»Pripravi Europass življenjepis, prijavi se na zavod in pošlji 200 prošenj.«

Če ste prvi iskalec zaposlitve in vam primanjkuje nekaj ključnih znanj, potem veste, kako težko je na trgu dela. Brezposelnost med mladimi je visoka, zato je tamkajšnji boj še toliko večji. Izstopajo tisti s kakovostnimi življenjepisi in izkušnjami. Če slednjih nimate, pa imate lahko vsaj prvega.
»Pripravi Europass življenjepis, prijavi se na zavod in pošlji 200 prošenj.«

Klemen Selakovič je ustvaril platformo Your CV Project, , ki mladim omogoča, da na potencialne delodajalce napravijo vtis tudi brez pomenljivih delovnih izkušenj (Vir slike: Your CV Project).

25-letni Klemen Selakovič se je pred leti znašel v podobni situaciji. Kot študent ekonomije je pristal v začaranem krogu: želel si je zaposlitve, a je potreboval izkušnje. Da pa bi dobil izkušnje, bi potreboval službo. Želja po zaposlitvi ni bila dovolj, študij je postavil na stran in upal, da bodo delodajalci opazili njegovo predanost. Nekemu delodajalcu je celo predlagal prostovoljno delo, zgolj za to, da bi si pridobil potrebne izkušnje.

Ko je spremenil taktiko, je bil rezultat viden takoj

Pošiljanje prošenj ni obrodilo sadov. Zdaj, ko obuja spomine na to obdobje, se zaveda, kaj je bilo odločilno: suhoparni stavki na listu papirja. »Trg dela je bil enostavno prenasičen, zato so priložnost dobili zgolj tisti s predhodnimi delovnimi izkušnjami,« se spominja Selakovič, ki ga je ta situacija motivirala. Ustvaril je blog, spisal nekaj objav in oblikoval unikatno podobo svojega življenjepisa. Rezultat je bil viden nemudoma. Že pri naslednji poslani prošnji se je dogovoril za razgovor in dobil zaposlitev v podjetju, ki se je ukvarjalo z načrtovanjem spletnih strani.

Življenjepis kot eden najbolj pomembnih projektov na začetku kariere

Izkušnja pa ga je spodbudila tudi k ustvarjanju lastnega projekta. Ustvaril je platformo, ki mladim omogoča, da na potencialne delodajalce napravijo vtis tudi brez pomenljivih delovnih izkušenj. »Your CV Project uporabniku omogoča, da si izdela svoj življenjepis, ki ga zanj oblikujem na osnovi preverjenega grafičnega osnutka,« pojasnjuje Selakovič, ki je platformo razvijal zadnje leto, vzporedno z ostalimi projekti. Prepričan je, da je prav življenjepis eden od najbolj pomembnih projektov na začetku karierne poti, saj predstavlja prvi stik z delodajalcem in priložnost za povečanje zaposlitvenih možnosti.

»Večina moje oziroma mlajše generacije se ravna po odtisu, ki jim je bil položen v zibelko, a ta lahko vodi v zelo nezavidljivo situacijo,« je prepričan 25-letni Ljubljančan (Vir slike: Your CV Project).

Večina mlajše generacije z miselnostjo naših staršev

Storitev je v celoti brezplačna. »Želim vplivati na življenje drugih. Male stvari lahko nekomu hitro spremenijo tok. Osebno bom večno hvaležen osebam, ki so, v prvih letih, zavedno ali pa celo nezavedno to naredile zame,« pojasnjuje, zakaj se je odločil storitev ponuditi brezplačno. Dodaja pa, da življenjepis še zdaleč ni dovolj. »Gre za spremembo miselnosti mladih. In gre za izstopanje od povprečja.«

Opaža, da je največji izziv mladih, ki vstopajo na trg dela, razmišljanje izven okvirjev, ki so jim jih postavili starši in družba. »Večina moje oziroma mlajše generacije se ravna po odtisu, ki jim je bil položen v zibelko, a ta lahko vodi v zelo nezavidljivo situacijo,« je prepričan mladenič, ki se zdaj ukvarja z oblikovanjem in načrtovanjem uporabniške izkušnje.

Dobre ocene in diploma v roki vas ne bodo več pripeljala do službe

V zadnjih letih so se pri izobraževalnem procesu zgodile velike spremembe – miselnost, da je potrebno za uspešno in stabilno kariero imeti dobre ocene med izobraževanjem, diplomirati in magistrirati, v današnjem svetu ne velja več: »Pravila igre se nenehno spreminjajo oziroma jih v večini primerov sploh ni več. Če nimaš sreče in se nahajaš v panogi, ki trenutno ne zaposluje, ti je znova postreženo z nasvetom: Pripravi Europass življenjepis, prijavi se na zavod in pošlji 200 prošenj. In upaj, da boš izbran.«

»Prej nisem nikoli veliko potoval, tako da sem zgrabil priložnost in odpotoval v severovzhodno Azijo, kjer so ugodne vremenske razmere, cene za zahodnjake pa še vedno zelo ugodne.«

Ljubljano vsaj za nekaj časa zamenjal za Azijo

Zato želi mladim sporočiti, da jim ni več potrebno čakati, da jih nekdo izbere. »Svet se je spremenil. Znanja in orodja, ki jih prinaša tehnologija, jim v tem novem svetu omogočajo, da za to poskrbijo sami,« pravi Ljubljančan, ki kot svobodnjak (ang. freelancer) trenutno dela iz Azije. »Prej nisem nikoli veliko potoval, tako da sem zgrabil priložnost in odpotoval v severovzhodno Azijo, kjer so ugodne vremenske razmere, cene za zahodnjake pa še vedno zelo ugodne. Najverjetneje bom odslej evropske zime preživljal tu.«

Your CV Project je tako njegov prispevek k rešitvi problematike prvih zaposlitev in spodbuda tistim, ki so v zadnjem obdobju izgubili upanje za boljše možnosti. »Če nimaš delovnih izkušenj, je zelo pomembno, da izstopaš na drugih področjih,« pravi Selakovič, ki že napoveduje novosti. Projekt želi razširiti in tako mlade navdihniti ter jim ponuditi orodja, s katerimi bodo lahko uresničili sanje na novonastalem in povsem drugačnem trgu dela. »Nekdo to mora storiti. Njihovi starši in učitelji o tem na žalost nimajo veliko znanja

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje