Uber investiral v štiri evropske startupe

Startup Uber, ki je vreden več kot 50 milijard dolarjev, poznamo predvsem po investicijah, ki jih je sam pridobil. Ne poznamo pa ga v vlogi podjetja, ki tudi sam investira. Pred dnevi je iz startupa prišla novica, da je investiral v kar štiri startupe. Vsi prihajajo iz Evrope.
Uber investiral v štiri evropske startupe

Travis Kalanick je predstavil štiri startupe, v katere je investiral Uber (Vir slike: YouTube).

Soustanovitelj Uberja in njegov direktor Travis Kalanick je pred dnevi sporočil, da je podjetje investiralo v štiri mlade evropske startupe. To je del njegovega evropskega programa UberPitch, ki se izvaja v celoti prek Uberjeve aplikacije. Govorci dobijo mesto na zadnjih sedežih Uberjevega prevoza in je zato podoben t.i. elevator pitchu.

4 tisoč pitchev v 21 državah

Startupovci so na zadnjih sedežih Uberjevega prevoza preživeli 20 minut. Prvih 10 minut so imeli na voljo za svoje pitche, preostanek časa je namenjen vprašanjem investitorjev.

V sklopu programa so Uberjevci prisluhnili več kot 4 tisoč pitchem v 37 mestih v 21 evropskih državah. Slovenije na seznamu ni bilo, sta pa bili Avstrija in Italija. Štirje startupi pa so bili pozneje povabljeni v Berlin, kjer so preživeli nekoliko več časa z investitorji in se udeležili nekaterih konferenc. Prisoten je bil tudi Kalanick, ki je bil po poročanju tujih medijev vidno navdušen nad samo izvedbo programa in izborom.

Tokrat je Uber izvedel program na evropskih tleh, pred meseci v Kanadi, lani na avstralskih in indonezijskih tleh. Pravila za sodelovanje v programu so jasna: kdor je želel pitchati, se je moral nahajati v izbranem mestu, zagotovila, da bo pitchal prav izbranemu investitorju ni bilo, saj je bilo vse odvisno od njegovega urnika, lahko pa je zato startupovec pitchal večkrat. Investitorji so pitch lahko prekinili. Prevoz prek UberPitcha je bil brezplačen, če je startupovec vnesel zahtevano kodo (ta mu je tudi odprla vrata do pitcha).

Uber se je na Kitajskem predal >>

Startupi, v katere je Uber investiral

Uber je, kot omenjeno, investiral v štiri startupe. Med njimi vsaj na prvi pogled ni nobene povezave, saj delujejo na povsem različnih področjih. Franconski startup Brigrad, ki ga je ustanovil Florent Malbranche, je platforma, ki povezuje restavracije s svojim osebjem. Britanski Memrica je ustanovila Mary Matthews – startup pa razvija aplikacijo, ki pomaga ljudem, ki imajo težave s pomnenjem. Nizozemski startup Otly je soustanovil Vedran Vego, ki je razvil banko za otroke, ki jo vodijo njihovi starši. Uber je izbral še poljski startup Hipromine, ki raziskuje morebitno uporabo insektov v medicini, hrani ter bio-gorivu. Soustanovil ga je Jakub Urbanski.

Koliko je investiral?

Kalanick je naznanil štiri omenjene startupe, ni pa razkril, kakšno vsoto so jim namenili. Mnogi so prepričani, da gre za manjše investicije, zato so se začeli spraševati, kakšen je resničen namen omenjenih investicij. Je to zgolj dobra volja Kalanicka, da vrne startup skupnosti? Je to del iskanja nekakšne čarobne vile na kontinentu, ki je vse prej kot dobrodošlo sprejel njegovo storitev?

Biti podjetnik ni nikoli enostavno, tudi če ima dobro idejo se lahko precej bori in muči, da uspe, je prepričan Kalanick. »Navdušen sem, da bom lahko s temi štirimi podjetji in jim pomagal pri dosegu njihovega potenciala.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje