Preden zaženete kampanjo na Kickstarterju premislite o stroških pošiljanja

Če nameravate v kratkem pričeti z zbiranjem sredstev na Kickstarterju, morate dobro premisliti tudi o nagradah, ki jih boste ponudili svojim podpornikom. Predvsem pa o načinu, kako boste le-te dostavili.
Preden zaženete kampanjo na Kickstarterju premislite o stroških pošiljanja

Stroški pošiljanja lahko ogrozijo celoten projekt, če niso premišljenji (Vir slike: Kickstarter)

Večina avtorjev Kickstarterjevih projektov že pred samo spletno kampanjo napačno določi stroške pošiljanja nagrad podpornikom, kar lahko precej ogrozi njihovo celotno kampanjo. Na koncu morajo namreč za poštne storitve odšteti precej višji znesek, kot so si ga zamislili, zato jim lahko zmanjka celo denarja za izdelavo končnega produkta.

Da se ne bi podobno zgodilo tudi vam, še pred lansiranjem kampanje na Kickstarterju preberite spodnje nasvete:

Vnaprej določite, kam boste pošiljali nagrade: S pomočjo analize podobnih projektov, kot je vaš, lahko ugotovite, od kod bo prišlo največ podpornikov. Osredotočite se predvsem na države, v katerih bo odstotek podpornikov najvišji, saj si boste tako kasneje olajšali težave s pošiljanjem.

Določite znesek, ki ga bodo podporniki morali odšteti za pošiljanje: Ni nujno, da bo enak znesek veljal za vse države sveta. Če veste, da so stroški pošiljanja za Slovenijo in Evropo nižji kot pa na primer za Azijo, to upoštevajte že pri snovanju kampanje.

Pripravite testni paket in ga odpošljite na svoj naslov: Dobro je, da to storite še pred samim štartom kampanje. Tako boste namreč ugotovili, kakšne dimenzije paketov morate kupiti, prav tako pa si boste razjasnili marsikaj glede stroškov. 

Podpornikom zaračunajte dodatke, ki bodo podražili pošiljanje: V kolikor boste pošiljali produkte, ki se utegnejo poškodovati (primer: keramika), boste pakete morali dodatno zavarovati. Dodatno ovojnino morate upoštevati in vključiti v končno ceno pošiljanja. 

Ne pozabite na potrošni material: Velika količina paketov bo od vas zahtevala tudi veliko materiala. Premislite o ceni samolepilnih trakov in lepil, kuvert, pa tudi o ceni prostora za shranjevanje, v kolikor ste ga morali najeti. 

Komunicirajte s svojimi podporniki: Pomembno je, da svoje podpornike ves čas obveščate o tem, kako napreduje vaš projekt – in ob koncu kampanje tudi o tem, kako daleč ste s pošiljanjem. Na svoje pakete namreč komaj čakajo.

Bodite organizirani, ko se lotevate pošiljanja: Napravite si natančen seznam vaših podpornikov in si jasno označite, ko kateremu izmed njih pošljete nagrado. Pazite tudi na to, ali je s strani katerega izmed podpornikov prišlo do posebnih zahtev in želja. 

V zakup vzemite, da se bo lahko nekaj paketov na poti izgubilo: Nič neobičajnega ni, da se pri večji količini poslanih paketov kakšen izmed njih izgubi, poškoduje ali vrne na naslov pošiljatelja. Imejte rezervni načrt, kako boste takšne in podobne težave rešili. 

Zavarujte svoje pakete: Kot že omenjeno, se lahko kateri izmed paketov na poti izgubi ali poškoduje. V kolikor so vrednosti paketov visoke, povprašajte poštnega izvajalca, kako jih lahko zavarujete.

Lokalnim podpornikom ponudite možnost osebne dostave ali prevzema: Na ta način boste prihranili pri stroških pošiljanja, obenem pa srečali nekatere podpornike, ki so že od samega začetka verjeli v vas in vaš produkt. 

Pozanimajte se o stroških davkov in carine: Zelo pomembno je, da že vnaprej natančno veste, koliko bodo znašali stroški za davke in carino. In to ne glede na to, ali pošiljate v domačo državo ali pa drugod po svetu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje