Ukradena LinkedIn gesla znova na spletu

Se spomnite leta 2012, ko je prišlo do vdora v omrežje LinkedIn? Takrat so hekerji ukradli gesla več milijonov uporabnikov in jih deloma objavili na svetovnem spletu. Omrežje za profesionalce je takrat uporabljajo okoli 160 milijonov uporabnikov.
Ukradena LinkedIn gesla znova na spletu

Kar nekaj uporabnikov uporablja še vedno ista gesla kot leta 2012, ko je prišlo do hekerskega vdora v omrežje LinkedIn (Vir slike: YouTube).

Hekerski vdor iz leta 2012 omrežju LinkedIn, ki ima danes že več kot 430 milijonov uporabnikov, težave povzroča še danes. Podjetje je v teh dneh, torej štiri leta po napadu, ugotovilo, da so podatki, ki bi lahko bila gesla in elektronski naslovi več kot 100 milijonov LinkedIn uporabnikov, znova dostopni na spletu. Kot so zapisali na blogu, so že začeli z ukrepi in dodali, da bodo kontaktirali uporabnike, katerih podatki so bili razkriti. Za zdaj nič ne kaže, da bi podatki lahko bili posledica nove varnostne luknje omrežja.

Leta 2012 je ekipa LinkedIna poskrbela za resetiranje gesel vseh tistih računov, za katere so upravičeno sklepali, da so bili del napada oziroma jih je zaprla, uporabnikom pa posredovala nadaljnja navodila.

Koliko so vredna gesla?

Po podatkih spletne strani Motherboard želi heker, ki si je nadel vzdevek Peace, poskušati prodati ukradene elektronske naslove in gesla. Teh je okoli 117 milijonov, prodati pa si jih želi na črnem trgu temnega interneta (ang. Dark web). Zanje naj bi prejel 2.200 dolarjev v obliki bitcoinov (zanje bi dobil pet bitcoinov). Skupno gre za 167 milijonov računov, od tega ima 117 milijonov tako elektronski naslov in zaščitena gesla. Strokovnjaki pravijo, da je zaščita teh gesel zelo slaba, zato bodo v pravih rokah hitro razvozlana. Motherboard celo poroča, da je bilo kar 90 odstotkov teh gesel dešifriranih v zgolj 72 urah po vdoru. Spletna stran opozarja, da kar nekaj žrtev napada iz leta 2012 še vedno uporablja enako geslo.

Zakaj so takšna gesla tako zaželena? Precej uporabnikov uporablja isto geslo za različne spletne storitve. LinkedIn geslo je enako Googlovemu, Amazonovemu in še kakšnemu. Dovolj, da hekerji uporabniku povzročijo veliko škodo. Zato redno menjujte gesla.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje