Racionalizacija z virtualizacijo

Stari mački v poslovnem svetu dobro vedo, kako pomembno je nižanje stroškov, pa tudi, v katerih primerih ne smemo varčevati. Mladi podjetniki pa v želji po prihranku včasih klestijo tiste stroške, ki jih ne bi smeli.
Racionalizacija z virtualizacijo

Racionalizacija z virtualizacijo (Vir slike: Pixabay.com)

V nekaterih primerih pa se prijetno in koristno združita – tak primer je virtualna pisarna, ki ne prinaša le znatnega prihranka, temveč tudi mnoge poslovne prednosti, ki jih bodo začetniki v poslovnem svetu gotovo želeli s pridom izkoristiti! Racionalizacija poslovanja je v tem oziru pravzaprav odlična poslovna priložnost.

Kaj je virtualna pisarna in kakšne so njene prednosti?

V tem primeru je ime že samo po sebi dovolj zgovorno – gre za virtualno različico fizične pisarne. Seveda njen virtualni značaj prinaša nekaj omejitev, a se za te več kot oddolži s svojimi prednostmi:

Nižji stroški: Glavna prednost virtualne pisarne v primerjavi s fizičnimi prostori je seveda nižja cena. Pri fizični pisarni je treba plačati kupnino ali najemnino, uporaba pa prinaša še druge stroške, ki za manjša podjetja predstavljajo znatno oviro. Virtualna pisarna resda ni brezplačna, je pa veliko cenejša od fizične – mesečno vas bo stala le nekaj deset evrov!

Funkcionalnost: V virtualno pisarno sicer ne morete namestiti delovne opreme in tam izvajati svoje dejavnosti, lahko pa jo uporabite kot poslovni naslov, kar je pravzaprav glavni namen takšnih pisarn. Virtualna pisarna lahko služi kot sedež in poslovni naslov podjetja, ponudbe pa večinoma vključujejo tudi sprejemanje pošte, klicev in faksov, poleg obveščanja in drugih storitev, ki bi jih pričakovali na poslovnem naslovu.

Neomejenost: Ker pri virtualni pisarni ni treba skrbeti za stroške najemnine, si lahko na ta način omislite poslovni naslov tudi v velikih mestih in uglednih poslovnih središčih. Za zelo nizko ceno bo vaše podjetje delovalo v uglednem kraju, kar bistveno pripomore k izgradnji ugleda in kredibilnosti pri strankah in poslovnih partnerjih!

Nudimo brezplačno svetovanje o zamenjavi sedeža podjetja. Pokličite na 030 708 807.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Poslovni naslov in sedež podjetja

Poslovni naslov in sedež podjetja

Sedež podjetja oziroma naslov podjetja sta obvezni sestavini pri ustanovitvi vsakega podjetja, ki ju ponavadi določimo tik pred registracijo na VEM točki. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujejo lastne pisarne ali ne morejo pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite sedež. Preberite več >>


Odločite se lahko tudi za najem sedeža podjetja

Odločite se lahko tudi za najem sedeža podjetja

Sedež podjetja je kraj, kjer poteka poslovanje podjetja. V primeru manjših podjetij je to skoraj vedno kraj, kjer podjetje opravlja svojo dejavnost in kjer ima tudi poslovni naslov, pri večjih podjetjih, ki poslujejo v različnih krajih, pa se lahko sedež pod določenimi pogoji poljubno določi. Preberite več >>

Coworking v Ljubljani

Coworking v Ljubljani

Imaš mlado podjetje in si naveličan dela od doma? Se želiš pri svojem delu posvetovati z enako mislečimi? Je lokacija na kateri trenutno delaš, predraga? Preberi spodnji zapis in preveri možnosti, ki ti jih prinaša vključitev v MP coworking. Preberite več >>

Za registracijo podjetja potrebno soglasje lastnika!

Za registracijo podjetja potrebno soglasje lastnika!

Pred nekaj leti so spremembe zakona o gospodarskih družbah vpeljale pomembno novost, ki se tiče tistih, ki ustanavljate podjetje: za registracijo podjetja na naslovu prostora, ki ni v vaši lasti, je potrebno izrecno soglasje lastnika. Preberite več >>

Potrditev povpraševanja po virtualni pisarni

Potrditev povpraševanja po virtualni pisarni

Spoštovani, zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje. Nanj bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, kar ponavadi traja nekaj ur. V primeru, da vaše povpraševanje ne more čakati, nas lahko pokličete na 031 857 940. Preberite več >>

Primer izjave Dovoljenje za poslovanje

Primer izjave Dovoljenje za poslovanje

Obrazec Dovoljenje za poslovanje najdete spodaj. Prenesete ga s klikom na povezavo. Če morda še ne veste kje boste registrirali sedež podjetja, smo za vas pripravili izjemno ugodnost: 2 meseca najema brezplačne virtualne pisarne. Ugodnost velja le v primeru, da ste zahtevali omenjeni obrazec. Preberite več >>

Težave in rešitve pri prijavi poslovnega naslova

Težave in rešitve pri prijavi poslovnega naslova

Prijava poslovnega naslova podjetja je eno izmed tistih osnovnih opravil, ki jih mora nadobudni podjetnik opraviti že na začetku svoje poslovne poti. Ne gre pa le za formalnost – od izbire naslova je lahko v veliki meri odvisno tudi poslovanje podjetja, predvsem v začetku. Preberite več >>

Komu bo najbolj koristila virtualna pisarna?

Komu bo najbolj koristila virtualna pisarna?

Izbira poslovnega naslova in iskanje poslovnih prostorov lahko marsikateremu podjetniku predstavlja znatne težave, zato je logično, da so vedno bolj priljubljene elegantne in preproste rešitve, kot je na primer virtualna pisarna. Preberite več >>

Dodatno opremljena virtualna pisarna je odlična rešitev

Dodatno opremljena virtualna pisarna je odlična rešitev

Podjetniki se za virtualne pisarne odločajo predvsem zato, ker nimajo potrebe po dejanskih poslovnih prostorih, a vseeno potrebujejo ustrezen poslovni naslov. Morda ne dobijo soglasja lastnika objekta, morda pa bi radi le privlačnejši naslov, kot je domači. Preberite več >>

Oznake: