V lov na službo prek LinkedIna!

Kdor ne išče službe, zlahka pozabi na moč LinkedIna. Na njem ste prisotni, sprejemate stike, ki vas povabijo, to pa je tudi vse. LinkedIn ima veliko večjo moč. Zato ustvarite tak profil, ki vam bo prinesel kakovostne stike in morda tudi novo karierno pot.
V lov na službo prek LinkedIna!

Dobro izpolnjen LinkedIn profil vas lahko pripelje tudi do nove karierne poti. Zbrali smo nekaj napotkov (Vir slike: YouTube).

Bolj, kot bo vaš profil izpopolnjen, večja bo verjetnost, da vas bodo podjetja oziroma njihovi kadroviki našli. Vedeti si želijo čim več o vaših pridobljenih znanjih in izkušnjah, zato ne skoparite s podatki. Prepoznali vas ne bodo le delodajalci, temveč tudi LinkedIn, ki bo vaš dokončan profil delil naprej.

Ustvarite prilagojen URL, ki naj bo sestavljen iz vašega imena in priimka. Prilagodite ga pod zavihkom Edit Profile.

Uporabite profesionalno fotografijo. Če ne veste, kakšne fotografije so primerne za to omrežje, pokukajte na druge profile. Uporabite lahko tudi fotografijo, ki vas prikazuje v »akciji«, med delom. Če ste upravljavec z družabnimi omrežji, je vaš najpomembnejši delovni pripomoček računalnik – slikajte se med delom. A brez sebkov (ang. selfie).

Napišite zanimiv naslov. Naslov ni zgolj naziv delovnega mesta, ki ga opravljate (oziroma ste ga v preteklosti). Če iščete službo, predstavite svojo konkurenčno prednost (kakšni so vaši delovni dosežki?). Bolj, kot boste specifični, večjo možnost boste imeli, da se boste ločili od konkurence in zasijali v očeh iskalcev novega kadra.

Kakšen naziv izbrati, vam bodo razkrili opisi delovnih mest, za katere se potegujete. Katere besede izstopajo? To so besede, nazivi, ki jih kadroviki iščejo. Poskrbite, da boste te besede pravilno umestili med opis svojih izkušenj in povzetka. Povzetek naj bo dolg od 3 do 5 odstavkov. Odstavek naj bo vizualno ločen s posebno oznako na začetku. Bralcu naj dajo informacije o vaših izkušnjah, unikatnih kvalifikacijah in seznamu branž, v katerih ste delali in pridobivali znanja. Poudarite podatke – če je možno izpostavite številke, ki so relevantne za vaš posel. Navdušite bralca.

Izognite se uporabi besed, katerih pomen je že popolnoma izzvenel. Besede, kot so kreativen, učinkovit, analitičen, strateški, strokovnjak, inovativen, imajo eno skupno lastnost: to so besede, ki so najpogosteje uporabljene na Linkedinu. Bodite bolj kreativni!

Vaš življenjepis ni zgolj seznam vaših delovnih zadolžitev, je mesto, kjer lahko najlažje poudarite svoje največje dosežke. Podobno je tudi na LinkedInu: poskrbite, da bo odseval vaše dosežke – to lahko storite s posebnimi oznakami.

Pri navajanju svojih dosežkov pišite v prvi osebi ednini. Dodajte svojo osebnost. Pokažite ljudem svoje vrednote in svoje strasti. Dopišite, kaj delate v prostem času. Ljudje si vas želijo spoznati.

Dodajte projekte, na katerih ste sodelovali, jezike, ki jih znate, ali pa prostovoljske akcije, pri katerih ste sodelovali.

Pišite! LinkedIn je tudi platforma, na kateri lahko zapišete svoja dognanja, izkušnje in druge dosežke. Delite svoj pogled na branžo, v kateri delate. Objave na LinkedInu so dober način, kako vas bodo opazili tudi drugi.

Imate dovolj relevantnih povezav? Pokukajte v predlagane stike, povežite se z njimi in preglejte, kdo vse je na tem omrežju.

Profil uredite tudi v nastavitvah: kaj lahko tisti, katerih profil si boste ogledovali, vidijo o vas. Želite biti diskretni? Tudi to vam LinkedIn omogoča. Dodajte še elektronski naslov, na katerega vam bodo ljudje, ki se zanimajo za sodelovanje z vami, pisali.

In še en nasvet: če boste nenehno zavračali prošnje stikov, bo LinkedIn vašemu računu naredil konec. Ugasnil ga bo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje