Vas mika kampanja na platformi Conda?

Po množičnem financiranju je Slovencem vse bližje tudi množično investiranje. Podjetja, ki menijo, da je njihov produkt ali pa storitev dovolj tržno zanimiva, lahko na platformi Conda zbirajo denar s pomočjo investitorjev.
Vas mika kampanja na platformi Conda?

Borza terjatev (na sliki desno) je prva uspešna kampanja na platformi Conda (Vir slike: Conda).

Pred kratkim je zastavljeni mejnik presegla ekipa podjetja Borza terjatev, ki na enem mestu združuje podjetja, ki prodajajo poslovne terjatve, in finančne vlagatelje. Ekipa si je na platformi Conda za zgornji mejnik postavila 150 tisoč evrov, za spodnjega pa 50 tisoč evrov. »Prag in meja financiranja sta odvisna predvsem od poslovnega načrta podjetja in od načrtovanih dejavnosti po zaključku kampanje,« pojasnjuje Marina Markežič iz Conde. Najmanjši znesek, ki ga določa platforma Conda, je 30 tisoč evrov, koliko si bo posamezno podjetje zastavilo za cilj, pa je odvisno povsem od ekipe.

»Pri tem seveda podjetju svetujemo. Na koncu pa gre pri postavitvi praga tudi za psihološki vidik, saj hitrejši doseg praga pozitivno vpliva na nadaljnji potek pridobivanja financ,« dodaja. Meja je odvisna tudi od poslovnega in finančnega načrta podjetja, »saj gre za investicijo, ki jo bo moralo podjetje na koncu vrniti in še nagraditi investitorje, ker so jih podprli«.

Pitchi pred vlagatelji še pred začetkom kampanje

Ko se podjetje odloči za kampanjo na Condi, jim ekipa priskoči na pomoč. Za podjetja redno organizirajo predstavitve pred investitorji oziroma poslovnimi angeli. Avstrijski del Conde vsaka dva meseca na Dunaju organizira dogodek pred avstrijskimi investitorji »Let them pitch«. Na pomoč priskočijo tudi z mrežo zunanjih partnerjev, ki podjetjem ponudijo tisti »zadnji kamenček v mozaiku kampanje«. Na primer snemanje in montažo video vsebine.

Priprava vam bo vzela dva meseca

Ekipa Borze terjatve se je na kampanjo pripravljala približno šest mesecev. Razlog, zakaj so se priprave nekoliko zavlekle, je tudi dejstvo, da je bil to prvi Condin projekt, zato so večji del časa namenili pripravi pogodb in usklajevanju ter potreb na obeh straneh. Po oceni Conde, tudi avstrijskega dela, predpriprava traja približno dva meseca. »V tem času se opravi predstavitev pred našim svetovalnim odborom, katerega člani so podjetniki in investitorji, ki ocenijo primernost podjetja za množično investiranje. Sledi enostaven pregled, priprava finančnega in poslovnega načrta za obdobje investiranja ter priprava izvedbenega načrta kampanje, ki nastaja v sodelovanju z morebitnimi zunanjimi sodelavci,« pojasnjuje Markežičeva.

Sogovornica dodaja, da so priprave odvisne od večjega števila dejavnikov: od skupnosti podjetja, ki podpira njihovo dejavnost, priprave marketinških materialov in strategije kampanje zbiranja sredstva in načina nagovarjanja večjega števila potencialnih investitorjev.

Kako se pripraviti na kampanjo na Condi?

»Pripravite čim boljšo predstavitev in se udeležite čim več dogodkov,« svetuje Mateja Šefman iz ekipe Borza terjatev. »Vlagatelji, ki sodelujejo na Condi, niso zgolj finančni investitorji, ampak tudi uspešni posamezniki, ki vam pomagajo prodreti na tuje trge.«

Skupnost, skupnost in še enkrat skupnost!

Ekipa Borze terjatev je pripravila gradivo v slovenščini in angleščini, dodala osebno predstavitev in se udeležila dogodkov doma ter v tujini. Pripravila je tudi predstavitveni video in aktivno sodelovala ter se sestajala s potencialnimi vlagatelji. »Tudi pri množičnem investiranju je pomembno, da si podjetje zagotovi čim širšo skupnost podpornikov, predvsem pa je pomembno, da pripravi predstavitve posveti veliko pozornosti, saj je ta ključna pri prepričevanju vlagateljev,« meni Šefmanova.

Kako se odločiti za investiranje v kampanjo?

»Minimalni marketinški materiali, ki so potrebni za kampanjo so informativen video, predstavitev podjetja in njegove dejavnosti, zgodovina podjetja in predstavitev ekipe. To so informacije, ki so vidne vsem obiskovalcem platforme,« dodaja Markežičeva. Registrirani uporabniki pa lahko vidijo še edinstvene prodajne prednosti, poslovni model, tržni in prodajni cilj, stanje na trgu, oceno konkurence in razloge, zakaj investirati v podjetje. »Objavimo še investicijsko pogodbo, potrošniške informacije, ki investitorje informirajo o vseh potencialnih tveganjih, vzorčno kalkulacijo pričakovanih donosov in podroben poslovni načrt podjetja za investicijsko obdobje,« našteva.

Bistvena je tudi dobra spletna predstavitev in osebne ter pitch predstavitve, nujna je tudi prisotnost na družabnih omrežjih. Pa čeprav ima ta po izkušnjah Borze terjatev zgolj podporno vlogo pri prepričevanju vlagateljev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli zrcali na internet. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in najpomembneje - ali vse te specifike kot kreatorji besedil upoštevajo ob pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje