Slovenski samonapihljiv sup presegel zastavljeni cilj!
Kampanja SipaBoards je uspešna, ekipa je slab mesec pred koncem kampanje že dosegla zastavljeni cilj (Vir slike: SipaBoards).
Omenjena odpora pomeni, da bodo samonapihljivi supi nove generacije zaživeli, saj je ekipa presegla zastavljeni cilj. Podporniki pa naj bi po trenutnih napovedih supe pred vrata prejeli prej, kot je ekipa sprva napovedovala – namesto oktobra že avgusta, tako da bo večji del podpornikov supe lahko preizkusilo še letos.
Ekipa si je za cilj zastavila 100 tisoč dolarjev, glede na to, da kampanja traja do 20. maja, pa se bo kup podpore zagotovo še povečal (v času pisanja članka je ekipa zbrala 108 tisoč dolarjev podpore). Spletna stran KickTraq kaže, da je projekt prvi dan podprlo 29 podpornikov, drugi dan 10, potem pa je sledilo večdnevno obdobje, ko ga je podprlo največ 5 podpornikov. Zadnji teden je kampanja očitno dobila nov pospešek, k še večjemu zanimanju pa bi znalo prispevati tudi dejstvo, da je kampanja že uspela. KickTraq napoveduje, da bo ekipa končala kampanjo z 184 tisoč dolarji podpore.
Podporniki lahko izbirajo med tremi oblikami SipaBoards Air. All-Rounder je primeren za vse starosti uporabnikov, prav tako za uporabo niso zahtevana posebna znanja, medtem ko je Cruiser najhitrejši model, pa je model Balance primernejši za tiste, ki si želijo ustaviti čas sredi zvoka valov in narave. Model Balance, ki je bolj zaobljene oblike, je primeren tudi za izvajanje joge.
Podporniki lahko izbirajo med tremi vrstami supov, ki jih bodo po najnovejših napovedih prejeli že avgusta in ne oktobra, kot je ekipa sprva načrtovala (Vir slike: SipaBoards).
Sup nove generacije se napihne sam, v petih minutah. Njegov neločljiv del je kompresor, ki ga poganja snemljiva baterija. Z zgolj enim polnjenjem le-te lahko izvedemo več polnjenj supa. Več o novem modelu in kampanji pa v članku Slovenski SipaBoards znova na Kickstarterju.
SipaBoards se je na Kickstarterju uspešno predstavil že lani, in sicer s prvim samonapihljivim in električnim napajanim supom. Ta je imel za razliko od letošnjega tudi električni motor, ki je služil kot pomožni pogon, bil pa je tudi dražji. Ekipa si je lani za cilj zastavila 150 tisoč dolarjev, ki ga je dosegla 15 dni pred zaključkom kampanje. Skupno je lani zbrala 344 tisoč dolarjev.