Samsung Pay na Kitajskem, kjer je konkurenca neusmiljena

Samsung je s svojo plačilno storitvijo Samsung Pay vstopil na kitajski trg. Do vstopa je prišlo zgolj šest tednov po tem, ko je na največji trg pametnih telefonov na svetu vstopil Apple z Apple Pay.
Samsung Pay na Kitajskem, kjer je konkurenca neusmiljena

Samsung Pay je vstopil na kitajski trg (Vir slike: YouTube).

Kitajski trg predstavlja ogromno priložnosti. Po podatkih kitajskih ustanov mobilne telefone za plačevanje storitev in dobrin uporablja 358 milijonov Kitajcev. Zato ni čudno, da nanj tako Samsung kot Apple gledata kot trg velikih – pravzaprav največjih – priložnosti z vidika mobilnega plačevanja. »Menimo, da bi Kitajska lahko postala največji trg za Apple Pay,« je dejala Jennifer Bailey, podpredsednica pri Apple Pay.

V tretjem četrtletju lanskega leta so Kitajci izvedli za 4,54 milijarde dolarjev mobilnih transakcij, kar je v primerjavi z enakim četrtletjem leto prej več kot 250-odstotna rast. Za Apple je Kitajska sicer šele peta država, ki ji nudi svojo možnost plačevanja.

Kmalu v Avstralijo, Španijo, Veliko Britanijo

Samsung Pay, ki je pravzaprav nekdanji LoopPay, za katerega je odštel 229 milijona dolarjev, je v ZDA na voljo že od septembra, a ne uporablja NFC tehnologijo, temveč tehnologijo, imenovano MST (Magnetic Secure Transmission). Prednost tehnologije, s katero se predstavlja Samsung Pay, je združljivost s kar 90 odstotki terminalov, ki podpirajo brezkontaktno plačevanje. Storitev je na voljo tudi v Južni Koreji, v naslednjih mesecih pa naj bi Samsung z njo vstopil še na avstralski, brazilski, kanadski, singapurski, španski in britanski trg. Podjetje je lani s pomočjo 5 milijonov registriranih uporabnikov v Južni Koreji in ZDA izvedlo za 500 milijonov dolarjev plačil.

Kdo bo prevzel vlogo prvega

Konkurence je na kitajskem trgu precej. Poleg Apple Pay je prisotna tudi Alibaba z Alipay, kjer si je ustvarila že dobro mrežo uporabnikov. Po podatkih, ki jih je podjetje razkrilo, naj bi imelo več kot 400 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov. Konkurent je tudi WePay, storitev v rokah podjetja Tencent. Vse bolj postaja jasno, da se bo vsako novo podjetje, ki bo na kitajskem trgu želelo prevzeti vlogo prvega, precej namučilo, kako dobiti oziroma navdušiti uporabnike za prestop k njegovi storitvi.

Način plačevanja, ki ga ponuja Samsung Pay, je na voljo prek napravic Galaxy S7, Galaxy S7 Edge, Galaxy S6 Edge + in Galaxy Note 5. Južnokorejsko podjetje je že napovedalo, da bo možnost v kratkem dodalo tudi na druge telefone.

Samsung je na tem področju v manj kot enem letu ustvaril izgubo (16,8 milijona dolarjev), a se na slabe rezultate ne ozira.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujejo lastne pisarne ali ne morejo pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA. Preberite več >>

Oznake: