Spletni trgovci, ste pripravljeni na črni petek in kiber ponedeljek?

Dan po tem, ko Američani režejo purane, so tamkajšnje trgovine polne. Vzrok je črni petek, največji ameriški trgovski praznik. Na dan trgovci ponudijo številne popuste, Američani pa z veseljem odpirajo denarnice in v povprečju zapravijo tudi 500 evrov. Zakaj je ta dan pomemben tudi za Slovence?
Spletni trgovci, ste pripravljeni na črni petek in kiber ponedeljek?

Na črni petek trgovci ponudijo ekskluzivne popuste. Ste se že pripravili (Vir slike: YouTube)?

Trgovci se na ta praznik, ki ga praznujejo že od leta 1939, dobro pripravijo. Priprave, ki potekajo nekaj tednov, zahtevajo tudi okrepljene delavske vrste. Lani so Američani, ki so na ponudbe trgovcev čakali tudi pred trgovinami, zapravili na desetine milijard dolarjev.

»Po podatkih portala Us News je lani na ta dan v fizičnih in spletnih trgovinah nakupovalo kar 55 odstotkov Američanov, torej 136 milijonov potrošnikov. Zapravili so 2,4 milijarde dolarjev, delež nakupov na spletu pa se je v primerjavi z letom 2013 povečal za 25 odstotkov,« piše Danica Omrčen na Shoppers Mind – sMind.si.

Tudi do 80-odstotni porast prodaje

Številni ameriški prazniki, tudi črni petek so postali stalnica tudi v Evropi in Sloveniji. Prednost je povečana prodaja: v Franciji so trgovci pred dvema letoma na črni petek zabeležili več kot 80-odstotno rast prodaje v primerjavi z dnem prej, pojasnjuje Omrčnova.

Več prodaje na isti dan

Izpostavlja pa še eno spletno različico trgovskega praznika. To je kiber ponedeljek (ang. Cyber Monday), dan, ko trgovci ponudijo zgodnje novoletne nakupe po privlačnih popustih. Kiber ponedeljek se zgodi le dva dni po črnem petku, ko je nakupovalnica mrzlica na vrhuncu. »Na blogu Criteo pišejo, da so lani na cyber ponedeljek nekateri evropski trgovci prodali tudi do 70 odstotkov več kot pretekla leta, ko na ta dan niso pripravii posebnih ponudb,« pojasnjuje.

Spletni trgovec se mora prilagoditi

»Veš, da bodo isti korak naredili tudi drugi, zato moraš kot spletni trgovec najti neko prednost pred njimi, da sploh prideš do kupca v tem času obdarovanj,« pravi Jelena Rašula, vodja digitalnega marketinga pri Ceneje.si. Cena je zagotovo eden od dejavnikov, ki jih mora spletni trgovec prilagoditi v tem obdobju, da sploh lahko pride zraven.

Kako se črni petek obrestuje slovenskim spletnim trgovcem?

Primerjava, ki so jo naredili pri Ceneje.si, kaže, da se ameriški trgovski prazniki obrestujejo tudi slovenskim spletnim trgovcem. Po besedah Rašule, se na ta dan spletnim trgovcem promet poveča za od 30 do 40 odstotkov. Najbolj prodajani izdelki na ta dan so oblačila, modni dodatki, obutev in tehnika.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

37 osupljivih statistik o video marketingu

37 osupljivih statistik o video marketingu

Področje digitalnega trženja se hitro razvija. Trendi nakazujejo popularnost videa. Predstavljamo 37 zanimivih statistik, s katerimi lahko prepričate svoje nadrejene o smiselnosti vlaganja v to področje. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje