Samsung Pay na Kitajskem, kjer je konkurenca neusmiljena

Avtor Maruša Žibert — 30.03.2016
Komentiraj!
Samsung je s svojo plačilno storitvijo Samsung Pay vstopil na kitajski trg. Do vstopa je prišlo zgolj šest tednov po tem, ko je na največji trg pametnih telefonov na svetu vstopil Apple z Apple Pay.
Samsung Pay na Kitajskem, kjer je konkurenca neusmiljena

Samsung Pay je vstopil na kitajski trg (Vir slike: YouTube).

Kitajski trg predstavlja ogromno priložnosti. Po podatkih kitajskih ustanov mobilne telefone za plačevanje storitev in dobrin uporablja 358 milijonov Kitajcev. Zato ni čudno, da nanj tako Samsung kot Apple gledata kot trg velikih – pravzaprav največjih – priložnosti z vidika mobilnega plačevanja. »Menimo, da bi Kitajska lahko postala največji trg za Apple Pay,« je dejala Jennifer Bailey, podpredsednica pri Apple Pay.

V tretjem četrtletju lanskega leta so Kitajci izvedli za 4,54 milijarde dolarjev mobilnih transakcij, kar je v primerjavi z enakim četrtletjem leto prej več kot 250-odstotna rast. Za Apple je Kitajska sicer šele peta država, ki ji nudi svojo možnost plačevanja.

Kmalu v Avstralijo, Španijo, Veliko Britanijo

Samsung Pay, ki je pravzaprav nekdanji LoopPay, za katerega je odštel 229 milijona dolarjev, je v ZDA na voljo že od septembra, a ne uporablja NFC tehnologijo, temveč tehnologijo, imenovano MST (Magnetic Secure Transmission). Prednost tehnologije, s katero se predstavlja Samsung Pay, je združljivost s kar 90 odstotki terminalov, ki podpirajo brezkontaktno plačevanje. Storitev je na voljo tudi v Južni Koreji, v naslednjih mesecih pa naj bi Samsung z njo vstopil še na avstralski, brazilski, kanadski, singapurski, španski in britanski trg. Podjetje je lani s pomočjo 5 milijonov registriranih uporabnikov v Južni Koreji in ZDA izvedlo za 500 milijonov dolarjev plačil.

Kdo bo prevzel vlogo prvega

Konkurence je na kitajskem trgu precej. Poleg Apple Pay je prisotna tudi Alibaba z Alipay, kjer si je ustvarila že dobro mrežo uporabnikov. Po podatkih, ki jih je podjetje razkrilo, naj bi imelo več kot 400 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov. Konkurent je tudi WePay, storitev v rokah podjetja Tencent. Vse bolj postaja jasno, da se bo vsako novo podjetje, ki bo na kitajskem trgu želelo prevzeti vlogo prvega, precej namučilo, kako dobiti oziroma navdušiti uporabnike za prestop k njegovi storitvi.

Način plačevanja, ki ga ponuja Samsung Pay, je na voljo prek napravic Galaxy S7, Galaxy S7 Edge, Galaxy S6 Edge + in Galaxy Note 5. Južnokorejsko podjetje je že napovedalo, da bo možnost v kratkem dodalo tudi na druge telefone.

Samsung je na tem področju v manj kot enem letu ustvaril izgubo (16,8 milijona dolarjev), a se na slabe rezultate ne ozira.

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!