Preden zaženete kampanjo na Kickstarterju premislite o stroških pošiljanja

Če nameravate v kratkem pričeti z zbiranjem sredstev na Kickstarterju, morate dobro premisliti tudi o nagradah, ki jih boste ponudili svojim podpornikom. Predvsem pa o načinu, kako boste le-te dostavili.
Preden zaženete kampanjo na Kickstarterju premislite o stroških pošiljanja

Stroški pošiljanja lahko ogrozijo celoten projekt, če niso premišljenji (Vir slike: Kickstarter)

Večina avtorjev Kickstarterjevih projektov že pred samo spletno kampanjo napačno določi stroške pošiljanja nagrad podpornikom, kar lahko precej ogrozi njihovo celotno kampanjo. Na koncu morajo namreč za poštne storitve odšteti precej višji znesek, kot so si ga zamislili, zato jim lahko zmanjka celo denarja za izdelavo končnega produkta.

Da se ne bi podobno zgodilo tudi vam, še pred lansiranjem kampanje na Kickstarterju preberite spodnje nasvete:

Vnaprej določite, kam boste pošiljali nagrade: S pomočjo analize podobnih projektov, kot je vaš, lahko ugotovite, od kod bo prišlo največ podpornikov. Osredotočite se predvsem na države, v katerih bo odstotek podpornikov najvišji, saj si boste tako kasneje olajšali težave s pošiljanjem.

Določite znesek, ki ga bodo podporniki morali odšteti za pošiljanje: Ni nujno, da bo enak znesek veljal za vse države sveta. Če veste, da so stroški pošiljanja za Slovenijo in Evropo nižji kot pa na primer za Azijo, to upoštevajte že pri snovanju kampanje.

Pripravite testni paket in ga odpošljite na svoj naslov: Dobro je, da to storite še pred samim štartom kampanje. Tako boste namreč ugotovili, kakšne dimenzije paketov morate kupiti, prav tako pa si boste razjasnili marsikaj glede stroškov. 

Podpornikom zaračunajte dodatke, ki bodo podražili pošiljanje: V kolikor boste pošiljali produkte, ki se utegnejo poškodovati (primer: keramika), boste pakete morali dodatno zavarovati. Dodatno ovojnino morate upoštevati in vključiti v končno ceno pošiljanja. 

Ne pozabite na potrošni material: Velika količina paketov bo od vas zahtevala tudi veliko materiala. Premislite o ceni samolepilnih trakov in lepil, kuvert, pa tudi o ceni prostora za shranjevanje, v kolikor ste ga morali najeti. 

Komunicirajte s svojimi podporniki: Pomembno je, da svoje podpornike ves čas obveščate o tem, kako napreduje vaš projekt – in ob koncu kampanje tudi o tem, kako daleč ste s pošiljanjem. Na svoje pakete namreč komaj čakajo.

Bodite organizirani, ko se lotevate pošiljanja: Napravite si natančen seznam vaših podpornikov in si jasno označite, ko kateremu izmed njih pošljete nagrado. Pazite tudi na to, ali je s strani katerega izmed podpornikov prišlo do posebnih zahtev in želja. 

V zakup vzemite, da se bo lahko nekaj paketov na poti izgubilo: Nič neobičajnega ni, da se pri večji količini poslanih paketov kakšen izmed njih izgubi, poškoduje ali vrne na naslov pošiljatelja. Imejte rezervni načrt, kako boste takšne in podobne težave rešili. 

Zavarujte svoje pakete: Kot že omenjeno, se lahko kateri izmed paketov na poti izgubi ali poškoduje. V kolikor so vrednosti paketov visoke, povprašajte poštnega izvajalca, kako jih lahko zavarujete.

Lokalnim podpornikom ponudite možnost osebne dostave ali prevzema: Na ta način boste prihranili pri stroških pošiljanja, obenem pa srečali nekatere podpornike, ki so že od samega začetka verjeli v vas in vaš produkt. 

Pozanimajte se o stroških davkov in carine: Zelo pomembno je, da že vnaprej natančno veste, koliko bodo znašali stroški za davke in carino. In to ne glede na to, ali pošiljate v domačo državo ali pa drugod po svetu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje