Spoznajte startup, ki omogoča procesiranje plačil znanim startupm

Uber, Airbnb in Netflix so le tri izmed velikih podjetij, ki se pri procesiranju svojih transakcij zanašajo na storitve mladega nizozemskega startupa Adyen. Javnosti razmeroma neznano podjetje že služi na stotine milijonov dolarjev.
Spoznajte startup, ki omogoča procesiranje plačil znanim startupm

Poslovni prostori v podjetju Adyan.

Startup Adyen med ljudmi ni poznan, kljub temu pa gre za mlado podjetje, ki že sodeluje s številnimi velikani, kot so na primer Uber, Airbnb in Netflix.

Vsako podjetje namreč potrebuje kvaliteten sistem za izvajanje in sprejemanje plačil in prav to je tisto, kar startup Adyen nudi. Kompleksnost in količina plačil, ki jih vsakodnevno izvajajo tudi v zelo velikih podjetjih in organizacijah, očitno nizozemskim razvijalcem ne predstavlja večjih težav, saj se za njihove storitve odloča čedalje več podjetij. 

Če želi uspeti, mora Adyen ostati neviden

Prodajalci v večini primerov ne želijo razglašati dejstva, da gre celoten plačilni promet med njimi in strankami skozi neko tretje podjetje,” je dejstvo o nevidnosti podjetja v splošni javnosti razjasnil Warren Hayashi, predsednik azijske podružnice startupa Adyen. “Bolj kot smo nevidni skozi celoten proces plačil, bolj so naročniki z nami zadovoljni,” je še dodal.

Očitno se omenjena poslovna strategija za podjetje še kako obnese, saj je zgolj v lanskem letu Adyen poskrbel za več kot 56 milijard dolarjev plačil, s tem pa je svoj zaslužek povečal na 371 milijonov dolarjev, dobiček pa na 45 milijonov dolarjev. 

Hitro rastoči startup kljub vsemu ostaja trden in stabilen

Podjetje je zgrajeno na trdnih temeljih, ki jih ni omajala niti hitra rast. Startup je namreč poleg Nizozemske fizično že prisoten tudi v Združenih državah Amerike, Braziliji, Veliki Britaniji, Singapurju, Nemčiji, Franciji, na Švedskem, V Španiji in na Kitajskem. 

Njegov potencial so že odkrili tudi nekateri investitorji, saj je podjetje že prejelo nekaj finančnih injekcij; med investitorji najdemo na primer podjetje Iconiq Capital, ki v svoji investitorski mreži vključuje številne znane podjetnike, med njimi tudi Facebookovega ustanovitelja Marka Zuckerberga in LinkedInovega ustanovitelja Reida Hoffmana. 

Vrednost startupa je trenutno ocenjena na 2,3 milijarde dolarjev, s tem pa se podjetje uvršča na šesto mesto med najdragocenejšimi evropskimi samorogi. 

Vir: Techinasia.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje