Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Avtor — 01.06.2016
Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke.
Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

S pomočjo ohranjanja odnosa s potencialnimi strankami boste izboljšali poslovanje svojega podjetja. (Vir slike: Pixabay)

  1. 50 % potencialnih strank bi lahko opravilo nakup, vendar tega še niso pripravljene storiti.
  2. Le okoli 5 % tržnikov uporablja celovito marketinško avtomatizacijo.
  3. Od 35 do 50 % strank opravi nakup pri ponudniku, ki na povpraševanje odgovori prvi.
  4. 79 % potencialnih strank nikoli ne opravi nakupa. Za slabo učinkovitost je pogosto odgovorno pomanjkanje ohranjanja odnosa s potencialnimi strankami.
  5. 61 % tržnikov, ki se ukvarjajo s poslovanjem med podjetji (B2B), pošlje vse pridobljene kontakte prodajnemu oddelku v podjetju. Vendar je le 27 % kontaktov kvalificiranih za nakup.
  6. Le 56 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, preveri pridobljene kontakte, preden jih posreduje prodajnemu podjetju.
  7. Kar 68 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ni natančno definiralo svojega prodajnega lijaka.
  8. Eden glavnih ciljev 57 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, je pretvorba preverjenih kontaktov v stranke.
  9. 65 % tržnikov, ki se ukvarjajo s poslovanjem med podjetji, ni vzpostavilo sistema ohranjanja in vzdrževanja odnosov s potencialnimi strankami.
  10. 79 % tržnikov ni vzpostavilo sistema ocenjevanja potencialnih strank.
  11. 34 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ohranja stik s potencialnimi strankami mesečno.
  12. 22 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ohranja stik s potencialnimi strankami tedensko.
  13. 15 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ohranja stik s potencialnimi strankami enkrat na četrtletje.
  14. 9 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ohranja stik s potencialnimi strankami dnevno.
  15. 34 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ohranja stik s potencialnimi strankami enkrat na leto.
  16. Podjetja, ki so uspešna pri ohranjanju odnosa s potencialnimi strankami, se lahko pohvalijo s 50 % večjo prodajo in 33-odstotnim znižanjem stroškov za ta namen.
  17. Stranke, s katerimi je podjetje že ustvarilo odnos (angl. nurtured leads), v povprečju opravijo za 47 % dražje nakupe kot stranke, s katerimi podjetje predhodno ni ustvarilo odnosa.
  18. Prihodek podjetij, ki avtomatizirajo ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami, se v obdobju od 6 do 9 mesecev poveča za 10 % ali več.
  19. 46 % tržnikov, ki so vzpostavili uspešen proces upravljanja potencialnimi strankami, se lahko pohvali s prodajnimi ekipami, ki stopijo v stik z več kot 75 % potencialnih strank, pridobljenih na podlagi trženja.
  20. 25 % tržnikov, ki so vzpostavili uspešen proces upravljanja s potencialnimi strankami, poroča, da prodajne ekipe stopijo v stik s potencialnimi strankami v roku enega dneva. Le 10 % tržnikov, ki niso vzpostavili uspešnega procesa upravljanja s potencialnimi strankami, se lahko pohvali z enakimi rezultati.
  21. Podjetja, ki so vzpostavila uspešen proces pridobivanja kontaktov in upravljanja s potencialnimi strankami, imajo kar 9,3 % višje prodajne dosežke.
  22. Relevantna elektronska sporočila prinašajo podjetjem kar 18-krat več dobička kot splošna elektronska sporočila.
  23. Individualizirana elektronska sporočila povečajo razmerje med kliki in prikazi za 14 %.
  24. Od prejemanja elektronskih sporočil, oblikovanih za ohranjanje stika s potencialnimi strankami, se odjavi malce več ljudi (1 %) kot od prejemanja individualiziranih sporočil (0,5 %). To dokazuje uspešnost tega procesa pri izločanju nekvalificiranih kontaktov iz prodajnega lijaka.
  25. V podjetjih, ki so uspešna pri ohranjanju odnosa s potencialnimi strankami, doseže kvoto 9 % več komercialistov.
  26. Stranke, s katerimi je podjetje že ustvarilo odnos, v povprečju povečajo priložnosti za prodajo kar za 20 % v primerjavi s strankami, s katerimi podjetje predhodno ni ustvarilo odnosa.

Vir: HubSpot

Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>


Oznake: ,