Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Avtor — 28.12.2016
Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov.
Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Če je stranka zapustila košarico in ni izvedla nakupa, jo lahko še vedno prepričate. Poskusite s prijaznim sporočilom nekaj ur po dogodku (Vir slike: Pixabay).

Številka je res ogromna, a naj vam ne vzame poguma. To je zgolj še ena priložnost za povečanje konverzije. Načinov za to je več.

Osebi, ki je zapustila košarico, pošljite elektronsko sporočilo. Takšna sporočila so izredno učinkovita, saj dosegajo kar 40,3-odstotno stopnjo odprtosti, kar je približno dvakrat več kot pri običajnih marketinških elektronskih sporočilih. Stopnja odzivnosti (click through rate) je kar 72-odstotna. Vse to pa se pokaže v višji stopnji konverzije.

Zakaj pa ljudje zapuščajo košarico?

Uporabnik brska po vaši spletni strani in v košarico daje najrazličnejše produkte. Vi, v vlogi velikega brata, ki vidi vse, ste navdušeni, a potem šok – pred nakupom košarico zapusti.

Zakaj?

Zato obstaja več razlogov. Lahko ga je presenetil znesek poštnine, morda si je želel brezplačne poštnine, a ni dosegel zneska, ki bi mu jo omogočila, ali pa ga je zmotila omejena možnost plačila. Med možnosti se uvrščajo tudi razlogi, kot so predolgo obdobje pošiljanja, dejstvo, da izdelka ni zalogi, tehnične težave in nujno oblikovanje uporabniškega računa za nakup.

Kako oblikujemo dobro elektronsko sporočilo po zapuščeni košarici

Ne skoparite z dobrim dizajnom. Pokažite mu, zakaj ste vredni nakupa.

S sporočilom ga spomnite, kaj je želel kupiti (kaj se je nahajalo v njegovi košarici) in mu ponudite povezavo do košarice, prek katere lahko enostavno dokonča nakup.

Pot do nakupa naj bo čim lažja in čim krajša. Ponudite mu možnost vpogleda v izdelke, ki bi ga morda zanimale. Dodajte kontaktne informacije za pomoč.

Študija Marketing Sherpa pravi, da takšna sporočila motijo kar 4 od 10 ljudi. Zato poskrbite, da jih s sporočilom ne boste prepričali, da se nikoli več ne vrnejo.

Na voljo jim ponudite gumbe, s katerimi se bodo preprosto vrnili na svojo košarico oziroma končali nakup.

Vsebina v sporočilu naj bo čim bolj lahkotna in čim manj agresivna. Da je pozabil opraviti nakup, ne zapišite v zadevo sporočila. Če boste dodali kanček humorja, lahko dobi vaše sporočilo izredno simpatično vrednost. »Kam si šel?«, »Tvoja košarica je osamljena« ali pa »Mislimo si, da te tvoja košarica zalezuje.«

Lahko pa mu vzbudite tudi občutek nujnosti. To zapišite v zadevo sporočila. »10 odstotkov popusta za opravljen nakup« in »Pohiti! Zaloge kopnijo!« sta primera sporočil, s katerima lahko vzbudimo ravno to.

Tudi če oseba ni dosegla določene vsote, ki bi ji omogočila brezplačno poštnino, ji to ponudite. To zapišite v sporočilu.

Kdaj poslati to sporočilo?

Ne prehitro niti ne prepozno. Po nekaterih študijah je stopnja verjetnosti, da boste pridobili uporabnika, ki je zapustil košarico, največja štiri ure po obisku vaše spletne strani. Vendar pa priporočamo, da testirate sami in sami ugotovite, kdaj je najboljši čas.

Mnogi spletni trgovci pošljejo celo dve sporočili. Drugo 24 ur pozneje.

Preberite tudi
Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov?

Preberite več >>
Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani.

Preberite več >>
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.

Preberite več >>
SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke.

Preberite več >>
Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin.

Preberite več >>
Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost.

Preberite več >>
10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil.

Preberite več >>
Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje.

Preberite več >>
Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok.

Preberite več >>
Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

V podjetju Red Orbit so že šesto leto zapored pripravili infografiko, s katero spremljajo vedenje slovenskih uporabnikov na spletu. Med najpomembnejšimi ugotovitvami je vedno večja moč mobilnih naprav, ki po obisku spletnih strani počasi dohitevajo namizne računalnike.

Preberite več >>
Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje