Viar: Po 105 tisoč dolarjev težki investiciji pričakujemo še večjo

Del ekipe Viar, ki deluje na področju virtualne resničnosti, se seli v Seattle. Vzrok je investicija v višini 105 tisoč dolarjev in sprejem v tamkajšnji pospeševalnik 9mile Labs. V zameno so pospeševalniku ponudili desetodstotni delež v podjetju.
Viar: Po 105 tisoč dolarjev težki investiciji pričakujemo še večjo

Del ekipe startupa Viar bo štiri mesece preživel v pospeševalniku 9mile Labs. Konec oktobra bodo nastopili na demo dnevu, na katerem se bodo potegovali za novo investicijsko rundo (Vir slike: Viar).

V pospeševalniku, ki se nahaja v Seattlu, bo del ekipe predvidoma štiri mesece, medtem ko bo polovica ostala doma, v Celju. ZDA je namreč njihov največji trg in eden od vodilnih trgov na področju razvoja novih medijev. Prav zato, pravi Jernej Mirt, direktor startupa Viar, Seattle »velja za enega najpomembnejših ekosistemov, kjer se razvijajo startupi, ki se ukvarjajo z virtualno resničnostjo«.

Želite v pospeševalnik?

Mirt ocenjuje, da so se v ameriškem pospeševalniku zanje odločili zaradi več dejavnikov. Prvi, verjetno tudi najpomembnejši, je po njegovem mnenju utečena ekipa, pomemben dejavnik pa je tudi sposobnost razvoja produkta, ki ga prodajajo na trgu, in zmožnost za nadaljnjo rast. »Tretji pa je tržni potencial produktov, ki so še v razvoju,« pravi mladi podjetnik. »Tistim, ki se na kaj takšnega šele podajajo, bi svetoval, naj izberejo pospeševalnik, ki je fizično prisoten na njihovem glavnem trgu, saj je vsakdanji stik s strankami večja prednost kot ves denar, ki se ga ob tem pridobi.«

Startup ocenjen na več kot milijon evrov

Podjetje, ki je marca letos upihnilo šele prvo svečko, je bilo v tej fazi ovrednoteno na »nekaj čez milijon evrov«, pri čemer se je vrednost ocenjevala glede na potencial, ki ga ima za nadaljnji razvoj. Sogovornik pojasnjuje, da investitorja niso aktivno iskali, saj so bili preveč zasedeni z razvojem produktov in širitvijo poslovanja. Kljub temu so imeli kar nekaj resnih pogovorov.

Startup Viar razvija dva produkta na področju virtualne resničnosti: po meri narejena očala za virtualno resničnost in spletno platformo Viar360, ki omogoča ustvarjanje zgodbe v virtualni resničnosti brez kakršnegakoli programiranja (Vir slike: Viar).

Čez štiri mesece pričakujejo novo investicijo

Startup Viar je do zdaj svoj razvoj in rast financiral iz lastnih prihodkov od prodaje in investicije Slovenskega podjetniškega sklada v višini 75 tisoč evrov: »Drugih investicij do zdaj ni bilo, saj smo precej previdni, s kom lastniško sodelujemo in pod kakšnimi pogoji.« Najnovejša investicija, ki je vredna 105 tisoč dolarjev, bo namreč prinesla tudi znanje (t. i. smart money), podobno pa si obetajo tudi prihodnje. Mirt namreč napoveduje, da bodo po koncu programa pridobili večjo investicijo s strani tveganega kapitala, a več v tem trenutku ne more povedati.

Viar bo okrepil svoje vrste

Startup se bo v prihodnje tudi širil – ekipo želijo razširiti z novimi kadri iz Slovenije -, obenem pa si njeni člani želijo povečati svojo prisotnost in tržne deleže na trgih Severne Amerike ter si zagotoviti sredstva za pospešeno rast v naslednjem letu in pol. »Zavedamo se, da so ti cilji precej velik izziv, a je za nas to le dodatna motivacija,« je poln elana Mirt.

Viar išče nove sodelavce
Čez poletje se bo ekipi zagotovo pridružil tudi nov spletni razvijalec, ki bo okrepil razvojno ekipo. Od njega pričakujejo predvsem poznavanje php, laravel, mysql, java script, css in html5. Poleg tega so pri Viar na voljo tudi tri pozicije na področju marketinga in ena pozicija za inženirja na področju video streaminga. Več informacij je na voljo na www.viar.si/jobs.
Če se prepoznate v kateri od naštetih vlog in bi se želeli pridružiti ekipi, ki želi postavljati mejnike na področju virtualne resničnosti, pišite na virtuoso@viar.si
(virtuoz, angl. virtuoso – kdor do popolnosti obvladuje tehniko, formalno stran česa) ali pa posredujte informacijo tistim, ki bi jih tovrstno delo zanimalo, sporoča Mirt.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje