Preden zaženete kampanjo na Kickstarterju premislite o stroških pošiljanja

Če nameravate v kratkem pričeti z zbiranjem sredstev na Kickstarterju, morate dobro premisliti tudi o nagradah, ki jih boste ponudili svojim podpornikom. Predvsem pa o načinu, kako boste le-te dostavili.
Preden zaženete kampanjo na Kickstarterju premislite o stroških pošiljanja

Stroški pošiljanja lahko ogrozijo celoten projekt, če niso premišljenji (Vir slike: Kickstarter)

Večina avtorjev Kickstarterjevih projektov že pred samo spletno kampanjo napačno določi stroške pošiljanja nagrad podpornikom, kar lahko precej ogrozi njihovo celotno kampanjo. Na koncu morajo namreč za poštne storitve odšteti precej višji znesek, kot so si ga zamislili, zato jim lahko zmanjka celo denarja za izdelavo končnega produkta.

Da se ne bi podobno zgodilo tudi vam, še pred lansiranjem kampanje na Kickstarterju preberite spodnje nasvete:

Vnaprej določite, kam boste pošiljali nagrade: S pomočjo analize podobnih projektov, kot je vaš, lahko ugotovite, od kod bo prišlo največ podpornikov. Osredotočite se predvsem na države, v katerih bo odstotek podpornikov najvišji, saj si boste tako kasneje olajšali težave s pošiljanjem.

Določite znesek, ki ga bodo podporniki morali odšteti za pošiljanje: Ni nujno, da bo enak znesek veljal za vse države sveta. Če veste, da so stroški pošiljanja za Slovenijo in Evropo nižji kot pa na primer za Azijo, to upoštevajte že pri snovanju kampanje.

Pripravite testni paket in ga odpošljite na svoj naslov: Dobro je, da to storite še pred samim štartom kampanje. Tako boste namreč ugotovili, kakšne dimenzije paketov morate kupiti, prav tako pa si boste razjasnili marsikaj glede stroškov. 

Podpornikom zaračunajte dodatke, ki bodo podražili pošiljanje: V kolikor boste pošiljali produkte, ki se utegnejo poškodovati (primer: keramika), boste pakete morali dodatno zavarovati. Dodatno ovojnino morate upoštevati in vključiti v končno ceno pošiljanja. 

Ne pozabite na potrošni material: Velika količina paketov bo od vas zahtevala tudi veliko materiala. Premislite o ceni samolepilnih trakov in lepil, kuvert, pa tudi o ceni prostora za shranjevanje, v kolikor ste ga morali najeti. 

Komunicirajte s svojimi podporniki: Pomembno je, da svoje podpornike ves čas obveščate o tem, kako napreduje vaš projekt – in ob koncu kampanje tudi o tem, kako daleč ste s pošiljanjem. Na svoje pakete namreč komaj čakajo.

Bodite organizirani, ko se lotevate pošiljanja: Napravite si natančen seznam vaših podpornikov in si jasno označite, ko kateremu izmed njih pošljete nagrado. Pazite tudi na to, ali je s strani katerega izmed podpornikov prišlo do posebnih zahtev in želja. 

V zakup vzemite, da se bo lahko nekaj paketov na poti izgubilo: Nič neobičajnega ni, da se pri večji količini poslanih paketov kakšen izmed njih izgubi, poškoduje ali vrne na naslov pošiljatelja. Imejte rezervni načrt, kako boste takšne in podobne težave rešili. 

Zavarujte svoje pakete: Kot že omenjeno, se lahko kateri izmed paketov na poti izgubi ali poškoduje. V kolikor so vrednosti paketov visoke, povprašajte poštnega izvajalca, kako jih lahko zavarujete.

Lokalnim podpornikom ponudite možnost osebne dostave ali prevzema: Na ta način boste prihranili pri stroških pošiljanja, obenem pa srečali nekatere podpornike, ki so že od samega začetka verjeli v vas in vaš produkt. 

Pozanimajte se o stroških davkov in carine: Zelo pomembno je, da že vnaprej natančno veste, koliko bodo znašali stroški za davke in carino. In to ne glede na to, ali pošiljate v domačo državo ali pa drugod po svetu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje