[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

Avtor Maja Borštnik — 12.04.2016
Komentiraj!
Objavljamo posebno akcijo prek katere lahko le do 17. aprila pridobite kar 30% popust na delavnico o PR veščinah. Ne pozabite, da boste na delavnici pripravili lastno PR sporočilo in izvedeli konkretne trike od podjetnice, ki je prepričala svetovne medije, da objavijo njeno zgodbo.
[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

S PR veščinami si oblikujte poslovni uspeh

Na delavnici bo Majda Dodevska iz podjetja Scoutee predstavila, kaj so odnosi z javnostmi in kako dobri odnosi z javnostmi koristijo podjetjem. Kako doseči medije in druge, za podjetje pomembne deležnike. Udeleženci se boste naučili, da pri odnosih z javnostmi ne gre samo za odnose z mediji in medijske objave, temveč tudi druge oblike sodelovanja s ciljnimi skupinami.

Majda je soustanoviteljica podjetja Scoutee, ki je razvilo produkt za igralce baseballa. Njihova Kickstarter kampanja je bila osnovana na odlični komunikaciji z domačimi in predvsem s tuijimi novinarji športnih medijev. Kako lahko majhna slovenska ekipa prepriča veliko novinarsko hišo, kot je CBS sports, da objavi zgodbo o njenem produktu? Takšnim izkušnjam je vredno prisluhniti!

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha >>

Izvedeli boste: 

  • Kaj so odnosi z javnostmi in katere javnosti poznamo?
  • Zakaj potrebujem odnose z javnostmi?
  • Kako se lotiti odnosov z javnostmi - dilema: in-house vs. outsourcing
  • Kako lahko odnosi z javnostmi pomagajo pri uspehu mojega podjetja?
  • Kako in kdaj načrtovati odnose z javnostmi?
  • Kako ugotoviti, kateri mediji so relevantni za moje podjetje?
  • Kako ugotoviti, katerega novinarja znotraj posameznega medija naj kontaktiram?
  • Kako voditi komunikacijo z novinarji (pasti in triki)?
  • Kako napisati dobro sporočilo za javnost?
  • Press kit: kako ga pripraviti, kaj naj vsebuje, kako in kdaj ga deliti z novinarji?
  • Delo na praktičnih primerih.

Naučili se boste, kateri so osnovni elementi odnosov z javnostmi ter kako se jih lotiti. Majda vam bo predstavila osnovne elemente dobrega sporočila za javnost. Vsak udeleženec bo napisal sporočilo za javnost na svojem primeru - za svoj projekt, podjetje oziroma izdelek.

Več informacij: MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice