V zadnjem letu prek spleta nakupoval vsak sedmi Slovenec

Spletno nakupovanje je vse bolj v porastu, tudi med Slovenci. V zadnjem letu je bila rast slovenskih spletnih kupcev 10-odstotna. Rast je opazna v številnih kategorijah, a je v nekaterih v zadnjih dveh letih opaziti precejšnja nihanja. Pri dnu ostaja kategorija hrana in pijača.
V zadnjem letu prek spleta nakupoval vsak sedmi Slovenec

Delež tistih, ki izdelek kupijo prek, nato pa ga prevzamejo v trgovini, je v zadnjem letu zrastel za 8 odstotnih točk (Vir slike: Pexels).

Število tistih, ki so v zadnjem letu nakupovali prek spleta, raste. Spomladi so v Društvu za marketing Slovenije našteli 63 odstotkov takšnih, lani enak odstotek, letos pa so jih našteli še več – 73 odstotkov. Pri tem prednjačijo osebe, mlajše od 35 let, so samske, brez otrok, zaposleni ali šolajoči in prihajajo iz Gorenjske regije.

Vse več je tudi tistih, ki so v zadnjem letu kupili kak izdelek prek spleta, nato pa ga osebno prevzeli v trgovini. Lani je bilo takšnih 18 odstotkov, danes 26. Najpogosteje se za tak način prevzema in nakupa odločajo mlajši od 35 let, šolajoči, bolj izobraženi, z osebnim dohodki nad 1460 evrov, brez otrok in prihajajo iz Osrednjeslovenske regije.

Na trditev, da v zadnjem letu na spletu niso kupili ničesar, so pa splet kdaj uporabili za raziskovanje pred nakupom, so najpogosteje pritrdilno odgovorili moški in tisti z otroki. Ta trditev je tudi zaznamovala kategorijo vse za stanovanje, ki zajema pohištvo in izdelke za dom. V primerjavi z lansko pomladjo je delež teh upadel (lani je znašal 23 odstotkov, letos 18).

Kaj kupujemo na spletu?
Slovenci na spletu vse več kupujemo tehničnih izdelkov (49 odstotkov), oblačila in obutev (46 odstotkov), zabavno elektroniko (24 odstotkov), vstopnice (23 odstotkov), kupone za izdelke oziroma storitev po znižani ceni (22 odstotkov), kozmetiko (19 odstotkov), športno opremo (19 odstotkov), knjige in literaturo (15 odstotkov), vozovnice (15 odstotkov), opremo za avto (14 odstotkov), modne dodatke (13 odstotkov), igrače in opremo za otroke (13 odstotkov), turistične aranžmaje (13 odstotkov), zdravila in zdravstvene pripomočke (10 odstotkov), vse za stanovanje (8 odstotkov), hrano in pijačo (6 odstotkov) ter drugo (7 odstotkov).
V primerjavi s prehodnimi leti je opaziti povečanje deleža spletnega nakupovanja, a ta rast ni enakomerno porazdeljena po kategorijah. Kategorije kuponi za izdelke, knjige, modni dodatki, igrače in oprema za otroke, zdravila, vse za stanovanje ter hrana in pijača po številu nakupov nihajo, kaže Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje