Preden zaženete kampanjo na Kickstarterju premislite o stroških pošiljanja

Avtor Maja Borštnik — 12.08.2016
Komentiraj!
Če nameravate v kratkem pričeti z zbiranjem sredstev na Kickstarterju, morate dobro premisliti tudi o nagradah, ki jih boste ponudili svojim podpornikom. Predvsem pa o načinu, kako boste le-te dostavili.
Preden zaženete kampanjo na Kickstarterju premislite o stroških pošiljanja

Stroški pošiljanja lahko ogrozijo celoten projekt, če niso premišljenji (Vir slike: Kickstarter)

Večina avtorjev Kickstarterjevih projektov že pred samo spletno kampanjo napačno določi stroške pošiljanja nagrad podpornikom, kar lahko precej ogrozi njihovo celotno kampanjo. Na koncu morajo namreč za poštne storitve odšteti precej višji znesek, kot so si ga zamislili, zato jim lahko zmanjka celo denarja za izdelavo končnega produkta.

Da se ne bi podobno zgodilo tudi vam, še pred lansiranjem kampanje na Kickstarterju preberite spodnje nasvete:

Vnaprej določite, kam boste pošiljali nagrade: S pomočjo analize podobnih projektov, kot je vaš, lahko ugotovite, od kod bo prišlo največ podpornikov. Osredotočite se predvsem na države, v katerih bo odstotek podpornikov najvišji, saj si boste tako kasneje olajšali težave s pošiljanjem.

Določite znesek, ki ga bodo podporniki morali odšteti za pošiljanje: Ni nujno, da bo enak znesek veljal za vse države sveta. Če veste, da so stroški pošiljanja za Slovenijo in Evropo nižji kot pa na primer za Azijo, to upoštevajte že pri snovanju kampanje.

Pripravite testni paket in ga odpošljite na svoj naslov: Dobro je, da to storite še pred samim štartom kampanje. Tako boste namreč ugotovili, kakšne dimenzije paketov morate kupiti, prav tako pa si boste razjasnili marsikaj glede stroškov. 

Podpornikom zaračunajte dodatke, ki bodo podražili pošiljanje: V kolikor boste pošiljali produkte, ki se utegnejo poškodovati (primer: keramika), boste pakete morali dodatno zavarovati. Dodatno ovojnino morate upoštevati in vključiti v končno ceno pošiljanja. 

Ne pozabite na potrošni material: Velika količina paketov bo od vas zahtevala tudi veliko materiala. Premislite o ceni samolepilnih trakov in lepil, kuvert, pa tudi o ceni prostora za shranjevanje, v kolikor ste ga morali najeti. 

Komunicirajte s svojimi podporniki: Pomembno je, da svoje podpornike ves čas obveščate o tem, kako napreduje vaš projekt - in ob koncu kampanje tudi o tem, kako daleč ste s pošiljanjem. Na svoje pakete namreč komaj čakajo.

Bodite organizirani, ko se lotevate pošiljanja: Napravite si natančen seznam vaših podpornikov in si jasno označite, ko kateremu izmed njih pošljete nagrado. Pazite tudi na to, ali je s strani katerega izmed podpornikov prišlo do posebnih zahtev in želja. 

V zakup vzemite, da se bo lahko nekaj paketov na poti izgubilo: Nič neobičajnega ni, da se pri večji količini poslanih paketov kakšen izmed njih izgubi, poškoduje ali vrne na naslov pošiljatelja. Imejte rezervni načrt, kako boste takšne in podobne težave rešili. 

Zavarujte svoje pakete: Kot že omenjeno, se lahko kateri izmed paketov na poti izgubi ali poškoduje. V kolikor so vrednosti paketov visoke, povprašajte poštnega izvajalca, kako jih lahko zavarujete.

Lokalnim podpornikom ponudite možnost osebne dostave ali prevzema: Na ta način boste prihranili pri stroških pošiljanja, obenem pa srečali nekatere podpornike, ki so že od samega začetka verjeli v vas in vaš produkt. 

Pozanimajte se o stroških davkov in carine: Zelo pomembno je, da že vnaprej natančno veste, koliko bodo znašali stroški za davke in carino. In to ne glede na to, ali pošiljate v domačo državo ali pa drugod po svetu.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!