Uberjeva nova aplikacija bo predvidela vaš cilj

Uber je pred kratkim predstavil popolnoma prenovljeno aplikacijo za iskanje in naročanje prevozov. Po besedah predstavnikov podjetja so se pri oblikovanju nove aplikacije držali načela »čas je denar«, zato so aplikacijo poskusili čim bolj prilagoditi posameznim uporabnikom.

Nova aplikacije se lahko pohvali s preprostejšim vmesnikom, individualiziranim virom informacij, ki se prikazujejo med vožnjo, in celo s predvidevanjem vašega cilja, še preden ga vpišete. Pojdimo po vrsti.

Predvidevanje cilja

Prva sprememba, ki jo bodo opazili uporabniki aplikacije, so bližnjice do treh naslovov na minimalističnem domačem zaslonu: domači in službeni naslov (če ste ju dodali v aplikacijo) in tretji naslov, ki ga aplikacija predvidi kar sama.

Pri predvidevanju aplikacija uporablja različne informacije, med drugim vaše navade (npr. lokacija fitnesa, če greste po službi pogosto tja) in podatke iz koledarja (npr. lokacija vašega naslednjega sestanka). Uber zna prepoznati tudi vaše stalne navade, tako da bo med bližnjicami prikazan tudi kak drug cilj, do katerega vas pogosto pripeljejo Uberjevi vozniki.

Individualizacija in personalizacija

Predvidevanje vašega cilja pa ni edini način individualizacije in personalizacije uporabniške izkušnje, ki ga po novem ponuja Uber. Na domačem zaslonu bo tako prikazana le tista Uberjeva storitev, ki jo najpogosteje uporabljate.

Izvršni direktor Uberja Travis Kalanick je ob predstavitvi nove aplikacije dejal, da so bile spremembe v dizajnu aplikacije nujne s praktičnega stališča, hkrati pa zagotavljajo tudi večjo hitrost odzivanja aplikacije in preprostejšo uporabo. Aplikacija namreč ni bila bistveno spremenjena vse od leta 2012, zato je bilo po Kalanickovih besedah vključevanje novih storitev in funkcij vedno bolj težavno.

Kalanick je povedal tudi: »Potrebovali smo nov sistem za usklajevanje rastočega nabora funkcij, ki smo jih le nalagali na stari dizajn. Za nas je izjemno pomembno, da uporabniki doživite Uber na individualiziran način.«

Storitev »On Trip«

Ko se boste usedli v Uberjev avtomobil, bo aplikacija preklopila v t. i. pogled »On Trip«, s pomočjo katerega boste lahko dostopali do storitev, ki bi bile za vas med vožnjo zanimive. Tako si boste lahko ogledali podatke o svojem vozniku, delili podrobnosti svoje vožnje, svojim kontaktom sporočili predviden čas prihoda na cilj, naročili hrano itd.

Po besedah Uberjevih predstavnikov bo aplikacija v prihodnosti kompatibilna tudi z drugimi aplikacijami, prek katerih boste tako lahko dostopali do ocen bližnjih restavracij, informacij o lokalnih znamenitostih in celo posebnih filtrov za aplikacijo Snapchat.

V aplikacijo bodo razvijalci sčasoma vključili tudi druge informacije, pomembne za vašo vožnjo. Če se boste na primer odpravili na železniško postajo, bo aplikacija prikazala vozne rede vlakov. Dodatne razširitve bodo verjetno vključevale tudi izbor dnevnih novic, podatke o vremenu in druge relevantne informacije.

Tudi vaš prijatelj bo lahko vaš cilj

Najzanimivejša nova funkcija, ki jo omogoča Uber, pa je zagotovo možnost, da za svoj cilj določite kar svojega prijatelja. Aplikacija bo izbrano osebo vprašala za dovoljenje za uporabo njene lokacije, nato pa bo do nje usmerila vašega voznika.

Takšna funkcija je lahko uporabna, če se na primer znajdete v neznanem mestu. Po Kalanickovih besedah je eden od ciljev podjetja, da bi se uporabniki počutili, kot da živijo v prihodnosti – s to po eni strani zelo priročno, po drugi pa tudi malce strašljivo novo funkcijo so ta del svoje vizije pravzaprav že dosegli.

Pogled v prihodnost

Kalanickove besede verjetno na najbolj jasen način prikazujejo nadaljnje usmeritve podjetja in njihov pogled na umetno inteligenco. Čeprav so predvidevanja znotraj aplikacije za enkrat še na precej osnovni ravni, si lahko predstavljamo, da bo aplikacija postajala vedno bolj priročna in uporabna, na primer z vnaprejšnjim organiziranjem voženj glede na vaš urnik.

Seveda aplikacija še nima takšne moči predvidevanja, vendar predstavljene novosti postavljajo temelje za nadaljnji razvoj v opisano smer.

Viri: Mashable, The Next Web

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje