Slovenski startup Kinestica prejel financiranje
Ljubljanski startup bo združil tehnologijo zajema gibanja z navidezno resničnostjo in spletno platformo (Vir slike: Kinestica).
S projektom Homer bodo člani startupa, katerega vizija je izboljšanje kakovosti življenja po nevroloških obolenjih, med katere prištevamo tudi možgansko kap, združili tehnologijo zajema gibanja z navidezno resničnostjo in spletno platformo. »Terapija bo podprta z igrami v navidezni resničnosti, ki jih bo pacient upravljal s premikanjem svojih okončin. Terapevt bo lahko prek spletne platforme sledil terapiji in jo prilagajal posamezniku. Homer bo tako povečal intenzivnost terapije v najbolj ključnih fazah rehabilitacije,« pojasnjuje ekipa Kinestica.
Terapevti do boljšega sprejemanja odločitev
Prepričani so, da prinaša prednost za pacienta z vidika intenzivne rehabilitacije, »ki zagotavlja boljše rezultate kot trenutna praksa«. Med prednosti terapije prištevajo tudi večjo stopnjo samostojnosti, manjše stroške in boljše sprejemanje odločitev zaradi objektivnega ocenjevanja pacientov, ki je terapevtom dostopno prek platforme e-zdravja.
Večina preživelih brez primerne oskrbe
Projekt Kinestice se danes že uporablja, in sicer kot pripomoček za klinično uporabo Bimeo Pro, ki ga v Sloveniji uporabljajo v URI Soča in Thermani Laško. V podjetju opažajo, da prihaja do rasti števila prizadetih tudi zaradi staranja prebivalstva, kot tudi rasti števila preživelih zaradi boljše oskrbe v akutni fazi. Dodajajo, da stagniranje števila terapevtov povzroča resne težave v dostopu do rehabilitacije, zato več kot 75 odstotkov preživelih živi s posledicami in brez primerne oskrbe v najbolj pomembnih fazah okrevanja.
Sredstva bodo romala v raziskave, razvoj in marketing
Pridobljeni SME instrument pomaga malim in srednje velikim podjetjem z velikim potencialom pri razvoju inovativnih izdelkov, ki so pripravljeni na soočenje z globalno konkurenco. V startupu priznavajo, da se s pridobljenim financiranjem SME instrumenta (višino sredstev ekipa ne razkriva) približujejo svoji viziji. »Sredstva bomo uporabili za pripravo konkretnega in jasnega načrta raziskav, razvoja in marketinških aktivnosti, da bo Homer hitro in učinkovito prišel do tistih, ki ga najbolj potrebujejo,« razloži Aleš Hribar iz podjetja Kinestica.