Slovenske ekipe predstavljajo Kickstarter iz prve roke

Na platformah za množično financiranje smo Slovenci precej domači. Lani smo zagnali prek 100 kampanj, zajeten kup ekip, ki bodo na tak način iskala zagonska sredstva, lahko pričakujemo tudi letos. Je med njimi tudi vaša? Z izkušnjami vam lahko pomagajo ekipe, ki so se na ta način že predstavljale.
Slovenske ekipe predstavljajo Kickstarter iz prve roke

Na dogodku Gremo na Kickstarter, ki bo 10. marca, bodo svoje izkušnje delile ekipe The Kiwi Factory, ki razvija Bluejay (produkt na sliki), Twistear in Fret Friend (Vir slike: Bluejay).

Trenutno se na platformi Kickstarter predstavlja vsaj šest slovenskih ekip (pri čemer nismo upoštevali tistih, ki so v svojih kampanjah za lokacijo navedli Slovenijo). Ena je zastavljeni cilj že presegla – pripomoček, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta. T-Holder se je sicer z navdušenci nad množičnim financiranjem spoznal že lani na IndieGoGu, a kampanja ni bila uspešna. Mladenič Nik Vene, ki je zasnoval omenjeni pripomoček, je v času pisanja prepričal že več kot 1.100 podpornikov in zbral prek 36.200 dolarjev. Zastavljeni cilj je presegel za več kot 12-krat.

Vabljeni na dogodek Gremo na Kickstarter >>

Med naborom kampanj, ki trenutno prepričujejo podpornike, najdemo tudi tisto, za katero stojijo brata Berce in Klemen Lorber. Za vse tri bi lahko rekli, da so stari znanci Kickstarterja. Namreč, Lorber je sodeloval pri ležalniku Leano, ki se je na Kickstarterju uspešno predstavil lani spomladi. Tim in Žiga pa sta se predstavila z namizno igro Tracker Board Game že dve leti nazaj. »Pred kratkim sem govoril z Žigo in mu rekel, da sploh ne vem, kako sva dobila toliko podpornikov pri prvi kampanji,« nam je pred tedni zaupal mlajši brat, Tim, v intervjuju Fret Friend: za začetnike in prave kitariste. Pri tokratni kampanji so stari mački množičnega financiranja ubrali drugačno pot. Vse večji izziv namreč postaja marketinški pristop. Svoje izkušnje po prvih dneh kampanje in nasvete, kako nabirati bazo, bodo delili tudi z nami.

Projekt lahko podprete tukaj >>

»Za uspeh potrebujete medije!«

Če vas mika kampanja na Kickstarterju, vas je gotovo že spreletelo vprašanje, kako se sploh lotiti kampanje. Start kampanje je izredno pomemben, pravi Nina Lorber, članica ekipe Twistear. Ne samo za projekt, ampak tudi za motivacijo ekipe, dodaja. »Nam so pomagali prijatelji in znanci. Vsekakor pa to ni dovolj. Za uspeh potrebujete medije, podporo na družabnih omrežjih in denarna sredstva za oglaševanje. Brez tega ne gre. Ekipa Twistear je razvila slušalke, ki jih zaznamuje inovativen, dvojni navijalni sistem. Z njim si lahko uporabnik nastavi položaj slušalke tako, da najbolj ustreza posamezni situaciji ali športni aktivnosti.

Ekipa, ki se je z množičnim financiranjem spoznala že v preteklosti, in sicer na lastnem portalu za množično financiranje, je doživela dober začetek. Slušalke je do zdaj podprlo več kot 200 podpornikov z več kot 6.800 dolarji. Do cilja 25 tisoč dolarjev jim lahko pomagate tudi vi – kampanjo Twistear lahko podprete tukaj.

Vas zanima, katere kampanje so zaznamovale lansko leto? O novem rekordu na platformah za množično financiranje smo pisali v članku Top 10 slovenskih Kickstarter kampanj.

Najprej marketing, šele nato razvoj

V teh dneh je zaživela še ena kampanja – Bluejay. Pametni nosilec za telefon, ki med funkcijami skriva tudi pomoč pri iskanju avtomobila, je zasnovala ekipa The Kiwi Factory. Poseben poudarek so dali na marketing, ki velja za enega od ključnih dejavnikov za uspešno kampanjo.

Njihova kampanja je posebna predvsem zato, ker so se lotili marketinga še pred razvojem. »Aprila smo se začeli spogledovati, želeli smo narediti pametno luč za domove, ki bi omogočala medsebojno povezljivost med napravami. Moji sodelavci so vsi moški, ki se nadvse radi pogovarjajo o avtomobilih. Odraščali so ob maketah. Med seboj smo se radi zbadali, da ima sogovornik sicer pametni telefon, a neumen avto. Ugotovili smo, da obstaja že veliko rešitev za domove, naprav za udobnejšo vožnjo pa ne. Avtomobilistična industrija ima tudi počasnejši cikel kot industrija pametnih telefonov. Redkeje menjamo avtomobile, kot pametne telefoneMaja Voje opisuje začetke ideje Blujeya. Sledili so meseci raziskovanja trga, anketiranja potrošnikov in pivotiranja.

Kampanjo Bluejay lahko podprete tukaj >>

»Med raziskovanjem trga smo ugotovili, da se za produkt zanimajo predvsem avtomobilistični navdušenci iz ZDA, stari od 25 do 35 let. Zanimata jih znamka Tesla in oddaja Top Gear,« dodaja.

In še ena zanimivost kampanje Bluejay, ki je že na 75 odstotkih cilja: na Kickstarterju so si kampanjo želeli zagnati že dan prej. Tudi to boste lahko izvedeli 10. marca na dogodku Gremo na Kickstarter.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , ,