Slovenske ekipe predstavljajo Kickstarter iz prve roke

Na platformah za množično financiranje smo Slovenci precej domači. Lani smo zagnali prek 100 kampanj, zajeten kup ekip, ki bodo na tak način iskala zagonska sredstva, lahko pričakujemo tudi letos. Je med njimi tudi vaša? Z izkušnjami vam lahko pomagajo ekipe, ki so se na ta način že predstavljale.
Slovenske ekipe predstavljajo Kickstarter iz prve roke

Na dogodku Gremo na Kickstarter, ki bo 10. marca, bodo svoje izkušnje delile ekipe The Kiwi Factory, ki razvija Bluejay (produkt na sliki), Twistear in Fret Friend (Vir slike: Bluejay).

Trenutno se na platformi Kickstarter predstavlja vsaj šest slovenskih ekip (pri čemer nismo upoštevali tistih, ki so v svojih kampanjah za lokacijo navedli Slovenijo). Ena je zastavljeni cilj že presegla – pripomoček, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta. T-Holder se je sicer z navdušenci nad množičnim financiranjem spoznal že lani na IndieGoGu, a kampanja ni bila uspešna. Mladenič Nik Vene, ki je zasnoval omenjeni pripomoček, je v času pisanja prepričal že več kot 1.100 podpornikov in zbral prek 36.200 dolarjev. Zastavljeni cilj je presegel za več kot 12-krat.

Vabljeni na dogodek Gremo na Kickstarter >>

Med naborom kampanj, ki trenutno prepričujejo podpornike, najdemo tudi tisto, za katero stojijo brata Berce in Klemen Lorber. Za vse tri bi lahko rekli, da so stari znanci Kickstarterja. Namreč, Lorber je sodeloval pri ležalniku Leano, ki se je na Kickstarterju uspešno predstavil lani spomladi. Tim in Žiga pa sta se predstavila z namizno igro Tracker Board Game že dve leti nazaj. »Pred kratkim sem govoril z Žigo in mu rekel, da sploh ne vem, kako sva dobila toliko podpornikov pri prvi kampanji,« nam je pred tedni zaupal mlajši brat, Tim, v intervjuju Fret Friend: za začetnike in prave kitariste. Pri tokratni kampanji so stari mački množičnega financiranja ubrali drugačno pot. Vse večji izziv namreč postaja marketinški pristop. Svoje izkušnje po prvih dneh kampanje in nasvete, kako nabirati bazo, bodo delili tudi z nami.

Projekt lahko podprete tukaj >>

»Za uspeh potrebujete medije!«

Če vas mika kampanja na Kickstarterju, vas je gotovo že spreletelo vprašanje, kako se sploh lotiti kampanje. Start kampanje je izredno pomemben, pravi Nina Lorber, članica ekipe Twistear. Ne samo za projekt, ampak tudi za motivacijo ekipe, dodaja. »Nam so pomagali prijatelji in znanci. Vsekakor pa to ni dovolj. Za uspeh potrebujete medije, podporo na družabnih omrežjih in denarna sredstva za oglaševanje. Brez tega ne gre. Ekipa Twistear je razvila slušalke, ki jih zaznamuje inovativen, dvojni navijalni sistem. Z njim si lahko uporabnik nastavi položaj slušalke tako, da najbolj ustreza posamezni situaciji ali športni aktivnosti.

Ekipa, ki se je z množičnim financiranjem spoznala že v preteklosti, in sicer na lastnem portalu za množično financiranje, je doživela dober začetek. Slušalke je do zdaj podprlo več kot 200 podpornikov z več kot 6.800 dolarji. Do cilja 25 tisoč dolarjev jim lahko pomagate tudi vi – kampanjo Twistear lahko podprete tukaj.

Vas zanima, katere kampanje so zaznamovale lansko leto? O novem rekordu na platformah za množično financiranje smo pisali v članku Top 10 slovenskih Kickstarter kampanj.

Najprej marketing, šele nato razvoj

V teh dneh je zaživela še ena kampanja – Bluejay. Pametni nosilec za telefon, ki med funkcijami skriva tudi pomoč pri iskanju avtomobila, je zasnovala ekipa The Kiwi Factory. Poseben poudarek so dali na marketing, ki velja za enega od ključnih dejavnikov za uspešno kampanjo.

Njihova kampanja je posebna predvsem zato, ker so se lotili marketinga še pred razvojem. »Aprila smo se začeli spogledovati, želeli smo narediti pametno luč za domove, ki bi omogočala medsebojno povezljivost med napravami. Moji sodelavci so vsi moški, ki se nadvse radi pogovarjajo o avtomobilih. Odraščali so ob maketah. Med seboj smo se radi zbadali, da ima sogovornik sicer pametni telefon, a neumen avto. Ugotovili smo, da obstaja že veliko rešitev za domove, naprav za udobnejšo vožnjo pa ne. Avtomobilistična industrija ima tudi počasnejši cikel kot industrija pametnih telefonov. Redkeje menjamo avtomobile, kot pametne telefoneMaja Voje opisuje začetke ideje Blujeya. Sledili so meseci raziskovanja trga, anketiranja potrošnikov in pivotiranja.

Kampanjo Bluejay lahko podprete tukaj >>

»Med raziskovanjem trga smo ugotovili, da se za produkt zanimajo predvsem avtomobilistični navdušenci iz ZDA, stari od 25 do 35 let. Zanimata jih znamka Tesla in oddaja Top Gear,« dodaja.

In še ena zanimivost kampanje Bluejay, ki je že na 75 odstotkih cilja: na Kickstarterju so si kampanjo želeli zagnati že dan prej. Tudi to boste lahko izvedeli 10. marca na dogodku Gremo na Kickstarter.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje