Snapchat se pripravlja na prvo javno ponudbo delnic!

Snovalci aplikacije, ki omogoča deljenje fotografij in video posnetkov, ki izginejo v nekaj sekundah, se intenzivno pripravlja na prvo ponudbo delnic. Po trenutnih ocenah poznavalcev je startup Snap vreden vsaj 25 milijard dolarjev.
Snapchat se pripravlja na prvo javno ponudbo delnic!

Snapchat naj bi IPO izvedel marca prihodnje leto (Vir slike: YouTube).

Analitiki ocenjujejo, da bi lahko bila Snapchatova prva javno ponudba delnic (ang. IPO) daleč največja v zgodovini. Spomnimo, zdajšnji rekord drži kitajski spletni velikan Alibaba, ki se je s prvo javno ponudbo delnic na ameriških tleh predstavil pred dvema letoma. Prvotna cena delnic Alibabe je takrat znašala med 66 in 68 dolarji, konec dneva pa končala na 93,89 dolarjih.

IPO, vreden vsaj 25 milijard dolarjev, bo precej višji od zadnje uradne valuacije Snapchata. Po zadnjih podatkih je ocenjen na 17,81 milijard dolarjev, ocena pa temelji na 1,81-milijardni investicijski rundi iz letošnjega maja. Če so napovedi resnične, bo Snapchatov IPO največji po tem, ko se je leta 2014 na ameriški borzi predstavil kitajski Alibaba.

IPO že marca?

Startup, na čelu katerega je Evan Spiegel, govoric o IPO ne želi komentirati. Novica o Snapchatovi IPO sicer prihaja v času, ko podjetja, kot sta Square in Box, ki sta se predstavila na borzi pred dvema letoma, trgujeta pod tržno vrednostjo.

Njegova vrednost je precej narasla v zadnjih letih, v prihodnjem letu pa bo še okrepil rast prihodkov iz oglaševanja. Analitiki iz eMarketerja napovedujejo, da se bo oglaševalski izkupiček v naslednjem letu zavihtel do milijarde dolarjev.

Letos že 58 milijonov ameriških uporabnikov

Leta 2014 se je izkupiček od oglaševanja vrtel okoli 3,1 milijona dolarjev, kažejo finančni dokumenti Snapchata. Vzporedno z rastjo oglaševalskega izkupička bo rasla tudi njegova baza uporabnikov, se glasijo napovedi analitikov. Samo na tleh ZDA naj bi do konca letošnjega leta našteli kar 58,6 milijona uporabnikov, rast pa se bo nadaljevala tudi v prihodnjem letu. Po napovedih eMarketerja bo rast na ameriških tleh prihodnje leto 13,6-odstotna.

Snapchat so soustanovili Evan Spiegel, Reggie Brown in Bobby Murphy v študijskih letih, zaradi česar so ga tudi opustili. Snapchat s svojimi funkcijami izziva dejstvo, da vse, kar damo na splet, ostane tam. Uporabniki ga uporabljajo (tudi) za deljenje svojih nerodnih fotografij in posnetkov, za katere jim ni treba skrbeti, da bi imele dolgoročne posledice (obstajajo sicer izjeme, a to je vodilo Snapchata). Če njegov prijatelj naredi posnetek zaslona z njihovo fotografijo, je o tem uporabnik obveščen.

Snapchat poleg svoje glavne ideje mnoge privlači tudi zaradi nenehnega dodajanja novih filtrov. To je tudi razlog, zakaj se uporabniki vračajo, da preizkusijo nekaj novega. Julija letos je Snapchat za 131 milijonov dolarjev kupil startup Bitstrips in njegovo storitev Bitmoji, zato lahko uporabniki pričakujejo nove emoje.

Aplikacija je najbolj priljubljena med najstniki, ki so naveličani omrežij, kot je Facebook. Na slednjem so prisotni starši, učitelji in starejši bratje ter sestre. S Snapchatom pa se lahko izolirajo znotraj virtualnega sveta, ki si ga ustvarijo po lastnem izboru.

Leta 2012 je podoben korak naredil tudi Facebook. Takrat je njegova prva javna ponudba delnic ob izhodiščni ceni 38 dolarjev veljala za največjo prvo javno ponudbo v tehnološkem sektorju do tedaj.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Največji nemški letalski prevoznik Lufthansa se je povezal s švicarskim podjetjem z namenom, da bi tehnologijo Ethereum prenesel v letalsko industrijo. Preberite več >>

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Pasti investicijskih pogodb

Pasti investicijskih pogodb

Eden najbolj pomembnih trenutkov v razvoju zagonskega podjetja je sklenitev prve pogodbe o zunanji investiciji. Začne se namreč novo poglavje, v podjetje pa neredko vstopijo novi akterji, zunanji investitorji, s čimer se odprejo nove priložnosti in prerazporedi dosedanji režim. Preberite več >>

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Skrbni pregled (angl. due diligence) je storitev, ki jo opravljajo odvetniške, svetovalne, računovodske in druge pisarne oziroma podjetja, da naročnika podrobno seznanijo s poslovanjem in finančnimi tveganji drugega podjetja. Preberite več >>

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje