Uberjeva nova aplikacija bo predvidela vaš cilj

Uber je pred kratkim predstavil popolnoma prenovljeno aplikacijo za iskanje in naročanje prevozov. Po besedah predstavnikov podjetja so se pri oblikovanju nove aplikacije držali načela »čas je denar«, zato so aplikacijo poskusili čim bolj prilagoditi posameznim uporabnikom.

Nova aplikacije se lahko pohvali s preprostejšim vmesnikom, individualiziranim virom informacij, ki se prikazujejo med vožnjo, in celo s predvidevanjem vašega cilja, še preden ga vpišete. Pojdimo po vrsti.

Predvidevanje cilja

Prva sprememba, ki jo bodo opazili uporabniki aplikacije, so bližnjice do treh naslovov na minimalističnem domačem zaslonu: domači in službeni naslov (če ste ju dodali v aplikacijo) in tretji naslov, ki ga aplikacija predvidi kar sama.

Pri predvidevanju aplikacija uporablja različne informacije, med drugim vaše navade (npr. lokacija fitnesa, če greste po službi pogosto tja) in podatke iz koledarja (npr. lokacija vašega naslednjega sestanka). Uber zna prepoznati tudi vaše stalne navade, tako da bo med bližnjicami prikazan tudi kak drug cilj, do katerega vas pogosto pripeljejo Uberjevi vozniki.

Individualizacija in personalizacija

Predvidevanje vašega cilja pa ni edini način individualizacije in personalizacije uporabniške izkušnje, ki ga po novem ponuja Uber. Na domačem zaslonu bo tako prikazana le tista Uberjeva storitev, ki jo najpogosteje uporabljate.

Izvršni direktor Uberja Travis Kalanick je ob predstavitvi nove aplikacije dejal, da so bile spremembe v dizajnu aplikacije nujne s praktičnega stališča, hkrati pa zagotavljajo tudi večjo hitrost odzivanja aplikacije in preprostejšo uporabo. Aplikacija namreč ni bila bistveno spremenjena vse od leta 2012, zato je bilo po Kalanickovih besedah vključevanje novih storitev in funkcij vedno bolj težavno.

Kalanick je povedal tudi: »Potrebovali smo nov sistem za usklajevanje rastočega nabora funkcij, ki smo jih le nalagali na stari dizajn. Za nas je izjemno pomembno, da uporabniki doživite Uber na individualiziran način.«

Storitev »On Trip«

Ko se boste usedli v Uberjev avtomobil, bo aplikacija preklopila v t. i. pogled »On Trip«, s pomočjo katerega boste lahko dostopali do storitev, ki bi bile za vas med vožnjo zanimive. Tako si boste lahko ogledali podatke o svojem vozniku, delili podrobnosti svoje vožnje, svojim kontaktom sporočili predviden čas prihoda na cilj, naročili hrano itd.

Po besedah Uberjevih predstavnikov bo aplikacija v prihodnosti kompatibilna tudi z drugimi aplikacijami, prek katerih boste tako lahko dostopali do ocen bližnjih restavracij, informacij o lokalnih znamenitostih in celo posebnih filtrov za aplikacijo Snapchat.

V aplikacijo bodo razvijalci sčasoma vključili tudi druge informacije, pomembne za vašo vožnjo. Če se boste na primer odpravili na železniško postajo, bo aplikacija prikazala vozne rede vlakov. Dodatne razširitve bodo verjetno vključevale tudi izbor dnevnih novic, podatke o vremenu in druge relevantne informacije.

Tudi vaš prijatelj bo lahko vaš cilj

Najzanimivejša nova funkcija, ki jo omogoča Uber, pa je zagotovo možnost, da za svoj cilj določite kar svojega prijatelja. Aplikacija bo izbrano osebo vprašala za dovoljenje za uporabo njene lokacije, nato pa bo do nje usmerila vašega voznika.

Takšna funkcija je lahko uporabna, če se na primer znajdete v neznanem mestu. Po Kalanickovih besedah je eden od ciljev podjetja, da bi se uporabniki počutili, kot da živijo v prihodnosti – s to po eni strani zelo priročno, po drugi pa tudi malce strašljivo novo funkcijo so ta del svoje vizije pravzaprav že dosegli.

Pogled v prihodnost

Kalanickove besede verjetno na najbolj jasen način prikazujejo nadaljnje usmeritve podjetja in njihov pogled na umetno inteligenco. Čeprav so predvidevanja znotraj aplikacije za enkrat še na precej osnovni ravni, si lahko predstavljamo, da bo aplikacija postajala vedno bolj priročna in uporabna, na primer z vnaprejšnjim organiziranjem voženj glede na vaš urnik.

Seveda aplikacija še nima takšne moči predvidevanja, vendar predstavljene novosti postavljajo temelje za nadaljnji razvoj v opisano smer.

Viri: Mashable, The Next Web

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje