Slovenske ekipe predstavljajo Kickstarter iz prve roke

Na platformah za množično financiranje smo Slovenci precej domači. Lani smo zagnali prek 100 kampanj, zajeten kup ekip, ki bodo na tak način iskala zagonska sredstva, lahko pričakujemo tudi letos. Je med njimi tudi vaša? Z izkušnjami vam lahko pomagajo ekipe, ki so se na ta način že predstavljale.
Slovenske ekipe predstavljajo Kickstarter iz prve roke

Na dogodku Gremo na Kickstarter, ki bo 10. marca, bodo svoje izkušnje delile ekipe The Kiwi Factory, ki razvija Bluejay (produkt na sliki), Twistear in Fret Friend (Vir slike: Bluejay).

Trenutno se na platformi Kickstarter predstavlja vsaj šest slovenskih ekip (pri čemer nismo upoštevali tistih, ki so v svojih kampanjah za lokacijo navedli Slovenijo). Ena je zastavljeni cilj že presegla – pripomoček, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta. T-Holder se je sicer z navdušenci nad množičnim financiranjem spoznal že lani na IndieGoGu, a kampanja ni bila uspešna. Mladenič Nik Vene, ki je zasnoval omenjeni pripomoček, je v času pisanja prepričal že več kot 1.100 podpornikov in zbral prek 36.200 dolarjev. Zastavljeni cilj je presegel za več kot 12-krat.

Vabljeni na dogodek Gremo na Kickstarter >>

Med naborom kampanj, ki trenutno prepričujejo podpornike, najdemo tudi tisto, za katero stojijo brata Berce in Klemen Lorber. Za vse tri bi lahko rekli, da so stari znanci Kickstarterja. Namreč, Lorber je sodeloval pri ležalniku Leano, ki se je na Kickstarterju uspešno predstavil lani spomladi. Tim in Žiga pa sta se predstavila z namizno igro Tracker Board Game že dve leti nazaj. »Pred kratkim sem govoril z Žigo in mu rekel, da sploh ne vem, kako sva dobila toliko podpornikov pri prvi kampanji,« nam je pred tedni zaupal mlajši brat, Tim, v intervjuju Fret Friend: za začetnike in prave kitariste. Pri tokratni kampanji so stari mački množičnega financiranja ubrali drugačno pot. Vse večji izziv namreč postaja marketinški pristop. Svoje izkušnje po prvih dneh kampanje in nasvete, kako nabirati bazo, bodo delili tudi z nami.

Projekt lahko podprete tukaj >>

»Za uspeh potrebujete medije!«

Če vas mika kampanja na Kickstarterju, vas je gotovo že spreletelo vprašanje, kako se sploh lotiti kampanje. Start kampanje je izredno pomemben, pravi Nina Lorber, članica ekipe Twistear. Ne samo za projekt, ampak tudi za motivacijo ekipe, dodaja. »Nam so pomagali prijatelji in znanci. Vsekakor pa to ni dovolj. Za uspeh potrebujete medije, podporo na družabnih omrežjih in denarna sredstva za oglaševanje. Brez tega ne gre. Ekipa Twistear je razvila slušalke, ki jih zaznamuje inovativen, dvojni navijalni sistem. Z njim si lahko uporabnik nastavi položaj slušalke tako, da najbolj ustreza posamezni situaciji ali športni aktivnosti.

Ekipa, ki se je z množičnim financiranjem spoznala že v preteklosti, in sicer na lastnem portalu za množično financiranje, je doživela dober začetek. Slušalke je do zdaj podprlo več kot 200 podpornikov z več kot 6.800 dolarji. Do cilja 25 tisoč dolarjev jim lahko pomagate tudi vi – kampanjo Twistear lahko podprete tukaj.

Vas zanima, katere kampanje so zaznamovale lansko leto? O novem rekordu na platformah za množično financiranje smo pisali v članku Top 10 slovenskih Kickstarter kampanj.

Najprej marketing, šele nato razvoj

V teh dneh je zaživela še ena kampanja – Bluejay. Pametni nosilec za telefon, ki med funkcijami skriva tudi pomoč pri iskanju avtomobila, je zasnovala ekipa The Kiwi Factory. Poseben poudarek so dali na marketing, ki velja za enega od ključnih dejavnikov za uspešno kampanjo.

Njihova kampanja je posebna predvsem zato, ker so se lotili marketinga še pred razvojem. »Aprila smo se začeli spogledovati, želeli smo narediti pametno luč za domove, ki bi omogočala medsebojno povezljivost med napravami. Moji sodelavci so vsi moški, ki se nadvse radi pogovarjajo o avtomobilih. Odraščali so ob maketah. Med seboj smo se radi zbadali, da ima sogovornik sicer pametni telefon, a neumen avto. Ugotovili smo, da obstaja že veliko rešitev za domove, naprav za udobnejšo vožnjo pa ne. Avtomobilistična industrija ima tudi počasnejši cikel kot industrija pametnih telefonov. Redkeje menjamo avtomobile, kot pametne telefoneMaja Voje opisuje začetke ideje Blujeya. Sledili so meseci raziskovanja trga, anketiranja potrošnikov in pivotiranja.

Kampanjo Bluejay lahko podprete tukaj >>

»Med raziskovanjem trga smo ugotovili, da se za produkt zanimajo predvsem avtomobilistični navdušenci iz ZDA, stari od 25 do 35 let. Zanimata jih znamka Tesla in oddaja Top Gear,« dodaja.

In še ena zanimivost kampanje Bluejay, ki je že na 75 odstotkih cilja: na Kickstarterju so si kampanjo želeli zagnati že dan prej. Tudi to boste lahko izvedeli 10. marca na dogodku Gremo na Kickstarter.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje