V ZDA se dnevno natisne več kot 27 milijonov papirnatih vizitk!

Onstran luže so papirnate vizitke prava zlata jama. Dnevno se tam natisne več kot 27 milijonov papirnatih vizitk, čeprav jih večina že po prvem tednu pristane v smeteh. Možnost, da se vam bo to zgodilo ob predaji vizitke ameriškemu poslovnežu, je kar 88-odstotna.
V ZDA se dnevno natisne več kot 27 milijonov papirnatih vizitk!

Letni strošek za vizitke na poslovno osebo je lahko od 50 do 200 evrov, je pa odvisno od kakovosti vizitk, tiska, material in števila vizitk, ki jih porabi. Aplikacija Qriouz rešuje to težavo na digitalen način (Vir slike: YouTube).

To so podatki, ki so ekipo Qriouz pripeljali do nove, bolj digitalne rešitve. Ekipa, na čelu katere je Peter Bruner, ki se ga morda spomnite še po dveh uspešnih slovenskih startupih, Oosm in Wineist (več o njem si lahko preberete v članku Ko si del dveh uspešnih slovenskih startupov), je podatke prenesla v aplikacijo.

»Qriouz je vsestranski povezovalec različnih platform, ki so se uveljavile na trgu, vse od družabnih omrežij, elektronskih sporočil, podatkov v oblaku, izmenjave dokumentov in QR tehnologije. Cilj je poenostaviti povezovanje ljudi ter izmenjavo podatkov med njimi,« pojasnjuje Bruner, ki poudarja, da aplikacija Qriouz ne odkriva tople vode, ampak uporablja samo tisto, kar že utečeno deluje.

Kako uporabljamo Qriouz?

Aplikacija je namenjena prenosu podatkov, tistih, ki bi bili sicer zapisani na vizitkah, med osebami v živo. Ko nekoga spoznamo, delimo svoj profil na LinkedInu, elektronski naslov, telefonsko številko in podobno. Qriouz za povezovanje ne potrebuje internetne povezave, potrebuje jo zgolj takrat, ko želimo preveriti stike, ki smo jih dodali. Aplikacija namreč odda ali prejme podatke prek Qiouz kode, »ki jo lahko prebere tudi Snapchat ali katerikoli drug QR bralec aplikacije. To pomeni, da lahko v tem primeru delim svoje podatke samo v eno smer, sicer je potem na prejemniku, da se javi nazaj«.

»Ljudi smo iskali povsod, prek forumov, priporočil, družabnih omrežjih. Pitchali smo jim idejo, določeni so se hitro odzvali z zagonom, ki smo ga želeli in so zdaj del ekipe,« pripoveduje Peter Bruner (Vir slike: Qriouz).

Odpravili pomanjkljivosti obstoječih aplikacij

To je ena od funkcij, ki jih druge obstoječe aplikacije na trgu, nimajo. Nekatere omogočajo skeniranje oziroma slikanje papirnatih vizitk, ki jo aplikacija shrani v telefon. »Torej, še vedno potrebujemo vizitko in aplikacijo. V čem je smisel takšne aplikacije,« se sprašuje Bruner. Izpostavi tudi aplikacije, ki omogočajo oblikovanje lastne digitalne vizitke na telefonu. »A videz vizitke nikoli ni takšen, kot si ga zamislimo, ker so urejevalniki zelo omejeni. Vse to nam povzroča dodatno delo ter nam jemlje še kako dragoceni čas. Glavni problem teh aplikacij je, da preveč posnemajo papirnato vizitko.«

S posluhom do mladih podjetnikov

Namenjen je predvsem mladim podjetnikom in startupom, ki imajo omejen proračun in jim skrb za vizitke pomeni še dodatno in hkrati nepotrebno aktivnost ter strošek. Primeren pa je tudi za ostale poslovneže in posameznike vseh starosti, ki imajo pametni telefoni. Letni strošek na poslovno osebo, pojasnjuje Bruner, je lahko od 50 do 200 evrov, je pa odvisno od kakovosti vizitk, tiska, materiala in števila vizitk, ki jih porabi. Podjetjem bodo ponudili personalizirane digitalne vizitke, torej vizitke s prilagojenim vizualnim videzom aplikacije v okviru smernic brandinga podjetja in dodatne funkcionalnoti z zalednim sistemom.

Že jeseni bodo predstavili razširjeno različico aplikacije, ki bo namenjena dogodkom, organizatorjem pa bodo ponudili sistem za organizacijo obiskovalcev. Podjetjem in organizatorjem bodo za personalizacijo zaračunali, saj so člani mnenja, da se za povezovanje ljudi ne sme računati. Računali bodo raje »tistim, ki z našo aplikacijo lahko nekaj zaslužijo oziroma imajo posebne zahteve, medtem ko bo mreženje prek Qriouza ostalo brezplačno«.

Zdaj jih čaka tudi intenzivno oglaševanje, tako lokacijsko kot tudi usmerjeno v tujino: »Predvsem se bomo obesili na trende, kot so pisarne brez papirja, digitalne poslovne kartice in deljenje podatkov. Tu mislimo izkoristiti najprej vse brezplačne vire, veliko se tudi zanašamo tudi na ustno izročilo, lotili se bodo tudi co-brandinga z različnimi partnerji.« Dodaja pa, da bodo imeli »odprte oči za razne investicije, strateška sodelovanja in združitve«.

»Pri Qriouz smo se odločili, da bo aplikacija za uporabnike brezplačna, za podjetja pa plačljiva ob določenih pogojih,« razloži Bruner (Vir slike: Qriouz).

Aplikacijo razvili iz lastnega žepa

Aplikacijo, katere baza raste za okoli 10 odstotkov tedensko (gre za organsko rast), so razvili s pomočjo lastnih sredstev in prihodkov. »Ljudi smo iskali povsod, prek forumov, priporočil, družabnih omrežjih. Pitchali smo jim idejo, določeni so se hitro odzvali z zagonom, ki smo ga želeli in so zdaj del ekipe

Razvijate aplikacijo? Peter Bruner ima nasvet za vas!
Najbolj pomembna stvar pred samim razvojem aplikacije je raziskava trga. Treba je odkriti, ali obstaja povpraševanje in v kakšni meri gredo trendi. Premisliti je treba, ali je pravi čas in ali bo uporabnik preklopil na novo rešitev. Torej, če je rešitev res dovolj dobra oziroma rešuje njegovo težavo.
Svetuje, da se veliko pogovarjate s potencialnimi strankami in jim zastavljate vprašanja. A ne zaprtega tipa, zastavljati morate vprašanja, ki imajo vprašalnico zakaj.
Aplikacija je treba čim prej lansirati in pridobiti odzive uporabnikov. Na podlagi teh se je treba odločiti, kako naprej. »Qriouz je bil razvit in lansiran v obeh spletnih tržnicah v roku enega meseca. Zdaj zbiramo odzive in se odločamo za naprej. Hitro in učinkovito.«
Razmisliti je treba tudi o monetizaciji – kolikšna je vrednost aplikacije. Bruner s tem ne misli na strošek razvoja, ampak na vrednost aplikacije v očeh uporabnika, koliko mu pomeni. S tem v mislih se pripravi strategija monetizacije. »Pri Qriouz smo se odločili, da bo aplikacija za uporabnike brezplačna, za podjetja pa plačljiva ob določenih pogojih. Zakaj? Ker vemo, da je preskok iz papirnate vizitke na digitalno aplikacijo zelo težak, a hkrati ne želimo računati za nekaj, kar mora biti že v osnovi enostavno, hitro in seveda brezplačno. To je povezovanje ljudi. Vse drugo je odvisno od nas,« razloži Bruner.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

Kaj prinaša nov Zakon o spodbujanju investicij?

Kaj prinaša nov Zakon o spodbujanju investicij?

Investicije so pomemben dejavnik gospodarske rasti. Tuje neposredne investicije nacionalni ekonomiji pomagajo ustvarjati nova delovna mesta, zmanjšati brezposelnost ter razvijati nova znanja in tehnologijo. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje