Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov.
Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Če je stranka zapustila košarico in ni izvedla nakupa, jo lahko še vedno prepričate. Poskusite s prijaznim sporočilom nekaj ur po dogodku (Vir slike: Pixabay).

Številka je res ogromna, a naj vam ne vzame poguma. To je zgolj še ena priložnost za povečanje konverzije. Načinov za to je več.

Osebi, ki je zapustila košarico, pošljite elektronsko sporočilo. Takšna sporočila so izredno učinkovita, saj dosegajo kar 40,3-odstotno stopnjo odprtosti, kar je približno dvakrat več kot pri običajnih marketinških elektronskih sporočilih. Stopnja odzivnosti (click through rate) je kar 72-odstotna. Vse to pa se pokaže v višji stopnji konverzije.

Zakaj pa ljudje zapuščajo košarico?

Uporabnik brska po vaši spletni strani in v košarico daje najrazličnejše produkte. Vi, v vlogi velikega brata, ki vidi vse, ste navdušeni, a potem šok – pred nakupom košarico zapusti.

Zakaj?

Zato obstaja več razlogov. Lahko ga je presenetil znesek poštnine, morda si je želel brezplačne poštnine, a ni dosegel zneska, ki bi mu jo omogočila, ali pa ga je zmotila omejena možnost plačila. Med možnosti se uvrščajo tudi razlogi, kot so predolgo obdobje pošiljanja, dejstvo, da izdelka ni zalogi, tehnične težave in nujno oblikovanje uporabniškega računa za nakup.

Kako oblikujemo dobro elektronsko sporočilo po zapuščeni košarici

Ne skoparite z dobrim dizajnom. Pokažite mu, zakaj ste vredni nakupa.

S sporočilom ga spomnite, kaj je želel kupiti (kaj se je nahajalo v njegovi košarici) in mu ponudite povezavo do košarice, prek katere lahko enostavno dokonča nakup.

Pot do nakupa naj bo čim lažja in čim krajša. Ponudite mu možnost vpogleda v izdelke, ki bi ga morda zanimale. Dodajte kontaktne informacije za pomoč.

Študija Marketing Sherpa pravi, da takšna sporočila motijo kar 4 od 10 ljudi. Zato poskrbite, da jih s sporočilom ne boste prepričali, da se nikoli več ne vrnejo.

Na voljo jim ponudite gumbe, s katerimi se bodo preprosto vrnili na svojo košarico oziroma končali nakup.

Vsebina v sporočilu naj bo čim bolj lahkotna in čim manj agresivna. Da je pozabil opraviti nakup, ne zapišite v zadevo sporočila. Če boste dodali kanček humorja, lahko dobi vaše sporočilo izredno simpatično vrednost. »Kam si šel?«, »Tvoja košarica je osamljena« ali pa »Mislimo si, da te tvoja košarica zalezuje.«

Lahko pa mu vzbudite tudi občutek nujnosti. To zapišite v zadevo sporočila. »10 odstotkov popusta za opravljen nakup« in »Pohiti! Zaloge kopnijo!« sta primera sporočil, s katerima lahko vzbudimo ravno to.

Tudi če oseba ni dosegla določene vsote, ki bi ji omogočila brezplačno poštnino, ji to ponudite. To zapišite v sporočilu.

Kdaj poslati to sporočilo?

Ne prehitro niti ne prepozno. Po nekaterih študijah je stopnja verjetnosti, da boste pridobili uporabnika, ki je zapustil košarico, največja štiri ure po obisku vaše spletne strani. Vendar pa priporočamo, da testirate sami in sami ugotovite, kdaj je najboljši čas.

Mnogi spletni trgovci pošljejo celo dve sporočili. Drugo 24 ur pozneje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje