Uberjeva nova aplikacija bo predvidela vaš cilj

Uber je pred kratkim predstavil popolnoma prenovljeno aplikacijo za iskanje in naročanje prevozov. Po besedah predstavnikov podjetja so se pri oblikovanju nove aplikacije držali načela »čas je denar«, zato so aplikacijo poskusili čim bolj prilagoditi posameznim uporabnikom.

Nova aplikacije se lahko pohvali s preprostejšim vmesnikom, individualiziranim virom informacij, ki se prikazujejo med vožnjo, in celo s predvidevanjem vašega cilja, še preden ga vpišete. Pojdimo po vrsti.

Predvidevanje cilja

Prva sprememba, ki jo bodo opazili uporabniki aplikacije, so bližnjice do treh naslovov na minimalističnem domačem zaslonu: domači in službeni naslov (če ste ju dodali v aplikacijo) in tretji naslov, ki ga aplikacija predvidi kar sama.

Pri predvidevanju aplikacija uporablja različne informacije, med drugim vaše navade (npr. lokacija fitnesa, če greste po službi pogosto tja) in podatke iz koledarja (npr. lokacija vašega naslednjega sestanka). Uber zna prepoznati tudi vaše stalne navade, tako da bo med bližnjicami prikazan tudi kak drug cilj, do katerega vas pogosto pripeljejo Uberjevi vozniki.

Individualizacija in personalizacija

Predvidevanje vašega cilja pa ni edini način individualizacije in personalizacije uporabniške izkušnje, ki ga po novem ponuja Uber. Na domačem zaslonu bo tako prikazana le tista Uberjeva storitev, ki jo najpogosteje uporabljate.

Izvršni direktor Uberja Travis Kalanick je ob predstavitvi nove aplikacije dejal, da so bile spremembe v dizajnu aplikacije nujne s praktičnega stališča, hkrati pa zagotavljajo tudi večjo hitrost odzivanja aplikacije in preprostejšo uporabo. Aplikacija namreč ni bila bistveno spremenjena vse od leta 2012, zato je bilo po Kalanickovih besedah vključevanje novih storitev in funkcij vedno bolj težavno.

Kalanick je povedal tudi: »Potrebovali smo nov sistem za usklajevanje rastočega nabora funkcij, ki smo jih le nalagali na stari dizajn. Za nas je izjemno pomembno, da uporabniki doživite Uber na individualiziran način.«

Storitev »On Trip«

Ko se boste usedli v Uberjev avtomobil, bo aplikacija preklopila v t. i. pogled »On Trip«, s pomočjo katerega boste lahko dostopali do storitev, ki bi bile za vas med vožnjo zanimive. Tako si boste lahko ogledali podatke o svojem vozniku, delili podrobnosti svoje vožnje, svojim kontaktom sporočili predviden čas prihoda na cilj, naročili hrano itd.

Po besedah Uberjevih predstavnikov bo aplikacija v prihodnosti kompatibilna tudi z drugimi aplikacijami, prek katerih boste tako lahko dostopali do ocen bližnjih restavracij, informacij o lokalnih znamenitostih in celo posebnih filtrov za aplikacijo Snapchat.

V aplikacijo bodo razvijalci sčasoma vključili tudi druge informacije, pomembne za vašo vožnjo. Če se boste na primer odpravili na železniško postajo, bo aplikacija prikazala vozne rede vlakov. Dodatne razširitve bodo verjetno vključevale tudi izbor dnevnih novic, podatke o vremenu in druge relevantne informacije.

Tudi vaš prijatelj bo lahko vaš cilj

Najzanimivejša nova funkcija, ki jo omogoča Uber, pa je zagotovo možnost, da za svoj cilj določite kar svojega prijatelja. Aplikacija bo izbrano osebo vprašala za dovoljenje za uporabo njene lokacije, nato pa bo do nje usmerila vašega voznika.

Takšna funkcija je lahko uporabna, če se na primer znajdete v neznanem mestu. Po Kalanickovih besedah je eden od ciljev podjetja, da bi se uporabniki počutili, kot da živijo v prihodnosti – s to po eni strani zelo priročno, po drugi pa tudi malce strašljivo novo funkcijo so ta del svoje vizije pravzaprav že dosegli.

Pogled v prihodnost

Kalanickove besede verjetno na najbolj jasen način prikazujejo nadaljnje usmeritve podjetja in njihov pogled na umetno inteligenco. Čeprav so predvidevanja znotraj aplikacije za enkrat še na precej osnovni ravni, si lahko predstavljamo, da bo aplikacija postajala vedno bolj priročna in uporabna, na primer z vnaprejšnjim organiziranjem voženj glede na vaš urnik.

Seveda aplikacija še nima takšne moči predvidevanja, vendar predstavljene novosti postavljajo temelje za nadaljnji razvoj v opisano smer.

Viri: Mashable, The Next Web

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Predlog za branje: Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future

Predlog za branje: Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future

Vsi smo že slišali za Elona Muska ter njegove izvirne ideje in projekte. Če vas zanima več o vizionarju za električnimi avtomobili Tesla, preberite njegovo biografijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Hive Project, slovenski projekt, ki želi s pomočjo tehnologije blockchain omogočiti prodajo terjatev tudi malim podjetjem in samostojnim podjetnikom, je s prvo javno ponudbo kovancev zbralo več kot dva tisoč bitcoinov oziroma več kot 8,5 milijona dolarjev. Preberite več >>

Iniciativa Blockchain Slovenija

Iniciativa Blockchain Slovenija

Ministrstvo za javno upravo je pred nekaj dnevi na podlagi Strategije razvoja informacijske družbe do leta 2020 – Digitalna Slovenija 2020 objavilo javni poziv zainteresirani javnosti k oblikovanju Iniciative Blockchain Slovenija. Svoj interes lahko izrazite do 30. novembra 2017. Preberite več >>

Pravni fokus: Tehnologija blockchain

Pravni fokus: Tehnologija blockchain

Tehnologija veriženja blokov, ki jo poznamo kot tehnologijo Blockchain, je ena izmed največjih tehnoloških inovacij. Tehnologija, ki bo po mnenju številnih strokovnjakov prinesla drugo internetno revolucijo, bo korenito spremenila sklepanje poslov in delovanje podjetij. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje