Ukradena LinkedIn gesla znova na spletu

Se spomnite leta 2012, ko je prišlo do vdora v omrežje LinkedIn? Takrat so hekerji ukradli gesla več milijonov uporabnikov in jih deloma objavili na svetovnem spletu. Omrežje za profesionalce je takrat uporabljajo okoli 160 milijonov uporabnikov.
Ukradena LinkedIn gesla znova na spletu

Kar nekaj uporabnikov uporablja še vedno ista gesla kot leta 2012, ko je prišlo do hekerskega vdora v omrežje LinkedIn (Vir slike: YouTube).

Hekerski vdor iz leta 2012 omrežju LinkedIn, ki ima danes že več kot 430 milijonov uporabnikov, težave povzroča še danes. Podjetje je v teh dneh, torej štiri leta po napadu, ugotovilo, da so podatki, ki bi lahko bila gesla in elektronski naslovi več kot 100 milijonov LinkedIn uporabnikov, znova dostopni na spletu. Kot so zapisali na blogu, so že začeli z ukrepi in dodali, da bodo kontaktirali uporabnike, katerih podatki so bili razkriti. Za zdaj nič ne kaže, da bi podatki lahko bili posledica nove varnostne luknje omrežja.

Leta 2012 je ekipa LinkedIna poskrbela za resetiranje gesel vseh tistih računov, za katere so upravičeno sklepali, da so bili del napada oziroma jih je zaprla, uporabnikom pa posredovala nadaljnja navodila.

Koliko so vredna gesla?

Po podatkih spletne strani Motherboard želi heker, ki si je nadel vzdevek Peace, poskušati prodati ukradene elektronske naslove in gesla. Teh je okoli 117 milijonov, prodati pa si jih želi na črnem trgu temnega interneta (ang. Dark web). Zanje naj bi prejel 2.200 dolarjev v obliki bitcoinov (zanje bi dobil pet bitcoinov). Skupno gre za 167 milijonov računov, od tega ima 117 milijonov tako elektronski naslov in zaščitena gesla. Strokovnjaki pravijo, da je zaščita teh gesel zelo slaba, zato bodo v pravih rokah hitro razvozlana. Motherboard celo poroča, da je bilo kar 90 odstotkov teh gesel dešifriranih v zgolj 72 urah po vdoru. Spletna stran opozarja, da kar nekaj žrtev napada iz leta 2012 še vedno uporablja enako geslo.

Zakaj so takšna gesla tako zaželena? Precej uporabnikov uporablja isto geslo za različne spletne storitve. LinkedIn geslo je enako Googlovemu, Amazonovemu in še kakšnemu. Dovolj, da hekerji uporabniku povzročijo veliko škodo. Zato redno menjujte gesla.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje