Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke.
Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

S pomočjo ohranjanja odnosa s potencialnimi strankami boste izboljšali poslovanje svojega podjetja. (Vir slike: Pixabay)

  1. 50 % potencialnih strank bi lahko opravilo nakup, vendar tega še niso pripravljene storiti.
  2. Le okoli 5 % tržnikov uporablja celovito marketinško avtomatizacijo.
  3. Od 35 do 50 % strank opravi nakup pri ponudniku, ki na povpraševanje odgovori prvi.
  4. 79 % potencialnih strank nikoli ne opravi nakupa. Za slabo učinkovitost je pogosto odgovorno pomanjkanje ohranjanja odnosa s potencialnimi strankami.
  5. 61 % tržnikov, ki se ukvarjajo s poslovanjem med podjetji (B2B), pošlje vse pridobljene kontakte prodajnemu oddelku v podjetju. Vendar je le 27 % kontaktov kvalificiranih za nakup.
  6. Le 56 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, preveri pridobljene kontakte, preden jih posreduje prodajnemu podjetju.
  7. Kar 68 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ni natančno definiralo svojega prodajnega lijaka.
  8. Eden glavnih ciljev 57 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, je pretvorba preverjenih kontaktov v stranke.
  9. 65 % tržnikov, ki se ukvarjajo s poslovanjem med podjetji, ni vzpostavilo sistema ohranjanja in vzdrževanja odnosov s potencialnimi strankami.
  10. 79 % tržnikov ni vzpostavilo sistema ocenjevanja potencialnih strank.
  11. 34 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ohranja stik s potencialnimi strankami mesečno.
  12. 22 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ohranja stik s potencialnimi strankami tedensko.
  13. 15 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ohranja stik s potencialnimi strankami enkrat na četrtletje.
  14. 9 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ohranja stik s potencialnimi strankami dnevno.
  15. 34 % podjetij, ki se ukvarjajo s poslovanjem z drugimi podjetji, ohranja stik s potencialnimi strankami enkrat na leto.
  16. Podjetja, ki so uspešna pri ohranjanju odnosa s potencialnimi strankami, se lahko pohvalijo s 50 % večjo prodajo in 33-odstotnim znižanjem stroškov za ta namen.
  17. Stranke, s katerimi je podjetje že ustvarilo odnos (angl. nurtured leads), v povprečju opravijo za 47 % dražje nakupe kot stranke, s katerimi podjetje predhodno ni ustvarilo odnosa.
  18. Prihodek podjetij, ki avtomatizirajo ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami, se v obdobju od 6 do 9 mesecev poveča za 10 % ali več.
  19. 46 % tržnikov, ki so vzpostavili uspešen proces upravljanja potencialnimi strankami, se lahko pohvali s prodajnimi ekipami, ki stopijo v stik z več kot 75 % potencialnih strank, pridobljenih na podlagi trženja.
  20. 25 % tržnikov, ki so vzpostavili uspešen proces upravljanja s potencialnimi strankami, poroča, da prodajne ekipe stopijo v stik s potencialnimi strankami v roku enega dneva. Le 10 % tržnikov, ki niso vzpostavili uspešnega procesa upravljanja s potencialnimi strankami, se lahko pohvali z enakimi rezultati.
  21. Podjetja, ki so vzpostavila uspešen proces pridobivanja kontaktov in upravljanja s potencialnimi strankami, imajo kar 9,3 % višje prodajne dosežke.
  22. Relevantna elektronska sporočila prinašajo podjetjem kar 18-krat več dobička kot splošna elektronska sporočila.
  23. Individualizirana elektronska sporočila povečajo razmerje med kliki in prikazi za 14 %.
  24. Od prejemanja elektronskih sporočil, oblikovanih za ohranjanje stika s potencialnimi strankami, se odjavi malce več ljudi (1 %) kot od prejemanja individualiziranih sporočil (0,5 %). To dokazuje uspešnost tega procesa pri izločanju nekvalificiranih kontaktov iz prodajnega lijaka.
  25. V podjetjih, ki so uspešna pri ohranjanju odnosa s potencialnimi strankami, doseže kvoto 9 % več komercialistov.
  26. Stranke, s katerimi je podjetje že ustvarilo odnos, v povprečju povečajo priložnosti za prodajo kar za 20 % v primerjavi s strankami, s katerimi podjetje predhodno ni ustvarilo odnosa.

Vir: HubSpot

Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Preberite več >>

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Preberite več >>

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun. Preberite več >>

Video: Dobra spletna stran je predpogoj za pridobivanje kupcev

Video: Dobra spletna stran je predpogoj za pridobivanje kupcev

Učinkovit lead generation je v veliki meri odvisen od dobro zastavljene spletne strani. Ta mora namreč omogočati, da čim večje število obiskovalcev (potencialnih kupcev) pusti svoj kontakt in podjetju tako omogoči, da jih kontaktira tudi v prihodnje. Preberite več >>

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zavedate se dejstva, da vsi obiskovalci vaše spletne strani še niso pripravljeni kupiti vašega izdelka. Če imate težave pri pretvarjanju obiska spletne strani v dejanske nakupe, v svoje delovanje vpeljite proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami. Preberite več >>

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Eden ključnih elementov uspešne spletne trženjske strategije je poleg sistema točkovanja potencialnih strank tudi vsebinsko trženje. V času, ko so kupci prezasičeni z oglasi in vedno bolj izobraženi, lahko prek vsebinskega trženja povečate prepoznavnost in vpliv svoje znamke. Preberite več >>

Oznake: