Uber: pet let do prve, le šest mesecev pa do druge

Uber, ki je na voljo v 450 mestih in 73 državah, je opravil že dve milijardi voženj. Za prvo milijardo voženj je potreboval skoraj šest let, drugo milijardo pa je dosegel v zgolj šestih mesecih.
Uber: pet let do prve, le šest mesecev pa do druge

Uber gre novim izzivom naproti. Do treh milijard voženj bi mu lahko pomagala Kitajska (Vir slike: YouTube).

Letošnji 18. julij je bil za Uber prelomen dan. Travis Kalanick, ki je na čelu Uberja, je na Facebooku zapisal, da je njegovo podjetje opravilo že dve milijardi voženj. Katera vožnja je bila prelomna, je težko ugotoviti, saj so njegovi vozniki v istem času opravljali kar 147 voženj. Uberjevi vozniki so te vožnje opravljali v 16 različnih državah na petih kontinentih, kar kaže na razsežnost te storitve. Najdaljša vožnja je trajala v Indoneziji, in sicer več kot eno uro, najkrajša, triminutna, pa na Kitajskem.

Kitajska je velik trg, ki pa ima že močnega igralca

Kitajska je tista država, ki jo Uber vidi kot največji trg. Z njo bi lahko še hitreje dosegel naslednji mejnik – tri milijarde voženj. Tam si Uber že utira pot, kar je razvidno tudi iz podatkov za letošnji 18. julij. Več kot tretjina voženj, ki so se opravljale simultano na prelomni dan, se je izvedla ravno na Kitajskem. Kar 54 od 147 voženj.

Na Kitajskem pa ima Uber močnega tekmeca, to je Didi Chuxing. Januarja letos je bila storitev kitajskega podjetja na voljo v 400 kitajskih mestih in imelo po ocenah analitikov kar 87-odstotni tržni delež.

Didi Chuxing lani opravil 1,4 milijarde voženj

Kitajsko podjetje, ki je nastalo z združitvijo dveh taksi služb, Didi Dache in Kuaidi Dache, se je pohvalilo še, da je samo lani izvedlo kar 1,4 milijarde voženj, kar je precej več voženj, kot jih je naštel lani Uber. A opozoriti je treba, da Didi Kuaidi med vožnje šteje tudi prevoze z avtobusi, skupne vožnje (ang. carpooling) in druge storitve. Taksi prevozi namreč niso edina storitev, ki jo nudi kitajsko podjetje.

Uber vreden več kot 62, Didi Chuxing pa »le« 25 milijard dolarjev

Obe podjetji sta zanimivi tudi za investitorje. Med odmevnejšimi investicijami je potrebno omeniti prispevek Alibabe, Softbank in Appla. Slednji je ravno letos maja investiral v kitajsko različico in ji namenil kar milijardo dolarjev. V ameriško storitev je do zdaj prikapljalo 13 milijard dolarjev, točnega podatka za kitajsko storitev ni. Je pa zato Uber ocenjen na kar 62,5 milijard, medtem ko je Didi ocenjen »le« na 25 milijard dolarjev.

Uber je nov mejnik delil tudi s svojimi vozniki: vsakemu vozniku od 147, kolikor jih je istočasno opravljalo pot v času nove stopničke, je podaril 450 dolarjev. Enako nagrado je podaril tudi potnikov. In zakaj ravno 450 dolarjev? V natanko toliko mestih po svetu je Uber na voljo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje