Smo Slovenci zvesti blagovnim znamkam?

V zadnjih letih se vse bolj spodbuja kupovanje domačih blagovnih znamk, saj se s tem spodbuja domače gospodarstvo, povečuje število delovnih mest in zmanjšuje brezposelnost. So se naše nakupne navade za to kaj spremenile?
Smo Slovenci zvesti blagovnim znamkam?

Veste, da je Slovencev, ki posegajo po slovenskih znamkah, tudi če je njihova cena višja, vse več (Vir slike: Pixabay)?

Če pogledamo grafiko rezultatov Trženjskega monitorja Društva za marketing Slovenije, lahko vidimo, da je v zadnjih dveh letih prišlo do občutnih sprememb. Slovenci vse pogosteje posežemo po slovenskih znamkah, tudi če je njihova cena nekoliko višja. V dveh letih se je delež kupcev v tem segmentu povečal za 10 odstotnih točk.

Kakšen odnos do strank smo imeli Slovenci v lanskem letu? (Vir slike: Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije)

Pogosteje tudi kupujemo po znamkah, ki imajo oznako za ekološko oziroma BIO predelavo. Odstotek se je v zadnjih dveh letih povečal za 9 točk, največji skok je naredil v zadnjem letu. Pogosteje tudi posegamo po znamkah, ki imajo katero od oznak za višjo ali posebno kakovost (24 odstotkov).

Na sliki prikaz, kako se je odnos Slovencev do znamk spremenil v zadnjih dveh letih (Vir slike: Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije).

Za konec pa še odgovorimo na vprašanje, ki je zastavljeno v naslovu članka: ali smo zvesti blagovnim znamkam. Odstotek tistih, ki se imajo za zveste blagovnih znamkam, je iz leta v leto manj. Dve leti manj so se tako opredelili skoraj trije od desetih (28 odstotkov), danes pa le še dva (23 odstotkov).

Vir: Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Marsikdo si ob hkratni omembi domene in blagovne znamke predstavlja, da zaščita blagovne znamke avtomatično zajema tudi zaščito istoimenske domene. Temu seveda ni tako, v članku pa vam razkrivamo zakaj. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Stranka, ki smo ji pomagali pri registraciji blagovne znamke, nas je opozorila na ponoven poskus prevare, s katerim se je soočila kmalu po vložitvi zahtevka za registracijo. Preberite več >>

Kako izberemo firmo in blagovno znamko za svoje podjetje?

Kako izberemo firmo in blagovno znamko za svoje podjetje?

Predpogoj za ustanovitev podjetja je, da si ustanovitelji izberejo firmo družbe. Kljub splošnemu prepričanju firma ni sinonim za podjetje ali gospodarsko družbo, ampak je le označba podjetja. Firma pomeni ime družbe, ki navzven predstavlja podjetje in služi identifikaciji. Preberite več >>

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Kako učinkovito pa vi (in ali sploh) upravljate z intelektualno lastnino?

Pred časom je bila na slovenski televiziji predvajana zgodba o težavah slovenskega podjetja zaradi kraje intelektualne lastnine (podatkovne baze) s strani študenta, ki je v podjetju delal. Menite, da je to edini primer? Še zdaleč ne. Preberite več >>

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

Blagovna znamka predstavlja pomemben del strategije poslovanja podjetja. A kršitve pravic intelektualne lastnine so pogoste, zato pogosto prihaja do sporov. Preberite več >>

Registracija patenta

Registracija patenta

Patent je zakonsko zaščitena in izključna pravica do gospodarskega izkoriščanja izuma, ki je ozemeljsko in časovno omejena. Takšno pravico prijavitelju patenta dodeli državni organ, kar za prijavitelja patenta pomeni določene pravice. Preberite več >>

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Blagovna znamka za večjo prepoznavnost podjetja

Kaj je tisto, kar naredi podjetje prepoznavno? Seveda lahko na tem področju takoj naštejemo kar nekaj dejavnikov, ki so ključnega pomena pri utrjevanju slovesa podjetja na konkurenčnem trgu. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Ustanovili ste podjetje, morda celo registrirali blagovno znamko, a .com različica vaše firme je na spletu že zasedena. Kako lahko pridobite .com domeno, čeprav je že zasedena vam bomo pojasnili v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje