Ste podprli kakšnega od teh treh projektov?

Avtor — 14.11.2016
Na platformi IndieGoGo je kar precej vročih projektov. Nam so v oko padli projekti Solo Stove Bonfire, Fizzics Waytap in Skunklock. Prva dva sta presegla magično mejo milijon dolarjev in za več tisoč odstotkov presegla zastavljeni cilj.
Ste podprli kakšnega od teh treh projektov?

Dve kampanji sta že končali, ena pa še traja. Jo boste podprli? (Vir slike: IndieGoGo)

Pivo v zadnjih letih doživlja nov preporod. V ospredju je sama izkušnja ob pitju, gostinci nam vse bolj poskušajo približati nove okuse in s tem sam način serviranja.

Fizzics Waytap za svež okus piva ne glede na to, od kod prihaja pivo. Pivo v steklenicah in pločevinkah ni enakega okusa kot sveže točeno pivo, zato je ekipa Fizzics razvila pripomoček Waytap.

V Waytap vstavimo steklenico piva ali pločevinko. S pritiskom na ročko pivskega pripomočka začnemo z točenjem piva. Kot pravi ekipa, gre za patentirano tehnologijo, pri čemer ne uporabljajo konzervansov ali kemikalij.

Da bi Waytap čim bolj približali ljudem, je pripomoček majhen in primeren za na vsak potep.

Waytap je bil podpornikom na voljo za 140 dolarjev. Če ste projekt podprli, bo do vašega doma predvidoma priromal že konec letošnjega leta. Ravno prav za zabavo na najdaljšo noč v letu!

Postopek priprave si lahko ogledate spodaj.

YouTube

Fizzics Waytap
Zbrana sredstva: 1.166.619 dolarjev
Najnižja cena produkta: 120 dolarjev
Zastavljeni cilj presežen za 2174 odstotkov

Solo Stove Bonfire pa je gorilnik, ki izkorišča več energije kot običajni gorilniki. Uporabimo ga lahko kot kamin, okoli katerega se družimo s prijatelji in družino, na njem pa lahko pripravimo tudi kosilo, pravi ekipa, ki stoji za tem inovativnim gorilnikom. Zaradi velikosti in teže (ima zgolj 9 kilogramov) ga lahko zlahka postavimo tudi v avtomobil.

Gorilnik, ki je bil na voljo 249 dolarjev, ima doživljenjsko garancijo. Prepričal je kar precej podpornikov, saj so projektu namenili kar 1.248.020 dolarjev. Zakaj, se prepričajte tudi sami v spodnjem videu.

YouTube

Solo Stove Bonfire
Zbrana sredstva: 1.248.020 dolarjev
Najnižja cena produkta: 249 dolarjev
Zastavljeni cilj presežen za 7844 odstotkov

Ključavnica, ki se bori nazaj, so besede, s katerimi bi lahko opisali Skunklock. Če ste lastnik kolesa, potem veste, kako grozen je občutek, ko spoznate, da si je nekdo prisvojil vaše kolo. Prav vse ključavnice, pravi razvijalec Skunklocka, je možno odkleniti. Pri sebi je treba imeti le pravo orodje.

Zato so razvili Skunklock, ki dolgoprstnežu postreže z neljubim presenečenjem. Ključavnica sproti neprijeten vonj, ki po besedah ustvarjalcev dolgoprstneža pripravi k bruhanju. To naj bi ga odvrnilo od kraje.

Skunklock je (bil) za zgodnje podpornike za 99 dolarjev, trenutno ga je možno dobiti za 10 dolarjev več. V poštne nabiralnike naj bi priromal julija prihodnje leto. Kako bo odgnal nepridiprave, si oglejte v spodnjem videu posnetku.

YouTube

Skunklock
Zbrana sredstva: 46.599 dolarjev
Najnižja cena produkta: 99 dolarjev
Zastavljeni cilj presežen za 233 odstotkov

Preberite tudi
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.

Preberite več >>
Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija.

Preberite več >>
Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo.

Preberite več >>
Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija.

Preberite več >>
Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja.

Preberite več >>
Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt.

Preberite več >>
Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.

Preberite več >>
Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

“Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!” Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger.

Preberite več >>
Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Preberite več >>
Vse za podjetje