Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov.
Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Če je stranka zapustila košarico in ni izvedla nakupa, jo lahko še vedno prepričate. Poskusite s prijaznim sporočilom nekaj ur po dogodku (Vir slike: Pixabay).

Številka je res ogromna, a naj vam ne vzame poguma. To je zgolj še ena priložnost za povečanje konverzije. Načinov za to je več.

Osebi, ki je zapustila košarico, pošljite elektronsko sporočilo. Takšna sporočila so izredno učinkovita, saj dosegajo kar 40,3-odstotno stopnjo odprtosti, kar je približno dvakrat več kot pri običajnih marketinških elektronskih sporočilih. Stopnja odzivnosti (click through rate) je kar 72-odstotna. Vse to pa se pokaže v višji stopnji konverzije.

Zakaj pa ljudje zapuščajo košarico?

Uporabnik brska po vaši spletni strani in v košarico daje najrazličnejše produkte. Vi, v vlogi velikega brata, ki vidi vse, ste navdušeni, a potem šok – pred nakupom košarico zapusti.

Zakaj?

Zato obstaja več razlogov. Lahko ga je presenetil znesek poštnine, morda si je želel brezplačne poštnine, a ni dosegel zneska, ki bi mu jo omogočila, ali pa ga je zmotila omejena možnost plačila. Med možnosti se uvrščajo tudi razlogi, kot so predolgo obdobje pošiljanja, dejstvo, da izdelka ni zalogi, tehnične težave in nujno oblikovanje uporabniškega računa za nakup.

Kako oblikujemo dobro elektronsko sporočilo po zapuščeni košarici

Ne skoparite z dobrim dizajnom. Pokažite mu, zakaj ste vredni nakupa.

S sporočilom ga spomnite, kaj je želel kupiti (kaj se je nahajalo v njegovi košarici) in mu ponudite povezavo do košarice, prek katere lahko enostavno dokonča nakup.

Pot do nakupa naj bo čim lažja in čim krajša. Ponudite mu možnost vpogleda v izdelke, ki bi ga morda zanimale. Dodajte kontaktne informacije za pomoč.

Študija Marketing Sherpa pravi, da takšna sporočila motijo kar 4 od 10 ljudi. Zato poskrbite, da jih s sporočilom ne boste prepričali, da se nikoli več ne vrnejo.

Na voljo jim ponudite gumbe, s katerimi se bodo preprosto vrnili na svojo košarico oziroma končali nakup.

Vsebina v sporočilu naj bo čim bolj lahkotna in čim manj agresivna. Da je pozabil opraviti nakup, ne zapišite v zadevo sporočila. Če boste dodali kanček humorja, lahko dobi vaše sporočilo izredno simpatično vrednost. »Kam si šel?«, »Tvoja košarica je osamljena« ali pa »Mislimo si, da te tvoja košarica zalezuje.«

Lahko pa mu vzbudite tudi občutek nujnosti. To zapišite v zadevo sporočila. »10 odstotkov popusta za opravljen nakup« in »Pohiti! Zaloge kopnijo!« sta primera sporočil, s katerima lahko vzbudimo ravno to.

Tudi če oseba ni dosegla določene vsote, ki bi ji omogočila brezplačno poštnino, ji to ponudite. To zapišite v sporočilu.

Kdaj poslati to sporočilo?

Ne prehitro niti ne prepozno. Po nekaterih študijah je stopnja verjetnosti, da boste pridobili uporabnika, ki je zapustil košarico, največja štiri ure po obisku vaše spletne strani. Vendar pa priporočamo, da testirate sami in sami ugotovite, kdaj je najboljši čas.

Mnogi spletni trgovci pošljejo celo dve sporočili. Drugo 24 ur pozneje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Google uvaja privzeto blokiranje oglasov v brskalniku Chrome

Google uvaja privzeto blokiranje oglasov v brskalniku Chrome

Google v svoj brskalnik Chrome uvaja pomembno novost: najbolj vsiljivi oglasi bodo avtomatsko blokirani in se uporabnikom brskalnika na različnih napravah ne bodo prikazovali. Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Na področju varovanja zasebnosti in podatkov se v kratkem obetajo pomembne spremembe. Kako bo nova politika vplivala na trženje? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje