V ZDA se dnevno natisne več kot 27 milijonov papirnatih vizitk!

Onstran luže so papirnate vizitke prava zlata jama. Dnevno se tam natisne več kot 27 milijonov papirnatih vizitk, čeprav jih večina že po prvem tednu pristane v smeteh. Možnost, da se vam bo to zgodilo ob predaji vizitke ameriškemu poslovnežu, je kar 88-odstotna.
V ZDA se dnevno natisne več kot 27 milijonov papirnatih vizitk!

Letni strošek za vizitke na poslovno osebo je lahko od 50 do 200 evrov, je pa odvisno od kakovosti vizitk, tiska, material in števila vizitk, ki jih porabi. Aplikacija Qriouz rešuje to težavo na digitalen način (Vir slike: YouTube).

To so podatki, ki so ekipo Qriouz pripeljali do nove, bolj digitalne rešitve. Ekipa, na čelu katere je Peter Bruner, ki se ga morda spomnite še po dveh uspešnih slovenskih startupih, Oosm in Wineist (več o njem si lahko preberete v članku Ko si del dveh uspešnih slovenskih startupov), je podatke prenesla v aplikacijo.

»Qriouz je vsestranski povezovalec različnih platform, ki so se uveljavile na trgu, vse od družabnih omrežij, elektronskih sporočil, podatkov v oblaku, izmenjave dokumentov in QR tehnologije. Cilj je poenostaviti povezovanje ljudi ter izmenjavo podatkov med njimi,« pojasnjuje Bruner, ki poudarja, da aplikacija Qriouz ne odkriva tople vode, ampak uporablja samo tisto, kar že utečeno deluje.

Kako uporabljamo Qriouz?

Aplikacija je namenjena prenosu podatkov, tistih, ki bi bili sicer zapisani na vizitkah, med osebami v živo. Ko nekoga spoznamo, delimo svoj profil na LinkedInu, elektronski naslov, telefonsko številko in podobno. Qriouz za povezovanje ne potrebuje internetne povezave, potrebuje jo zgolj takrat, ko želimo preveriti stike, ki smo jih dodali. Aplikacija namreč odda ali prejme podatke prek Qiouz kode, »ki jo lahko prebere tudi Snapchat ali katerikoli drug QR bralec aplikacije. To pomeni, da lahko v tem primeru delim svoje podatke samo v eno smer, sicer je potem na prejemniku, da se javi nazaj«.

»Ljudi smo iskali povsod, prek forumov, priporočil, družabnih omrežjih. Pitchali smo jim idejo, določeni so se hitro odzvali z zagonom, ki smo ga želeli in so zdaj del ekipe,« pripoveduje Peter Bruner (Vir slike: Qriouz).

Odpravili pomanjkljivosti obstoječih aplikacij

To je ena od funkcij, ki jih druge obstoječe aplikacije na trgu, nimajo. Nekatere omogočajo skeniranje oziroma slikanje papirnatih vizitk, ki jo aplikacija shrani v telefon. »Torej, še vedno potrebujemo vizitko in aplikacijo. V čem je smisel takšne aplikacije,« se sprašuje Bruner. Izpostavi tudi aplikacije, ki omogočajo oblikovanje lastne digitalne vizitke na telefonu. »A videz vizitke nikoli ni takšen, kot si ga zamislimo, ker so urejevalniki zelo omejeni. Vse to nam povzroča dodatno delo ter nam jemlje še kako dragoceni čas. Glavni problem teh aplikacij je, da preveč posnemajo papirnato vizitko.«

S posluhom do mladih podjetnikov

Namenjen je predvsem mladim podjetnikom in startupom, ki imajo omejen proračun in jim skrb za vizitke pomeni še dodatno in hkrati nepotrebno aktivnost ter strošek. Primeren pa je tudi za ostale poslovneže in posameznike vseh starosti, ki imajo pametni telefoni. Letni strošek na poslovno osebo, pojasnjuje Bruner, je lahko od 50 do 200 evrov, je pa odvisno od kakovosti vizitk, tiska, materiala in števila vizitk, ki jih porabi. Podjetjem bodo ponudili personalizirane digitalne vizitke, torej vizitke s prilagojenim vizualnim videzom aplikacije v okviru smernic brandinga podjetja in dodatne funkcionalnoti z zalednim sistemom.

Že jeseni bodo predstavili razširjeno različico aplikacije, ki bo namenjena dogodkom, organizatorjem pa bodo ponudili sistem za organizacijo obiskovalcev. Podjetjem in organizatorjem bodo za personalizacijo zaračunali, saj so člani mnenja, da se za povezovanje ljudi ne sme računati. Računali bodo raje »tistim, ki z našo aplikacijo lahko nekaj zaslužijo oziroma imajo posebne zahteve, medtem ko bo mreženje prek Qriouza ostalo brezplačno«.

Zdaj jih čaka tudi intenzivno oglaševanje, tako lokacijsko kot tudi usmerjeno v tujino: »Predvsem se bomo obesili na trende, kot so pisarne brez papirja, digitalne poslovne kartice in deljenje podatkov. Tu mislimo izkoristiti najprej vse brezplačne vire, veliko se tudi zanašamo tudi na ustno izročilo, lotili se bodo tudi co-brandinga z različnimi partnerji.« Dodaja pa, da bodo imeli »odprte oči za razne investicije, strateška sodelovanja in združitve«.

»Pri Qriouz smo se odločili, da bo aplikacija za uporabnike brezplačna, za podjetja pa plačljiva ob določenih pogojih,« razloži Bruner (Vir slike: Qriouz).

Aplikacijo razvili iz lastnega žepa

Aplikacijo, katere baza raste za okoli 10 odstotkov tedensko (gre za organsko rast), so razvili s pomočjo lastnih sredstev in prihodkov. »Ljudi smo iskali povsod, prek forumov, priporočil, družabnih omrežjih. Pitchali smo jim idejo, določeni so se hitro odzvali z zagonom, ki smo ga želeli in so zdaj del ekipe

Razvijate aplikacijo? Peter Bruner ima nasvet za vas!
Najbolj pomembna stvar pred samim razvojem aplikacije je raziskava trga. Treba je odkriti, ali obstaja povpraševanje in v kakšni meri gredo trendi. Premisliti je treba, ali je pravi čas in ali bo uporabnik preklopil na novo rešitev. Torej, če je rešitev res dovolj dobra oziroma rešuje njegovo težavo.
Svetuje, da se veliko pogovarjate s potencialnimi strankami in jim zastavljate vprašanja. A ne zaprtega tipa, zastavljati morate vprašanja, ki imajo vprašalnico zakaj.
Aplikacija je treba čim prej lansirati in pridobiti odzive uporabnikov. Na podlagi teh se je treba odločiti, kako naprej. »Qriouz je bil razvit in lansiran v obeh spletnih tržnicah v roku enega meseca. Zdaj zbiramo odzive in se odločamo za naprej. Hitro in učinkovito.«
Razmisliti je treba tudi o monetizaciji – kolikšna je vrednost aplikacije. Bruner s tem ne misli na strošek razvoja, ampak na vrednost aplikacije v očeh uporabnika, koliko mu pomeni. S tem v mislih se pripravi strategija monetizacije. »Pri Qriouz smo se odločili, da bo aplikacija za uporabnike brezplačna, za podjetja pa plačljiva ob določenih pogojih. Zakaj? Ker vemo, da je preskok iz papirnate vizitke na digitalno aplikacijo zelo težak, a hkrati ne želimo računati za nekaj, kar mora biti že v osnovi enostavno, hitro in seveda brezplačno. To je povezovanje ljudi. Vse drugo je odvisno od nas,« razloži Bruner.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v digitalne valute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v digitalne valute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje