Trma v otroštvu prinaša uspeh v odraslosti

Trmasti otroci so lahko poseben izziv. Ko poskušate otroku že neštetič obrazložiti, zakaj je potrebno pozimi obleči bundo, ta pa se upira in razlaga, da je brez toliko boljše, se vam vsi nadaljnji poskusi prepričevanja lahko zazdijo povsem nepotrebni.
Trma v otroštvu prinaša uspeh v odraslosti

Ameriški strokovnjaki pravijo, da obstaja povezava med trmo in višjo plačo (Vir slike: YouTube).

Ko boste naslednjič izgubljali živce ob prej omenjeni (ali podobni) situaciji, vam bodo morda pomagale naslednje vrstice. Trma ni zgolj »dobra« za izgubo živcev, temveč, kot pravi raziskava Ameriškega psihološkega združenja, nakazuje tudi možnost večje uspešnosti v odrasli dobi.

Ameriški strokovnjaki so več desetletij spremljali 700 otrok. Začetki spremljanja segajo v starost otrok od 8 do 12 let, pod budnim očesom pa so jih imeli naslednjih 40 let. Ob začetku študije so podrobno raziskali osebnost vsakega otroka, kar jim je dalo vpogled, katera značilnost bi lahko hipotetično v prihodnosti določila možnosti za uspeh.

Ignoriranje pravil in staršev prinaša višjo plačo

Študijo so izvedli, da bi odkrili, ali obstaja povezava med značajskimi lastnostmi in vedenjem v poznem otroštvu ter kariernim uspehom v odrasli dobi. Odkrivali so tudi vpliv starševskega socialno-ekonomskega statusa, otrokove inteligence, vedenjske vzorce in višino plače.

»Uganite, kdo je na koncu dosegel najvišjo plačo? Otroci, ki so ignorirali tako pravila kot tudi starše. Torej, če vaš otrok vedno zahteva večji piškot, bo najverjetneje odrasel v osebo, ki bo zahtevala večjo plačo,« so zapisali na blogu Fatherly, ob povzemanju študije.

Tekmovalnost v učilnici, v službi neetičnost?

Pri reviji Time so zapisali, da gre pravzaprav za otroke, ki so izjemno tekmovalni že v šolskih učilnicah, ta pa lahko privede do boljših ocen. Odraščajo v zahtevne osebe, takšne, ki so se pripravljene boriti za (svojo) višjo plačo, četudi lahko s tem ogrozijo svoje sodelavce in prijatelje. Tudi takšne, ki so sposobne narediti neetične poteze, le da bi prišle do povišice.

Je pa potrebno poudariti, da preprosta trma »ni dovolj«. Raziskava namreč dodaja, da sta inteligenca in premoženje staršev še kako pomembna dejavnika, ki vplivata na morebiten uspeh v odrasli dobi. Žal pa študija ne razkriva, zakaj trma prinaša potencial za boljšo plačo.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje