Uber širi lovke na Hrvaškem

Uber bo novembra praznoval prvo leto delovanja na sosednjem Hrvaškem. Po Zagrebu je v preteklih dneh svojo storitev razširil še na obalna mesta. Uber je tako na voljo še v Splitu in Dubrovniku. V mislih pa je že nadaljnja širitev.
Uber širi lovke na Hrvaškem

Uber je od junija na voljo tudi Splitčanom in Dubrovničanom (Vir slike: YouTube).

Odkar je Uber zaživel v Zagrebu, je ameriški startup pri naši južni sosedi zabeležili kar nekaj zanimivosti. Kar dve od desetih voženj z Uberjem se končata v radiju 100 metrov od postojank, kot so tramvajske in avtobusne postaje ter obračališča. To kaže na to, menijo pri Uberju, da potniki njihovo storitev smatrajo kot dopolnilo javnemu prevozu. Tako smatrajo tudi sebe, je hrvaški del ekipe razkril v pogovoru za Netokracijo – in ne kot konkurenco javnemu prevozu.

Uber, prosim!

Podatki, ki jih je hrvaškim medijem posredoval Uber, kažejo še, da se uporabniki pogosto odločajo za Uber v času prometnih konic v mestu, zlasti zjutraj. Najpogosteje pa se za Uber odločajo ob večernih oziroma zgodnjih jutranjih urah ob koncu tedna.

Dostopnejši prevoz z znižanjem cen

Netokracija piše še, da se je Uber aprila odločil za znižanje cen v Zagrebu, da bi postal konkurenčnejših alternativnim možnostim prevoza. To je postavilo pod vprašaj zaslužek voznikov kot tudi, kako se bodo na dostopnejše cene odzvali sami uporabniki. Kot so pri ameriškem startupu zatrdili za Netokracijo, opažajo »neverjeten porast« zanimanja, na račun večjega števila voženj pa se je povečal tudi zaslužek voznikov, ki vozijo za Uber. Koliko voženj so vozniki prek Uberja opravili v zadnjem letu, tudi v hrvaškem primeru ni razkril. Uber za razliko od nekaterih konkurenčnih storitev ne razkriva števila svojih voznikov niti ne števila opravljanih voženj.

Postopki širitve: pogovor s predstavniki mesta, tudi policijo

V Dubrovniku in Splitu je storitev zdaj na voljo že dober mesec, uporabnikom pa je v prvih dneh ponudil brezplačen prevoz novim in starim uporabnikom. Pred začetkom so ubrali podobno pot kot pri nekaterih drugih mestih. V Splitu so se tako sestali s predstavniki mesta, pogovor je stekel tudi s tamkajšnjo policijo. »Nobenih posebnih dovoljenj ne potrebujemo, saj delamo v skladu z regulativo, ki velja na ozemlju celotne Hrvaške,« je za Slobodno Dalmacijo povedal generalni menedžer Uberja za Hrvaško Davor Tremac. Mesta izdajo dovoljenje za prevoz s taksiji, poseben protokol pa imajo pri najemu vozniku. Tremac je v pogovoru za Slobodno Dalmicijo napovedal tudi nadaljnjo širitev na ostala turistična središča, v katerih bi njihovo storitev lahko uporabljali tudi tuji gostje.

Kako postati Uberjev voznik?

V Splitu je na voljo UberX, kar pomeni, da lahko vožnje opravljajo zgolj profesionalni vozniki, ki delajo v okviru podjetij, ki so licencirani za najem vozil z voznikom. Ta oblika storitve velja za najstrožjo med vsemi Uberjevimi storitvami. Vsak bodoči voznik mora predložiti potrebno dokumentacijo, med drugim tudi potrdilo o nekaznovanju, zavarovanje avtomobila in vozniško dovoljenje, dokaz o lastništvu ali leasingu avtomobila.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje