Vas mika kampanja na platformi Conda?

Po množičnem financiranju je Slovencem vse bližje tudi množično investiranje. Podjetja, ki menijo, da je njihov produkt ali pa storitev dovolj tržno zanimiva, lahko na platformi Conda zbirajo denar s pomočjo investitorjev.
Vas mika kampanja na platformi Conda?

Borza terjatev (na sliki desno) je prva uspešna kampanja na platformi Conda (Vir slike: Conda).

Pred kratkim je zastavljeni mejnik presegla ekipa podjetja Borza terjatev, ki na enem mestu združuje podjetja, ki prodajajo poslovne terjatve, in finančne vlagatelje. Ekipa si je na platformi Conda za zgornji mejnik postavila 150 tisoč evrov, za spodnjega pa 50 tisoč evrov. »Prag in meja financiranja sta odvisna predvsem od poslovnega načrta podjetja in od načrtovanih dejavnosti po zaključku kampanje,« pojasnjuje Marina Markežič iz Conde. Najmanjši znesek, ki ga določa platforma Conda, je 30 tisoč evrov, koliko si bo posamezno podjetje zastavilo za cilj, pa je odvisno povsem od ekipe.

»Pri tem seveda podjetju svetujemo. Na koncu pa gre pri postavitvi praga tudi za psihološki vidik, saj hitrejši doseg praga pozitivno vpliva na nadaljnji potek pridobivanja financ,« dodaja. Meja je odvisna tudi od poslovnega in finančnega načrta podjetja, »saj gre za investicijo, ki jo bo moralo podjetje na koncu vrniti in še nagraditi investitorje, ker so jih podprli«.

Pitchi pred vlagatelji še pred začetkom kampanje

Ko se podjetje odloči za kampanjo na Condi, jim ekipa priskoči na pomoč. Za podjetja redno organizirajo predstavitve pred investitorji oziroma poslovnimi angeli. Avstrijski del Conde vsaka dva meseca na Dunaju organizira dogodek pred avstrijskimi investitorji »Let them pitch«. Na pomoč priskočijo tudi z mrežo zunanjih partnerjev, ki podjetjem ponudijo tisti »zadnji kamenček v mozaiku kampanje«. Na primer snemanje in montažo video vsebine.

Priprava vam bo vzela dva meseca

Ekipa Borze terjatve se je na kampanjo pripravljala približno šest mesecev. Razlog, zakaj so se priprave nekoliko zavlekle, je tudi dejstvo, da je bil to prvi Condin projekt, zato so večji del časa namenili pripravi pogodb in usklajevanju ter potreb na obeh straneh. Po oceni Conde, tudi avstrijskega dela, predpriprava traja približno dva meseca. »V tem času se opravi predstavitev pred našim svetovalnim odborom, katerega člani so podjetniki in investitorji, ki ocenijo primernost podjetja za množično investiranje. Sledi enostaven pregled, priprava finančnega in poslovnega načrta za obdobje investiranja ter priprava izvedbenega načrta kampanje, ki nastaja v sodelovanju z morebitnimi zunanjimi sodelavci,« pojasnjuje Markežičeva.

Sogovornica dodaja, da so priprave odvisne od večjega števila dejavnikov: od skupnosti podjetja, ki podpira njihovo dejavnost, priprave marketinških materialov in strategije kampanje zbiranja sredstva in načina nagovarjanja večjega števila potencialnih investitorjev.

Kako se pripraviti na kampanjo na Condi?

»Pripravite čim boljšo predstavitev in se udeležite čim več dogodkov,« svetuje Mateja Šefman iz ekipe Borza terjatev. »Vlagatelji, ki sodelujejo na Condi, niso zgolj finančni investitorji, ampak tudi uspešni posamezniki, ki vam pomagajo prodreti na tuje trge.«

Skupnost, skupnost in še enkrat skupnost!

Ekipa Borze terjatev je pripravila gradivo v slovenščini in angleščini, dodala osebno predstavitev in se udeležila dogodkov doma ter v tujini. Pripravila je tudi predstavitveni video in aktivno sodelovala ter se sestajala s potencialnimi vlagatelji. »Tudi pri množičnem investiranju je pomembno, da si podjetje zagotovi čim širšo skupnost podpornikov, predvsem pa je pomembno, da pripravi predstavitve posveti veliko pozornosti, saj je ta ključna pri prepričevanju vlagateljev,« meni Šefmanova.

Kako se odločiti za investiranje v kampanjo?

»Minimalni marketinški materiali, ki so potrebni za kampanjo so informativen video, predstavitev podjetja in njegove dejavnosti, zgodovina podjetja in predstavitev ekipe. To so informacije, ki so vidne vsem obiskovalcem platforme,« dodaja Markežičeva. Registrirani uporabniki pa lahko vidijo še edinstvene prodajne prednosti, poslovni model, tržni in prodajni cilj, stanje na trgu, oceno konkurence in razloge, zakaj investirati v podjetje. »Objavimo še investicijsko pogodbo, potrošniške informacije, ki investitorje informirajo o vseh potencialnih tveganjih, vzorčno kalkulacijo pričakovanih donosov in podroben poslovni načrt podjetja za investicijsko obdobje,« našteva.

Bistvena je tudi dobra spletna predstavitev in osebne ter pitch predstavitve, nujna je tudi prisotnost na družabnih omrežjih. Pa čeprav ima ta po izkušnjah Borze terjatev zgolj podporno vlogo pri prepričevanju vlagateljev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje