Vas mika kampanja na platformi Conda?

Po množičnem financiranju je Slovencem vse bližje tudi množično investiranje. Podjetja, ki menijo, da je njihov produkt ali pa storitev dovolj tržno zanimiva, lahko na platformi Conda zbirajo denar s pomočjo investitorjev.
Vas mika kampanja na platformi Conda?

Borza terjatev (na sliki desno) je prva uspešna kampanja na platformi Conda (Vir slike: Conda).

Pred kratkim je zastavljeni mejnik presegla ekipa podjetja Borza terjatev, ki na enem mestu združuje podjetja, ki prodajajo poslovne terjatve, in finančne vlagatelje. Ekipa si je na platformi Conda za zgornji mejnik postavila 150 tisoč evrov, za spodnjega pa 50 tisoč evrov. »Prag in meja financiranja sta odvisna predvsem od poslovnega načrta podjetja in od načrtovanih dejavnosti po zaključku kampanje,« pojasnjuje Marina Markežič iz Conde. Najmanjši znesek, ki ga določa platforma Conda, je 30 tisoč evrov, koliko si bo posamezno podjetje zastavilo za cilj, pa je odvisno povsem od ekipe.

»Pri tem seveda podjetju svetujemo. Na koncu pa gre pri postavitvi praga tudi za psihološki vidik, saj hitrejši doseg praga pozitivno vpliva na nadaljnji potek pridobivanja financ,« dodaja. Meja je odvisna tudi od poslovnega in finančnega načrta podjetja, »saj gre za investicijo, ki jo bo moralo podjetje na koncu vrniti in še nagraditi investitorje, ker so jih podprli«.

Pitchi pred vlagatelji še pred začetkom kampanje

Ko se podjetje odloči za kampanjo na Condi, jim ekipa priskoči na pomoč. Za podjetja redno organizirajo predstavitve pred investitorji oziroma poslovnimi angeli. Avstrijski del Conde vsaka dva meseca na Dunaju organizira dogodek pred avstrijskimi investitorji »Let them pitch«. Na pomoč priskočijo tudi z mrežo zunanjih partnerjev, ki podjetjem ponudijo tisti »zadnji kamenček v mozaiku kampanje«. Na primer snemanje in montažo video vsebine.

Priprava vam bo vzela dva meseca

Ekipa Borze terjatve se je na kampanjo pripravljala približno šest mesecev. Razlog, zakaj so se priprave nekoliko zavlekle, je tudi dejstvo, da je bil to prvi Condin projekt, zato so večji del časa namenili pripravi pogodb in usklajevanju ter potreb na obeh straneh. Po oceni Conde, tudi avstrijskega dela, predpriprava traja približno dva meseca. »V tem času se opravi predstavitev pred našim svetovalnim odborom, katerega člani so podjetniki in investitorji, ki ocenijo primernost podjetja za množično investiranje. Sledi enostaven pregled, priprava finančnega in poslovnega načrta za obdobje investiranja ter priprava izvedbenega načrta kampanje, ki nastaja v sodelovanju z morebitnimi zunanjimi sodelavci,« pojasnjuje Markežičeva.

Sogovornica dodaja, da so priprave odvisne od večjega števila dejavnikov: od skupnosti podjetja, ki podpira njihovo dejavnost, priprave marketinških materialov in strategije kampanje zbiranja sredstva in načina nagovarjanja večjega števila potencialnih investitorjev.

Kako se pripraviti na kampanjo na Condi?

»Pripravite čim boljšo predstavitev in se udeležite čim več dogodkov,« svetuje Mateja Šefman iz ekipe Borza terjatev. »Vlagatelji, ki sodelujejo na Condi, niso zgolj finančni investitorji, ampak tudi uspešni posamezniki, ki vam pomagajo prodreti na tuje trge.«

Skupnost, skupnost in še enkrat skupnost!

Ekipa Borze terjatev je pripravila gradivo v slovenščini in angleščini, dodala osebno predstavitev in se udeležila dogodkov doma ter v tujini. Pripravila je tudi predstavitveni video in aktivno sodelovala ter se sestajala s potencialnimi vlagatelji. »Tudi pri množičnem investiranju je pomembno, da si podjetje zagotovi čim širšo skupnost podpornikov, predvsem pa je pomembno, da pripravi predstavitve posveti veliko pozornosti, saj je ta ključna pri prepričevanju vlagateljev,« meni Šefmanova.

Kako se odločiti za investiranje v kampanjo?

»Minimalni marketinški materiali, ki so potrebni za kampanjo so informativen video, predstavitev podjetja in njegove dejavnosti, zgodovina podjetja in predstavitev ekipe. To so informacije, ki so vidne vsem obiskovalcem platforme,« dodaja Markežičeva. Registrirani uporabniki pa lahko vidijo še edinstvene prodajne prednosti, poslovni model, tržni in prodajni cilj, stanje na trgu, oceno konkurence in razloge, zakaj investirati v podjetje. »Objavimo še investicijsko pogodbo, potrošniške informacije, ki investitorje informirajo o vseh potencialnih tveganjih, vzorčno kalkulacijo pričakovanih donosov in podroben poslovni načrt podjetja za investicijsko obdobje,« našteva.

Bistvena je tudi dobra spletna predstavitev in osebne ter pitch predstavitve, nujna je tudi prisotnost na družabnih omrežjih. Pa čeprav ima ta po izkušnjah Borze terjatev zgolj podporno vlogo pri prepričevanju vlagateljev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje