Uberjeva nova aplikacija bo predvidela vaš cilj

Uber je pred kratkim predstavil popolnoma prenovljeno aplikacijo za iskanje in naročanje prevozov. Po besedah predstavnikov podjetja so se pri oblikovanju nove aplikacije držali načela »čas je denar«, zato so aplikacijo poskusili čim bolj prilagoditi posameznim uporabnikom.

Nova aplikacije se lahko pohvali s preprostejšim vmesnikom, individualiziranim virom informacij, ki se prikazujejo med vožnjo, in celo s predvidevanjem vašega cilja, še preden ga vpišete. Pojdimo po vrsti.

Predvidevanje cilja

Prva sprememba, ki jo bodo opazili uporabniki aplikacije, so bližnjice do treh naslovov na minimalističnem domačem zaslonu: domači in službeni naslov (če ste ju dodali v aplikacijo) in tretji naslov, ki ga aplikacija predvidi kar sama.

Pri predvidevanju aplikacija uporablja različne informacije, med drugim vaše navade (npr. lokacija fitnesa, če greste po službi pogosto tja) in podatke iz koledarja (npr. lokacija vašega naslednjega sestanka). Uber zna prepoznati tudi vaše stalne navade, tako da bo med bližnjicami prikazan tudi kak drug cilj, do katerega vas pogosto pripeljejo Uberjevi vozniki.

Individualizacija in personalizacija

Predvidevanje vašega cilja pa ni edini način individualizacije in personalizacije uporabniške izkušnje, ki ga po novem ponuja Uber. Na domačem zaslonu bo tako prikazana le tista Uberjeva storitev, ki jo najpogosteje uporabljate.

Izvršni direktor Uberja Travis Kalanick je ob predstavitvi nove aplikacije dejal, da so bile spremembe v dizajnu aplikacije nujne s praktičnega stališča, hkrati pa zagotavljajo tudi večjo hitrost odzivanja aplikacije in preprostejšo uporabo. Aplikacija namreč ni bila bistveno spremenjena vse od leta 2012, zato je bilo po Kalanickovih besedah vključevanje novih storitev in funkcij vedno bolj težavno.

Kalanick je povedal tudi: »Potrebovali smo nov sistem za usklajevanje rastočega nabora funkcij, ki smo jih le nalagali na stari dizajn. Za nas je izjemno pomembno, da uporabniki doživite Uber na individualiziran način.«

Storitev »On Trip«

Ko se boste usedli v Uberjev avtomobil, bo aplikacija preklopila v t. i. pogled »On Trip«, s pomočjo katerega boste lahko dostopali do storitev, ki bi bile za vas med vožnjo zanimive. Tako si boste lahko ogledali podatke o svojem vozniku, delili podrobnosti svoje vožnje, svojim kontaktom sporočili predviden čas prihoda na cilj, naročili hrano itd.

Po besedah Uberjevih predstavnikov bo aplikacija v prihodnosti kompatibilna tudi z drugimi aplikacijami, prek katerih boste tako lahko dostopali do ocen bližnjih restavracij, informacij o lokalnih znamenitostih in celo posebnih filtrov za aplikacijo Snapchat.

V aplikacijo bodo razvijalci sčasoma vključili tudi druge informacije, pomembne za vašo vožnjo. Če se boste na primer odpravili na železniško postajo, bo aplikacija prikazala vozne rede vlakov. Dodatne razširitve bodo verjetno vključevale tudi izbor dnevnih novic, podatke o vremenu in druge relevantne informacije.

Tudi vaš prijatelj bo lahko vaš cilj

Najzanimivejša nova funkcija, ki jo omogoča Uber, pa je zagotovo možnost, da za svoj cilj določite kar svojega prijatelja. Aplikacija bo izbrano osebo vprašala za dovoljenje za uporabo njene lokacije, nato pa bo do nje usmerila vašega voznika.

Takšna funkcija je lahko uporabna, če se na primer znajdete v neznanem mestu. Po Kalanickovih besedah je eden od ciljev podjetja, da bi se uporabniki počutili, kot da živijo v prihodnosti – s to po eni strani zelo priročno, po drugi pa tudi malce strašljivo novo funkcijo so ta del svoje vizije pravzaprav že dosegli.

Pogled v prihodnost

Kalanickove besede verjetno na najbolj jasen način prikazujejo nadaljnje usmeritve podjetja in njihov pogled na umetno inteligenco. Čeprav so predvidevanja znotraj aplikacije za enkrat še na precej osnovni ravni, si lahko predstavljamo, da bo aplikacija postajala vedno bolj priročna in uporabna, na primer z vnaprejšnjim organiziranjem voženj glede na vaš urnik.

Seveda aplikacija še nima takšne moči predvidevanja, vendar predstavljene novosti postavljajo temelje za nadaljnji razvoj v opisano smer.

Viri: Mashable, The Next Web

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana! Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Maribor

Blockchain Roadshow: Maribor

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Maribor, dobimo se v Hotelu City Maribor.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Nova Gorica

Blockchain Roadshow: Nova Gorica

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Novo Gorico, kjer nas bodo prijazno gostili v Primorskem tehnološkem parku. Preberite več >>

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje