Spletni trgovci, ste pripravljeni na črni petek in kiber ponedeljek?

Dan po tem, ko Američani režejo purane, so tamkajšnje trgovine polne. Vzrok je črni petek, največji ameriški trgovski praznik. Na dan trgovci ponudijo številne popuste, Američani pa z veseljem odpirajo denarnice in v povprečju zapravijo tudi 500 evrov. Zakaj je ta dan pomemben tudi za Slovence?
Spletni trgovci, ste pripravljeni na črni petek in kiber ponedeljek?

Na črni petek trgovci ponudijo ekskluzivne popuste. Ste se že pripravili (Vir slike: YouTube)?

Trgovci se na ta praznik, ki ga praznujejo že od leta 1939, dobro pripravijo. Priprave, ki potekajo nekaj tednov, zahtevajo tudi okrepljene delavske vrste. Lani so Američani, ki so na ponudbe trgovcev čakali tudi pred trgovinami, zapravili na desetine milijard dolarjev.

»Po podatkih portala Us News je lani na ta dan v fizičnih in spletnih trgovinah nakupovalo kar 55 odstotkov Američanov, torej 136 milijonov potrošnikov. Zapravili so 2,4 milijarde dolarjev, delež nakupov na spletu pa se je v primerjavi z letom 2013 povečal za 25 odstotkov,« piše Danica Omrčen na Shoppers Mind – sMind.si.

Tudi do 80-odstotni porast prodaje

Številni ameriški prazniki, tudi črni petek so postali stalnica tudi v Evropi in Sloveniji. Prednost je povečana prodaja: v Franciji so trgovci pred dvema letoma na črni petek zabeležili več kot 80-odstotno rast prodaje v primerjavi z dnem prej, pojasnjuje Omrčnova.

Več prodaje na isti dan

Izpostavlja pa še eno spletno različico trgovskega praznika. To je kiber ponedeljek (ang. Cyber Monday), dan, ko trgovci ponudijo zgodnje novoletne nakupe po privlačnih popustih. Kiber ponedeljek se zgodi le dva dni po črnem petku, ko je nakupovalnica mrzlica na vrhuncu. »Na blogu Criteo pišejo, da so lani na cyber ponedeljek nekateri evropski trgovci prodali tudi do 70 odstotkov več kot pretekla leta, ko na ta dan niso pripravii posebnih ponudb,« pojasnjuje.

Spletni trgovec se mora prilagoditi

»Veš, da bodo isti korak naredili tudi drugi, zato moraš kot spletni trgovec najti neko prednost pred njimi, da sploh prideš do kupca v tem času obdarovanj,« pravi Jelena Rašula, vodja digitalnega marketinga pri Ceneje.si. Cena je zagotovo eden od dejavnikov, ki jih mora spletni trgovec prilagoditi v tem obdobju, da sploh lahko pride zraven.

Kako se črni petek obrestuje slovenskim spletnim trgovcem?

Primerjava, ki so jo naredili pri Ceneje.si, kaže, da se ameriški trgovski prazniki obrestujejo tudi slovenskim spletnim trgovcem. Po besedah Rašule, se na ta dan spletnim trgovcem promet poveča za od 30 do 40 odstotkov. Najbolj prodajani izdelki na ta dan so oblačila, modni dodatki, obutev in tehnika.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje