odlična, jo bodo ljudje uporabljali; vendar morate najprej doseči določeno število uporabnikov. Pri tem vam lahko pomaga zanimivo, privlačno in nepozabno ime.

Nasvet: Združite funkcijo in zven.

Imena uspešnih aplikacij zvenijo privlačno, hkrati pa nakazujejo njihovo funkcijo. Za poimenovanje aplikacij seveda ne obstajajo jasna pravila, vendar pa je za poslovne in koristne aplikacije značilno, da se nagibajo k funkcionalnim imenom, medtem ko si lahko igre in družabne aplikacije privoščijo več kreativnosti.

Primeri: Evernote, Flipboard, Wunderlist, GrubHub, Eventbrite.

2. Dolgovezenje

Kratko in sladko, pravijo. Preprosta kratka (do trizložna) imena so najbolj privlačna in delujejo najbolj profesionalno, hkrati pa si jih je lahko zapomniti. Imena, daljša od 11 znakov, so v okviru mobilnih operacijskih sistemov obsojena na včasih neposrečene in nezaželene okrajšave. Če v imenu aplikacije ne morete zajeti celotnega sporočila, ki ga želite predstaviti ciljni publiki, oblikujte še kratek spremljevalni slogan.

Nasvet: Ne bojte se združevanja besed.

Če vašo aplikacijo izvrstno opiše nekaj besed ali besedna zveza, hkrati pa ste se odločili za kratko, enobesedno ime, poskusite z združevanjem besed. Nekatere najbolj priljubljene aplikacije so dobile svoja imena na ta način.

Primeri: Instagram, Snapchat, Pinterest, Facebook, Soundcloud, Wunderlist, StumbleUpon, Evernote.

3. Uporaba samih velikih črk

V imenu aplikacije (ali kateremkoli drugem imenu) ne uporabite samih velikih črk. Namesto tega lahko uporabite velike črke v sredini imena, če se želite izogniti napakam pri izgovorjavi imena.

Nasvet: Uporaba velikih črk v sredini imena (npr. FaceBook, SnapChat) ni več priljubljena, zato se ji izogibajte. Kot rečeno, je smiselna le, če bi lahko prišlo do napačne izgovorjave.

4. Nepoznavanje ciljne publike

Za podjetnike je poznavanje ciljne publike ključnega pomena. Prav gotovo ste se postavili v kožo svojih potencialnih strank, ko ste razmišljali o problemu, ki ga naslavlja vaša novo razvita aplikacija. Ne pozabite na ta korak, ko izbirate ime zanjo.

Raziščite ključne pojme, ki jih pri iskanju uporablja vaša ciljna publika, in oblikujte domiselno ime, ki ga bodo uporabniki hitro prepoznali in povezali z vašim produktom. Skrbno izberite pridevnike, s katerimi boste oblikovali relevantno ime, ki vam bo pomagalo pri prodaji.

Nasvet: Spoznajte svojo ciljno publiko. Z različnimi orodji lahko prepoznate ključne pojme, ki so pomembni za vaše potencialne stranke in ki jih uporabljajo priljubljene aplikacije v vaši kategoriji.

5. Posnemanje

Prepričanje, da lahko na podlagi imena, ki je podobno imenu druge priljubljene aplikacije, tudi sami pridobite prepoznavnost in privlačnost, je izjemno razširjeno. Dejstvo pa je, da je bolje, da sami ustvarite trend in ne sledite že obstoječim. Preprosto povedano, najboljša imena so izvirna imena.

Nasvet: Bodite drzni.

Pri poimenovanju aplikacije pomislite na metafore ali nenavadne besede. Ime Shazam na primer nima neposredne povezave z namenom aplikacije, ki je prepoznati skladbo, ki jo pravkar poslušate, vendar ustvari občutek magičnosti.

6. Ignoriranje blagovne znamke

Ko oblikujete ime svoje aplikacije, ne pozabite na blagovno znamko. V vsaki trgovini za aplikacije veljajo notranja pravila in postopki za pridobivanje pravice za uporabo imena.

Pozorni morate biti tudi na to, da izbrano ime ne posega v pravice blagovnih znamk drugih oseb oziroma podjetij. Zato morate temeljito raziskati blagovne znamke, ki so povezane z imeni, ki so vam všeč. Še bolje je, da za to najamete strokovnjaka, da ne boste zašli v težave, zaradi katerih bo vaša aplikacija umaknjena iz trgovine ali boste morali spremeniti njeno ime.

Nasvet: Kot blagovno znamko lahko zaščitite različne elemente aplikacije, med drugim ime, povezane besede ali besedne zveze, logotip, ikone ali grafično podobo, slogan, barve, videz in zvoke.

7. Slaba optimizacija za storitev iTunes

Pri izbiri imena aplikacije se morate prilagoditi tudi omejitvam storitve iTunes. V okence za ime aplikacije lahko sicer vnesete kar 255 znakov (ime in kratek opis), vendar bodo uporabniki pri iskanju videli le prvih 25 znakov. Zato bodite pozorni, da besede in besedne zveze, ki najbolje opisujejo vašo aplikacijo, niso daljše od 25 znakov.

Druga stvar, na katero morate biti pozorni, pa je dejansko ime aplikacije, ki bo prikazano pod njeno ikono na zaslonu iPhona ali iPada. To ime je omejeno na 11 znakov, zato velja splošno pravilo, da se je te omejitve smiselno držati, če ne želite, da ime vaše aplikacije ne bo prikazano v celoti.

Nasvet: Čeprav veliko število aplikacij prepoznamo samo po imenu, saj nimajo kratkega opisa, se ne obremenjujte s tem. Z izbranimi ključnimi besedami boste zagotovili, da vas bodo potencialni uporabniki lažje našli v trgovini.

Zaključne misli

Najboljša imena so preprosta – tako pri zapisu kot izgovorjavi. Če ime vaše aplikacije ne nakazuje njene funkcije, naj bo tako izvirno, da ga bodo uporabniki hitro začeli povezovati z vašo storitvijo.

Vir: TheNextWeb

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani so v torek, 12. junija, organizirali zaključni dogodek tečaja IoT Fundamentals, v okviru katerega so udeleženci tečaja predstavili svoje IoT rešitve. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje