V lov na službo prek LinkedIna!

Avtor Maruša Žibert — 08.08.2016
Komentiraj!
Kdor ne išče službe, zlahka pozabi na moč LinkedIna. Na njem ste prisotni, sprejemate stike, ki vas povabijo, to pa je tudi vse. LinkedIn ima veliko večjo moč. Zato ustvarite tak profil, ki vam bo prinesel kakovostne stike in morda tudi novo karierno pot.
V lov na službo prek LinkedIna!

Dobro izpolnjen LinkedIn profil vas lahko pripelje tudi do nove karierne poti. Zbrali smo nekaj napotkov (Vir slike: YouTube).

Bolj, kot bo vaš profil izpopolnjen, večja bo verjetnost, da vas bodo podjetja oziroma njihovi kadroviki našli. Vedeti si želijo čim več o vaših pridobljenih znanjih in izkušnjah, zato ne skoparite s podatki. Prepoznali vas ne bodo le delodajalci, temveč tudi LinkedIn, ki bo vaš dokončan profil delil naprej.

Ustvarite prilagojen URL, ki naj bo sestavljen iz vašega imena in priimka. Prilagodite ga pod zavihkom Edit Profile.

Uporabite profesionalno fotografijo. Če ne veste, kakšne fotografije so primerne za to omrežje, pokukajte na druge profile. Uporabite lahko tudi fotografijo, ki vas prikazuje v »akciji«, med delom. Če ste upravljavec z družabnimi omrežji, je vaš najpomembnejši delovni pripomoček računalnik – slikajte se med delom. A brez sebkov (ang. selfie).

Napišite zanimiv naslov. Naslov ni zgolj naziv delovnega mesta, ki ga opravljate (oziroma ste ga v preteklosti). Če iščete službo, predstavite svojo konkurenčno prednost (kakšni so vaši delovni dosežki?). Bolj, kot boste specifični, večjo možnost boste imeli, da se boste ločili od konkurence in zasijali v očeh iskalcev novega kadra.

Kakšen naziv izbrati, vam bodo razkrili opisi delovnih mest, za katere se potegujete. Katere besede izstopajo? To so besede, nazivi, ki jih kadroviki iščejo. Poskrbite, da boste te besede pravilno umestili med opis svojih izkušenj in povzetka. Povzetek naj bo dolg od 3 do 5 odstavkov. Odstavek naj bo vizualno ločen s posebno oznako na začetku. Bralcu naj dajo informacije o vaših izkušnjah, unikatnih kvalifikacijah in seznamu branž, v katerih ste delali in pridobivali znanja. Poudarite podatke – če je možno izpostavite številke, ki so relevantne za vaš posel. Navdušite bralca.

Izognite se uporabi besed, katerih pomen je že popolnoma izzvenel. Besede, kot so kreativen, učinkovit, analitičen, strateški, strokovnjak, inovativen, imajo eno skupno lastnost: to so besede, ki so najpogosteje uporabljene na Linkedinu. Bodite bolj kreativni!

Vaš življenjepis ni zgolj seznam vaših delovnih zadolžitev, je mesto, kjer lahko najlažje poudarite svoje največje dosežke. Podobno je tudi na LinkedInu: poskrbite, da bo odseval vaše dosežke – to lahko storite s posebnimi oznakami.

Pri navajanju svojih dosežkov pišite v prvi osebi ednini. Dodajte svojo osebnost. Pokažite ljudem svoje vrednote in svoje strasti. Dopišite, kaj delate v prostem času. Ljudje si vas želijo spoznati.

Dodajte projekte, na katerih ste sodelovali, jezike, ki jih znate, ali pa prostovoljske akcije, pri katerih ste sodelovali.

Pišite! LinkedIn je tudi platforma, na kateri lahko zapišete svoja dognanja, izkušnje in druge dosežke. Delite svoj pogled na branžo, v kateri delate. Objave na LinkedInu so dober način, kako vas bodo opazili tudi drugi.

Imate dovolj relevantnih povezav? Pokukajte v predlagane stike, povežite se z njimi in preglejte, kdo vse je na tem omrežju.

Profil uredite tudi v nastavitvah: kaj lahko tisti, katerih profil si boste ogledovali, vidijo o vas. Želite biti diskretni? Tudi to vam LinkedIn omogoča. Dodajte še elektronski naslov, na katerega vam bodo ljudje, ki se zanimajo za sodelovanje z vami, pisali.

In še en nasvet: če boste nenehno zavračali prošnje stikov, bo LinkedIn vašemu računu naredil konec. Ugasnil ga bo.

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!